Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 10:40:

[..]

Oei, heb je de intake elders en ze nodig? Succes met zoeken!

Intake was ergens anders, gelukkig niet nodig. Maar ik heb ze gevonden, helemaal vergeten dat ik een smart tag van schoonouders had gekregen en die aan m'n sleutels had gedaan.
Gelukkig zijn ze dus terecht!

Fijn dat je ze gevonden heb Sombra! Handig zo'n smart tag. Kan dat met elk soort telefoon?

Malibu, het is geen waarschuwende droom . Meer een ik moet dit verwerken droom vermoed ik.

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 14:06:

Fijn dat je ze gevonden heb Sombra! Handig zo'n smart tag. Kan dat met elk soort telefoon?

Deze werkt alleen met iPhone voor zover ik weet. Ik heb het geprobeerd met Android, maar dat was niet te doen. Schoonouders hadden dat niet gezien (zij zijn allebei Android gebruikers), dus ik mocht hem hebben. 
Rondje Google zegt mij wel dat er smart tags voor Android zijn, dus het zou moeten kunnen.

Dat ik vannacht zo naar heb gedroomd. Ik was in gesprek met een collega die vorig jaar is overleden. Zij was in veel opzichten mijn mentor en wij konden goed met elkaar opschieten.
Vorig jaar heeft zij voor euthanasie gekozen nadat zij lang ziek was geweest. 
In mijn droom stonden wij gezellig te keuvelen maar ik wist dat zij was overleden.
Maar je kunt toch niet tegen iemand zeggen: hoezo staan wij hier te kletsen als jij dood bent?
Zeer pijnlijk. 

SombraOnline schreef op 17-02-2025 om 14:17:

[..]

Deze werkt alleen met iPhone voor zover ik weet. Ik heb het geprobeerd met Android, maar dat was niet te doen. Schoonouders hadden dat niet gezien (zij zijn allebei Android gebruikers), dus ik mocht hem hebben.
Rondje Google zegt mij wel dat er smart tags voor Android zijn, dus het zou moeten kunnen.

Ik hoor idd alleen over iphone tot nu toe

Wij hebben  Android.  Misschien iets voor man, die is hier altijd alles kwijt. Ik gelukkig zelden.

oudmaarnognietkoud schreef op 17-02-2025 om 14:21:

In mijn droom stonden wij gezellig te keuvelen maar ik wist dat zij was overleden.
Maar je kunt toch niet tegen iemand zeggen: hoezo staan wij hier te kletsen als jij dood bent?
Zeer pijnlijk.

Wat naar. Tja, ik heb dat wel degelijk gedaan in mijn droom. Toen mijn moeder pas was overleden wandelde ze ineens mijn droom in. En ik was heel overstuur "maar mam hoe kan dat, we hebben helemaal een uitvaart en alles gehouden!" Was volgens haar allemaal een misverstand geweest     Heel akelig en verdrietig, maar ook bizar om zo te dromen.

Ik beschouw het als een typische verwerkingsdroom. Mijn geest was nog volop bezig de nieuwe realiteit te bevatten.

Ik droomde ook eens over mijn overleden moeder. Ik wist in mijn droom dat ze dood was. Ik vertelde haar dat ik zwanger was. Ze zei, verheug je er maar niet op. Ik werd wakker met een rotgevoel. Een dag later kreeg ik mijn 5de miskraam. Het is al lang geleden maar ik vind het nog steeds bizar.

Er komt niks uit mijn handen. Humeur van dochter zit me in de weg. En ik erger me er dan weer aan dat ik me daardoor zo laat beïnvloeden. 

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 14:28:

[..]

Ik hoor idd alleen over iphone tot nu toe

Wij hebben Android. Misschien iets voor man, die is hier altijd alles kwijt. Ik gelukkig zelden.

Bij Action heb je ze ook voor Android, die schijnen goed te werken en zijn niet duur voor dat soort tags

Even een nieuwe ergernis.  Ik heb hoofdpijn ( komt door de oogingreep) en verveel me. Beeldschermen is uiteraard géén goed idee ( maar doe ik nu even toch) 
Lezen niet. Naar buiten de kou in op mijn oog ( wondje ) is ook niet verstandig.  Autorijden mag ik vandaag niet dus ergens op de koffie oid is ook geen optie.   Kortom. Ik verveel me en hang op de bank. 

ik ben een beetje uit mijn doen vandaag.
Auto startte vanmorgen niet, dus melding gedaan bij anwb,  kom anderhalf uur duren voordat ze er waren. Sta je dan in die kutkou. Cliënt gebeld dat ik later zou komen.
Uiteindelijk waren ze er na een uur, en toen heeft ie het binnen 5 minuten gefixt. Geweldige service trouwens, dat moet ik ze nageven. Het was erg druk bij de anwb zei ie.

Afijn, nu eindelijk thuis. Hopelijk verloopt de rest van de week beter!

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 15:07:

Even een nieuwe ergernis. Ik heb hoofdpijn ( komt door de oogingreep) en verveel me. Beeldschermen is uiteraard géén goed idee ( maar doe ik nu even toch)
Lezen niet. Naar buiten de kou in op mijn oog ( wondje ) is ook niet verstandig. Autorijden mag ik vandaag niet dus ergens op de koffie oid is ook geen optie. Kortom. Ik verveel me en hang op de bank.

Wat vervelend! Wel fijn dat het achter de rug is nu.

Sterkte 🌷

(Is een luisterboek misschien een idee? Of een podcast?)

Verhuurder die weer begint over die renovatie van een half jaar. Alles op zijn kop.Echt zo geen zin in

SuzyQFive schreef op 17-02-2025 om 10:41:

[..]

Injectie werkt maar een paar maanden, bij mij wisselt het nogal hoe lang. De eerste werkte amper, die was onder echo-geleiding. De tweede ‘ramde’ de huisarts er gewoon in op een willekeurige plek (hij zei, het maakt in feite niet uit waar) en die werkte wel langer.
Ook een ster tapen boven de slijmbeurs werkt goed.

Wat is epte?

Bij mij andersom, eerst huisarts en toen met echo in het ziekenhuis.

tape ook gehad dat deed niks. Epte is met naaldjes maar geen dry needling maar met een soort shock. 

watertoren schreef op 17-02-2025 om 14:35:

Ik droomde ook eens over mijn overleden moeder. Ik wist in mijn droom dat ze dood was. Ik vertelde haar dat ik zwanger was. Ze zei, verheug je er maar niet op. Ik werd wakker met een rotgevoel. Een dag later kreeg ik mijn 5de miskraam. Het is al lang geleden maar ik vind het nog steeds bizar.

Ik denk dat je lijf je al tegen dat onheil wilde waarschuwen met die droom. Nare droom hoor...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.