Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn kat probeert steeds mijn oordoppen van wax op te eten
 Al een paar keer gelukt ook ..

Niet communicerende bouwvakkers. Ik weet dat ze bijna klaar zijn met mijn dakraam maar geen idee of hij nog terugkomt om de dingen weer terug te plaatsen. Hij is weg gelopen zonder wat te zeggen. Ik wil weten of ik door kan gaan met mijn leven of nog op wacht zit.

Ik was gaan kijken buiten. Het rolluik van de werkkeet zit dicht en de buurman wist me te vertellen dat ze weg waren gegaan. Poes zat nog opgesloten in de slaapkamer en alles stond gewoon nog open. Arme beest. 

stokstaart schreef op 03-04-2025 om 10:14:

Aan de opdracht die ik moet maken voor mijn opleiding. Een Exel sheet maken met studenten en hun planning. Wat een gedoe! Ik moet ook nog een powerpoint afmaken voor volgende week. Teveel overwerk op mijn vrije dag.

Zo knap

Ik kan dat totaal niet dat excel. PowerPoint heb ik 5 jaar terug op mijn oude dag moeten leren. Hele simpele  redde ik uiteindelijk gelukkig.  

kerst schreef op 03-04-2025 om 11:57:

Mijn kat probeert steeds mijn oordoppen van wax op te eten
Al een paar keer gelukt ook ..

Niet ziek geworden?

lientje69 schreef op 03-04-2025 om 15:53:

[..]

Niet ziek geworden?

Nee..

🍀

Netherfield schreef op 02-04-2025 om 23:22:

Bij mij komt die traumaheli ook vaak over, als hij weer richting Eelde gaat. Die valt me niet eens meer op. Ook jaren vlakbij het spoor gewoond, ook weinig last van. Toen we net samenwoonden kwam er door de week elke dag om half zes een brommer langs, dat wende dan weer niet.
Ergernis van vandaag: ik probeer te besparen en man geeft het met schoppen uit.

Nee brommers heb ik ook altijd last van. Net als een buurman verderop in de straat die een half jaar lang elke ochtend om half 7 met een lege aanhanger over de drempel kletterde. 

Onregelmatige cyclus afgelopen twee maanden. Probeer er altijd rekening mee te houden in mn planning maar wordt wel lastig zo. 

De glazenwasser van de buren probeerde zojuist met een apparaat aan een steel en een lopende slang op een ladder te klimmen. Knal tegen de schutting en toen spoot het water mijn tuin in.  2 zeiknatte stoelkussen en mijn ramen helemaal ondergespetterd. Hoop dat het van dat gedemineraliseerde water is dan droogt het een beetje schappelijk op.  
Het enige wat hij koop zeggen was: Sorry kan een keer gebeuren.  Hoe ik die kussens droog krijg kan ik zelf uitzoeken geloof ik. 
LET OP WAT JE DOET EN DOE DIE SLANG GEWOON DICHT!  OELEWAPPER!!!!!

Bakblik schreef op 04-04-2025 om 15:50:

De glazenwasser van de buren probeerde zojuist met een apparaat aan een steel en een lopende slang op een ladder te klimmen. Knal tegen de schutting en toen spoot het water mijn tuin in. 2 zeiknatte stoelkussen en mijn ramen helemaal ondergespetterd. Hoop dat het van dat gedemineraliseerde water is dan droogt het een beetje schappelijk op.
Het enige wat hij koop zeggen was: Sorry kan een keer gebeuren. Hoe ik die kussens droog krijg kan ik zelf uitzoeken geloof ik.
LET OP WAT JE DOET EN DOE DIE SLANG GEWOON DICHT! OELEWAPPER!!!!!

Joh, het is maar water EN het is mooi weer.

De glazenwasser van de buren probeerde zojuist met een apparaat aan een steel en een lopende slang op een ladder te klimmen. Knal tegen de schutting en toen spoot het water mijn tuin in. 2 zeiknatte stoelkussen en mijn ramen helemaal ondergespetterd. Hoop dat het van dat gedemineraliseerde water is dan droogt het een beetje schappelijk op.
Het enige wat hij koop zeggen was: Sorry kan een keer gebeuren. Hoe ik die kussens droog krijg kan ik zelf uitzoeken geloof ik.

Gelukkig zat je zelf niet op de stoel op dat moment.

Poezie schreef op 04-04-2025 om 15:56:

[..]

Joh, het is maar water EN het is mooi weer.

Ik vind het wel lekker om met een kussen in de stoel te zitten.  Dat gaat nu niet, dan zit ik op een natte spons.😭

Als het verkeerd opdroogt zou ik hem de ramen laten schoonmaken.

Yumi schreef op 04-04-2025 om 17:39:

[..]

Als het verkeerd opdroogt zou ik hem de ramen laten schoonmaken.

Het is gelukkig netjes gedroogd.  Nu de kussens nog. 

Aan de stomme zomertijd, zo laat pas donker

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.