Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dochter heeft toegezegd om op het konijn van de buren te passen. Want van de zomer ook op konijn van haar vriendin gepast. Dus nu zijn die mensen weg en vindt ze het ineens stom en kan ik achter dat beest aan.

Netherfield schreef op 16-02-2025 om 16:36:

Dochter heeft toegezegd om op het konijn van de buren te passen. Want van de zomer ook op konijn van haar vriendin gepast. Dus nu zijn die mensen weg en vindt ze het ineens stom en kan ik achter dat beest aan.

Oh dat is echt irritant! Hoe oud is dochter?

Even aan van alles. Het gemak waarmee iedereen  zijn dingen bij mij neerpleurt. Terugkerende dromen waar ik niks mee kan. Een volle afwasmachine  die gewoon  niet aangezet is als ik tegen de nacht thuiskom uit werk.  Dingen die stuk gaan. Stress van mezelf . Een irritante rammel in mijn auto waar ik niet van kan vinden  waar deze vandaan komt. Lading klusjes die eigenlijk  allemaal  vandaag  moeten want de komende  dagen weer werken en dus geen tijd. ( maar straks een oogingreep dus dat gaat sowieso  niet lukken  ) Afspreken met vriendin lukt niet want ik kan nét op de dagen dat zij niet kan. 
You name it , i' ve got it. 

Ik ben vandaag gewoon één grote bak ergernis. Ga maar eens koffie drinken eerst.

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 09:28:

Even aan van alles. Het gemak waarmee iedereen zijn dingen bij mij neerpleurt. Terugkerende dromen waar ik niks mee kan. Een volle afwasmachine die gewoon niet aangezet is als ik tegen de nacht thuiskom uit werk. Dingen die stuk gaan. Stress van mezelf . Een irritante rammel in mijn auto waar ik niet van kan vinden waar deze vandaan komt. Lading klusjes die eigenlijk allemaal vandaag moeten want de komende dagen weer werken en dus geen tijd. ( maar straks een oogingreep dus dat gaat sowieso niet lukken ) Afspreken met vriendin lukt niet want ik kan nét op de dagen dat zij niet kan.

Ik ben vandaag gewoon één grote bak ergernis. Ga maar eens koffie drinken eerst.

Succes straks met je oogingreep! 

Ik had laatst dat ik dacht iets aan mijn auto kapot te hebben gereden op die nieuwe verkeersremmende maatregelen in onze woonwijk. Bleken er twee eikeltjes in de goot voor de luchtinlaat onder de motorkap te zitten. 🤪. 
Bij jou zit wel je wiel weer goed? 

SuzyQFive schreef op 17-02-2025 om 09:38:

[..]

Succes straks met je oogingreep!

Ik had laatst dat ik dacht iets aan mijn auto kapot te hebben gereden op die nieuwe verkeersremmende maatregelen in onze woonwijk. Bleken er twee eikeltjes in de goot voor de luchtinlaat onder de motorkap te zitten. 🤪.
Bij jou zit wel je wiel weer goed?

Mag ik hopen want hij is gerepareerd en er weer onder gezet door  een bandenbedrijf nadat ik hem verwisseld had. Zou anders een slechte zaak zijn. Het klinkt ook echt als iets in mijn kofferbak dat klapt  als ik door een kuil of over een hobbel rij. Heb mijn kofferbak al half leeggehaald maat vind het nog niet. Ga eens kijken of mijn reservewiel wel goed strak vast ligt.

Volgende ergernis: kramp in mijn kuit. En een spatader speelt op. Heb zomaar het idee dat dit niet mijn week gaat worden. 

Succes met de ingreep aan je ogen Lientje.
Laat het gedoe in huis voor nu gaan, deze keer ga jij het niet opruimen... en ook zonder die ingreep zou je dat vaker moeten doen

Yumi schreef op 17-02-2025 om 09:53:

Succes met de ingreep aan je ogen Lientje.
Laat het gedoe in huis voor nu gaan, deze keer ga jij het niet opruimen... en ook zonder die ingreep zou je dat vaker moeten doen

Eens!!!

Ik heb weer behoorlijk pijn in heup. Ook als ik zit en lig. Heb vorig jaar veel fysio gehad en injectie bij de huisarts en eind van het jaar in ziekenhuis en het was tot vorige week maandag zo goed als weg. Ook na inspanning.  Dus balen. Krijg van de orthopeed verwijzing voor weer fysio. Misschien toch maar shockwave of epte proberen.

Dolfje schreef op 17-02-2025 om 10:15:

Ik heb weer behoorlijk pijn in heup. Ook als ik zit en lig. Heb vorig jaar veel fysio gehad en injectie bij de huisarts en eind van het jaar in ziekenhuis en het was tot vorige week maandag zo goed als weg. Ook na inspanning. Dus balen. Krijg van de orthopeed verwijzing voor weer fysio. Misschien toch maar shockwave of epte proberen.

Oh bah dolfje. Ik heb het vorig jaar gehad.  Bijna hele jaar fysio gehad en nu gaat het goed gelukkig.  Jouw post doet me eraan herinneren dat ik vaker mijn oefeningen moet gaan doen, thnx daarvoor.

Ik ben m’n sleutels kwijt. Wat best knap is, aangezien mijn sleutelbos enorm is! Maar op de meest logische plekken kon ik ze niet vinden. Dat wordt vanmiddag even goed zoeken. 

SombraOnline schreef op 17-02-2025 om 10:39:

Ik ben m’n sleutels kwijt. Wat best knap is, aangezien mijn sleutelbos enorm is! Maar op de meest logische plekken kon ik ze niet vinden. Dat wordt vanmiddag even goed zoeken.

Oei, heb je de intake elders en ze nodig? Succes met zoeken!

Dolfje schreef op 17-02-2025 om 10:15:

Ik heb weer behoorlijk pijn in heup. Ook als ik zit en lig. Heb vorig jaar veel fysio gehad en injectie bij de huisarts en eind van het jaar in ziekenhuis en het was tot vorige week maandag zo goed als weg. Ook na inspanning. Dus balen. Krijg van de orthopeed verwijzing voor weer fysio. Misschien toch maar shockwave of epte proberen.

Injectie werkt maar een paar maanden, bij mij wisselt het nogal hoe lang. De eerste werkte amper, die was onder echo-geleiding. De tweede ‘ramde’ de huisarts er gewoon in op een willekeurige plek (hij zei, het maakt in feite niet uit waar) en die werkte wel langer. 
Ook een ster tapen boven de slijmbeurs werkt goed. 

Wat is epte? 

Ik erger me aan het schijnheilige gezicht van Orbàn op de foto van de Europese leiders in Parijs.

vanmorgen een rondje gebeld voor mijn idiote gasrekening. Echt iedereen wijst naar elkaar.
De gasleverancier gaat met de leverancier van de meters contacten. Met 3 weken zou ik wel wat horen. Pfff 
En de tip was een installateur te bellen, want het kon eigenlijk niet aan de meter liggen. Volgens de installateur dan weer wel, maar ze komen wel checken vanmiddag 

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 09:28:

Even aan van alles. Het gemak waarmee iedereen zijn dingen bij mij neerpleurt. Terugkerende dromen waar ik niks mee kan. Een volle afwasmachine die gewoon niet aangezet is als ik tegen de nacht thuiskom uit werk. Dingen die stuk gaan. Stress van mezelf . Een irritante rammel in mijn auto waar ik niet van kan vinden waar deze vandaan komt. Lading klusjes die eigenlijk allemaal vandaag moeten want de komende dagen weer werken en dus geen tijd. ( maar straks een oogingreep dus dat gaat sowieso niet lukken ) Afspreken met vriendin lukt niet want ik kan nét op de dagen dat zij niet kan.

Klinkt als een beroerd begin van de week.. 

Je schreef over terugkerende dromen. Die heb ik zelf ook een tijdlang gehad en ik ken andere mensen die dit ook hadden. Bij ons allen was het een waarschuwing en de dromen hielden pas op toen we dat ook echt daadwerkelijk veranderden. Ik had de dromen zelf een tijdje genegeerd maar achteraf ben ik heel blij dat ik ernaar geluisterd heb. 

Ik weet niet wat je hebt gedroomd maar was het een waarschuwing voor iets, voor iets wat je van plan bent of doet? Zo ja, dan zou ik dat serieus nemen. Je schrijft dat je er niets mee kan, maar ik denk dat je er in dat geval wel iets mee moet. Ik denk dat die dromen anders niet gaan ophouden. 

(Als christen kan ik dit soort dromen wel verklaren en ik ervaar dat ik destijds echt ben beschermd, maar ik weet ook dat veel mensen dat niet geloven. Maar je onderbewustzijn weet vaak veel meer dan je zelf denkt of toelaat). 

Succes met de oog-ingreep. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.