Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik voel me niet lekker, dizzy , keelpijn, vannacht ook slecht geslapen. Hopelijk hangt mijn gevoel samen met het slechte slapen en niet met met een opkomende griep ofzo. De griep heerst wel in mijn omgeving...

Auwereel schreef op 17-02-2025 om 18:40:

Ik voel me niet lekker, dizzy , keelpijn, vannacht ook slecht geslapen. Hopelijk hangt mijn gevoel samen met het slechte slapen en niet met met een opkomende griep ofzo. De griep heerst wel in mijn omgeving...

Er zijn veel mensen ziek, hopelijk slaat ie jou over!

Loulou39 schreef op 17-02-2025 om 17:38:

[..]

Wat vervelend! Wel fijn dat het achter de rug is nu.

Sterkte 🌷

(Is een luisterboek misschien een idee? Of een podcast?)

Heb even liggen slapen.  Hoofdpijn neemt nu af. Is nu zeurend geworden in plaats van heftig.

Beterschap Auwereel. Het heerst helaas erg overal.

Kleinkinderen ziek, man ziek....ik sta nog overeind maar ik hoest en ben moe.
Beterschap voor alle zieken.

Herfstappeltaart schreef op 17-02-2025 om 19:01:

Kleinkinderen ziek, man ziek....ik sta nog overeind maar ik hoest en ben moe.
Beterschap voor alle zieken.

Sterkte herfstappeltaart!

Nou ik zag vanmiddag ineens wat bultjes en stuk rode huid op mijn gezicht en het brand. Lijkt wel een allergische reactie of zo. Heb net maar een allergiepilletje gepakt. Hopelijk trekt het snel weg.

ik sluit me aan bij de zieken. Het begon met een oorontsteking, die werd een keelontsteking en nu ben ik gewoon verschrikkelijk verkouden. Meh 

Jij ook sterke  schoondochter!

Hier een net aan het opknappende dochter, die heeft een korte maar zeer hevige buikgriep gehad. Ik ben nog nooit zo fanatiek met chloor en handschoenen in de weer geweest, want wat zij heeft wil ik niet 🤭. Ik heb mijn beproefde recept van toen de kinders klein waren weer ingezet: tucjes en raketijs, doet wonderen bij spugers 😄.

Wel een minieme ergernis, ze voelt zich beter en ligt op de bank The Resident te kijken, en ik hoor nu steeds op de achtergrond de irritante fluistermompelende stem van een hoofdpersoon. Praat normaal, dat deed je in het begin van de serie ook dus je kan het!

Wieder schreef op 17-02-2025 om 19:56:

Hier een net aan het opknappende dochter, die heeft een korte maar zeer hevige buikgriep gehad. Ik ben nog nooit zo fanatiek met chloor en handschoenen in de weer geweest, want wat zij heeft wil ik niet 🤭. Ik heb mijn beproefde recept van toen de kinders klein waren weer ingezet: tucjes en raketijs, doet wonderen bij spugers 😄.

Wel een minieme ergernis, ze voelt zich beter en ligt op de bank The Resident te kijken, en ik hoor nu steeds op de achtergrond de irritante fluistermompelende stem van een hoofdpersoon. Praat normaal, dat deed je in het begin van de serie ook dus je kan het!

Oja hier laatst een dochter met Noro.  Vreselijk.  Werkzaam in het ziekenhuis  en meegenomen naar huis.

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 20:38:

[..]

Oja hier laatst een dochter met Noro. Vreselijk. Werkzaam in het ziekenhuis en meegenomen naar huis.

Ja, verschrikkelijk! Ze heeft zich echt bijna binnenstebuiten gespuugd twee dagen lang. Er bleef niks in. We zaten 4 uur lang in de auto samen toen het begon en ze werd steeds stiller. Op 7 minuten van huis klonk er een wanhoopskreet en moest ik voor het eerst van mijn leven stil gaan staan op de vluchtstrook van de snelweg. Net op tijd, want die klotsen die daar uit kwamen had ik niet graag in de auto gehad 😅

Wieder schreef op 17-02-2025 om 20:45:

[..]

Ja, verschrikkelijk! Ze heeft zich echt bijna binnenstebuiten gespuugd twee dagen lang. Er bleef niks in. We zaten 4 uur lang in de auto samen toen het begon en ze werd steeds stiller. Op 7 minuten van huis klonk er een wanhoopskreet en moest ik voor het eerst van mijn leven stil gaan staan op de vluchtstrook van de snelweg. Net op tijd, want die klotsen die daar uit kwamen had ik niet graag in de auto gehad 😅

Ik heb t ook weten te ontlopen  door  flink chloor  te gebruiken . En de mondkapjes en handschoenen van corona kwamen goed van pas!

lientje69 schreef op 17-02-2025 om 20:56:

[..]

Ik heb t ook weten te ontlopen door flink chloor te gebruiken . En de mondkapjes en handschoenen van corona kwamen goed van pas!

We hebben veel nuttige dingen geleerd van corona 😄

Beterschap voor alle zieken, lekker slapen en morgen gezond weer op 🌺

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.