Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 09-02-2025 om 16:48:

[..]

Haha ja ik denk het.. Nu moet ik zeggen dat ik ook bijna nooit meer drink dus alles bij elkaar denk ik

Aah ha

Broodjebrie schreef op 09-02-2025 om 17:29:

[..]

Is er misschien een leuke aanbieding bij social deal?

of Voordeeluitjes? Zelf nog nooit daar geboekt maar een vriendin al meerdere keren en ook best luxe.

Dolfje schreef op 09-02-2025 om 17:49:

[..]

of Voordeeluitjes? Zelf nog nooit daar geboekt maar een vriendin al meerdere keren en ook best luxe.

Ja heb ik ook een keer gedaan. Beviel ook wel goed toen,

Ik ga eens kijken op die sites Bedankt alvast!

HAHA!wait..what schreef op 09-02-2025 om 16:47:

[..]

Heerlijk zo'n avondje Ben je weer een beetje tot rust gekomen?

Gister wel. Nu weer gaar, ging niet helemaal lekker vandaag. Ik moet ongesteld worden dus heb echt kippenkracht en moe. Niet helemaal gegaan zoals ik wil. De wc lekt en krijg het niet gefixt. Denk dat het kraantje vervangen moet worden. Gelukkig komt er van de week toch een loodgieter. 

Aan een vader op de tribune bij de sportwedstrijd van mijn kind. Man brulde zo hard zijn commentaar op de scheidsrechter, aanwijzingen voor het team etc. dat het nog in mijn oor suist. Zo vind ik echt niets meer aan om naar zo'n wedstrijd te gaan, terwijl ik dochter heel graag zie spelen.
Aan mijn man, die thuiskomt van een weekendje weg en per sé de batterijen van zijn fietslamp moet opladen in de keuken. Dezelfde keuken die ik nog schoon moet maken na het eten. De eerste keer dat ik er iets van zei negeerde hij me gewoon en toen ik daarna vroeg of hij de oplader ergens anders wilde leggen, kreeg ik te horen dat hij anders geen licht had morgen. Oplader ligt overigens wel ergens ander inmiddels.

Yumi schreef op 09-02-2025 om 17:25:

Koffiezetapparaat van 2 weken oud, rood lampje ontkalken brand en is niet meer uit te krijgen, zelfs niet als ik de stekker eruit haal. Zolang het lampje brand kan ik ook geen koffie zetten Bij Bol gekocht dus het mag terug, net mezelf een bult gesjouwd naar postnl punt, maar nu heb ik geen koffie en erger....morgenvroeg

Voor een noodgeval als dit heb ik een pot oploskoffie staan. Niet te zuipen maar géén koffie is ook geen optie. 

oudmaarnognietkoud schreef op 09-02-2025 om 20:17:

[..]

Voor een noodgeval als dit heb ik een pot oploskoffie staan. Niet te zuipen maar géén koffie is ook geen optie.

Ik ook! (van die oplosstaafjes koffie, maar komt op hetzelfde neer 😁)

Ook omdat geen koffie geen optie is bij mij 😇

Poezie schreef op 08-02-2025 om 15:31:

[..]

Ik denk dat juf zelf niet kan naaien en zich de moeilijkheidsgraad niet realiseert. Kunnen jullie niet samen een simpele broek met elastiek bovenaan maken?

Ik maakte op die leeftijd broeken van de mouwen van een sweater 

aan de NS die uitgerekend in het weekend dat ik naar een evenement ga met de trein, werkzaamheden op dat traject heeft. 

Broodjebrie schreef op 09-02-2025 om 21:39:

aan de NS die uitgerekend in het weekend dat ik naar een evenement ga met de trein, werkzaamheden op dat traject heeft.

doen ze altijd,

Rogue schreef op 09-02-2025 om 21:40:

[..]

doen ze altijd,

En ik ga in maart ook met de trein weg dus hopen dat dan wel alles rijdt want ik moet ook overstappen 2 of 3 keer.

Nu heb ik gelukkig een auto dus als ik naar Amsterdam ga zet ik mijn auto wel in Utrecht neer.

Juf kan zelf inderdaad niet naaien, maar legt de lat wel hoog voor de kinderen in projecten. Dat is ook een beetje de manier waarop ik me aan erger. Er is op school wat gordijnstof, geen naaimachine, geen stofschaar, niets. 
En als de juf dan kind oplegt dat het maar huiswerk moet zijn, dan irriteer ik me. Nadat er twee pogingen mislukt zijn, stuur kind dan niet naar huis met een nog moeilijker idee. Zonder verdere sturing. Dit is niet de eerste keer dat de juf zoiets als dit heeft. De juf pushed dan op doorzetten en heel goed product neerzetten, maar inhoudelijk geen tips. 
Met dochter een rokje gemaakt op het naaimachine en uitleg / stof meegegeven voor nog een tshirt op school met de hand te maken. Hopelijk kan het de goedkeuring van de juf krijgen, anders ga ik bellen.
Naar buiten toe is ze heel vriendelijk en fijn, maar naar de kinderen kan ze wel een ander gezicht hebben. 

Broodjebrie schreef op 09-02-2025 om 21:42:

[..]

En ik ga in maart ook met de trein weg dus hopen dat dan wel alles rijdt 

ik duim want wij moeten dan ook met de trein.

oudmaarnognietkoud schreef op 09-02-2025 om 20:17:

[..]

Ik drink sinds kort alleen nog maar oploskoffie. 2 senseo apparaten gehad en dat was vies en waterig, nu geld gespendeerd aan een nespresso apparaat maar net zo vies en waterig. Senseo op het werk is wel weer oke en ik gebruikte dezelfde merk pads... Dat is dus mijn ergenis voor vandaag, een duur koffiezetapparaat gekocht die ik niet gebruik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.