Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lijkt wel alsof ik elke lente in oorlog ben.
vorig jaar waren het de slakken en nu zijn de bladluizen aan de beurt 

661daf249c820b5fa5c451bb484f5a1b.gif

Rogue schreef op 05-04-2025 om 14:19:

lijkt wel alsof ik elke lente in oorlog ben.
vorig jaar waren het de slakken en nu zijn de bladluizen aan de beurt

Ik heb elk jaar een invasie van lieveheersbeestjes, zal ze jou kant op sturen dan ben je er snel vanaf.

Ik laat echt nóóit mijn boodschappen bezorgen. Nu dus één keer omdat ik niet mag tillen. Wat een ergernis.  Aanbiedingen mag je  online max 2 stuks bestellen  ( en ik zit op de centen dus had er meer gewild van meerdere aanbiedingen ) . En dan kies ik bezorgen vanaf 16 uur vanmiddag.  Krijg ik net een mailtje: wij komen u boodschappen vanavond  om 21.45 brengen. 

Wat mij betreft was dit weer een eenmalige  iets. Ik ga weer gewoon zelf naar de winkel voortaan.  Is ook niet alles maar minder irritant dan dit.

Dat is wel pech hebben qua bezorging ja. Ik heb zelf altijd Picnic en eigenlijk nooit echt klachten over ze. Vind het ideaal!

BlairW schreef op 05-04-2025 om 20:21:

Dat is wel pech hebben qua bezorging ja. Ik heb zelf altijd Picnic en eigenlijk nooit echt klachten over ze. Vind het ideaal!

Hier ook zo maar snap Lientje ook dat het nu extra frustrerend is.

Dolfje schreef op 05-04-2025 om 20:33:

[..]

Hier ook zo maar snap Lientje ook dat het nu extra frustrerend is.

Het is inderdaad wel een tegenvaller als het meteen gebeurt bij 1 keer bestellen, omdat het echt nodig is ja.

Yumi schreef op 05-04-2025 om 17:39:

[..]

Ik heb elk jaar een invasie van lieveheersbeestjes, zal ze jou kant op sturen dan ben je er snel vanaf.

heel graag 

BlairW schreef op 05-04-2025 om 20:21:

Het is nu al 22.25 geworden... pff.

Picnic bezorgt hier niet in de middle of nowhere. Wij kunnen kiezen uit Jumbo en AH en dat is het dan.

lientje69 schreef op 05-04-2025 om 21:38:

[..]

Picnic bezorgt hier niet in de middle of nowhere. Wij kunnen kiezen uit Jumbo en AH en dat is het dan.

Dat is ook rot, kan je niet eens eerder naar bed of zo. 

lientje69 schreef op 05-04-2025 om 21:38:

[..]

Jemig zeg, dat is wel echt schandalig eigenlijk…

BlairW schreef op 05-04-2025 om 23:54:

[..]

Jemig zeg, dat is wel echt schandalig eigenlijk…

nou inderdaad.

Nou ja , het bevestigt allemaal wel weer waarom ik dat online bestellen en bezorgen niks vind dus.  Aanbiedingen waar je er dus maar max 2 van mag. Grote tijdsblokken voor bezorging die ook nog uitlopen.  En het pinapparaat was leeg  dus daar moest een andere oplossing voor gezocht worden. Werd betalen met een qrcode. Kan gewoon met je camera hoor zegt hij. Tsja. Ik heb een oude samsung dus dat kan niet. Gelukkig had ik er al een qrcode app op staan anders had ik die ook nog weer moeten downloaden. En nu zit ik ook nog met een stapel kratjes en tasjes die ik duur betaald heb. Volgens mij kan ik die in de winkel inleveren ( hoop ik ) , is toch weer 15,50 retour. En naast de bezorgkosten vind ik het allemaal best prijzig.  

Kortom. Geen succes. Volgende week ga ik weer zelf naar de winkel. Kan ik zelf beslissen wat ik koop en hoeveel . En op de tijd die mij schikt.

En mijn volgende ergernis.  Ik heb dus vakantie.  En ben herstellende van een operatie.  En elke dag om kwart  voor 6 klaar wakker. Zó irritant.

Ik ben voor de zoveelste keer voor 6 uur wakker door niet doorslapende dreumes. Man en oudste kind slapen nog. En ik ben zo moeeeee. 

Regendrup. schreef op 06-04-2025 om 07:33:

Ik ben voor de zoveelste keer voor 6 uur wakker door niet doorslapende dreumes. Man en oudste kind slapen nog. En ik ben zo moeeeee.

Vreselijk.  Maar helaas kan ik je niet veel troost bieden. Mijn kinderen waren ook altijd vroeg. Inmiddels zijn ze volwassen. Slapen een gat in de dag. En wie zit er om 6 uur beneden? Juist....

Wat ik dan deed: tv aan en op de bank erbij gaan liggen..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.