Huiskamer
Broodjebrie
08-02-2025 om 17:33
Koettie schreef op 08-02-2025 om 16:30:
Heb vanavond een verjaardag en heb zooooo geen zin. Moet er een stuk voor reizen met ov en ben moe na dag vol klussen. Mogelijk toch maarcancelen maar voelt zo lullig
Gewoon afzeggen, je echt niet schuldig voelen hoor. Neem even de tijd voor jezelf vanavond.
oudmaarnognietkoud
08-02-2025 om 17:56
Koettie schreef op 08-02-2025 om 16:30:
Heb vanavond een verjaardag en heb zooooo geen zin. Moet er een stuk voor reizen met ov en ben moe na dag vol klussen. Mogelijk toch maarcancelen maar voelt zo lullig
Je weet dat er een griep epidemie heerst toch? Een leugentje om bestwil mag af en toe best hoor. Wees ook even lief voor jezelf
FaithfulDuck87
08-02-2025 om 18:00
oudmaarnognietkoud schreef op 08-02-2025 om 17:56:
[..]
Je weet dat er een griep epidemie heerst toch? Een leugentje om bestwil mag af en toe best hoor. Wees ook even lief voor jezelf
![]()
hoef je toch niet om te liegen? Koettie is druk bezig met verbouwing, een prima excuus dat je moe bent en thuis blijft
Broodjebrie
08-02-2025 om 18:02
Friezinnetje schreef op 08-02-2025 om 18:00:
[..]
hoef je toch niet om te liegen? Koettie is druk bezig met verbouwing, een prima excuus dat je moe bent en thuis blijft
Dit.. liegen zou ik niet oké vinden. Koettie heeft een goede reden om thuis te blijven
HAHA!wait..what
08-02-2025 om 18:18
Ik zou willen dat ik gisteren afgezegd had. Ik was kapot maar had met vrienden afgesproken en vond het lullig om dit af te zeggen.
Een paar wijntjes (echt maar 2 glazen) later en ik was helemaal beroerd en kon nauwelijks mijn ogen meer open houden.
Naar huis gestrompeld (geluk dat man mee was) en vanmorgen alles eruitgegooid
Dus; blijf lekker thuis als je zo moe bent! Of àls je gaat; drink geen alcohol 
Koettie
08-02-2025 om 18:42
Heb afgezegd, hopelijk baalt ze niet teveel. Net flinke salade gegeten en met thee op de bank. Morgen nog een dagje en dan kunnen de mannen aan de slag. Gelukkig want last van mn schouders! 
Broodjebrie
08-02-2025 om 18:56
HAHA!wait..what schreef op 08-02-2025 om 18:18:
Ik zou willen dat ik gisteren afgezegd had. Ik was kapot maar had met vrienden afgesproken en vond het lullig om dit af te zeggen.
Een paar wijntjes (echt maar 2 glazen) later en ik was helemaal beroerd en kon nauwelijks mijn ogen meer open houden.
Naar huis gestrompeld (geluk dat man mee was) en vanmorgen alles eruitgegooid![]()
Dus; blijf lekker thuis als je zo moe bent! Of àls je gaat; drink geen alcohol
Och was het toch teveel geweest
HAHA!wait..what
09-02-2025 om 16:47
Koettie schreef op 08-02-2025 om 18:42:
Heb afgezegd, hopelijk baalt ze niet teveel. Net flinke salade gegeten en met thee op de bank. Morgen nog een dagje en dan kunnen de mannen aan de slag. Gelukkig want last van mn schouders!
Heerlijk zo'n avondje
Ben je weer een beetje tot rust gekomen?
HAHA!wait..what
09-02-2025 om 16:48
Broodjebrie schreef op 08-02-2025 om 18:56:
[..]
Och was het toch teveel geweest
![]()
Haha ja ik denk het.. Nu moet ik zeggen dat ik ook bijna nooit meer drink dus alles bij elkaar denk ik
HAHA!wait..what
09-02-2025 om 16:54
Ik erger me aan mezelf. Ik kom er maar niet uit! En ik ben ook slecht in zoeken denk ik
Maar ik wil binnenkort 2 nachtjes weg met man. Beetje luxe (maar niet te duur) met wellness achtig iets erbij en ontbijt.
In de buurt van het strand of juist in een stad. Ik kom zoveel dingen tegen maar het is het allemaal net niet. Of schrikbarend duur haha.
Dus mocht iemand nog tips hebben? Heel graag 
Auwereel
09-02-2025 om 16:55
HAHA!wait..what, wat is je maximum budget (voor het geval dat ik een aanrader heb die daar echt niet in past)?
HAHA!wait..what
09-02-2025 om 17:08
Auwereel schreef op 09-02-2025 om 16:55:
HAHA!wait..what, wat is je maximum budget (voor het geval dat ik een aanrader heb die daar echt niet in past)?
Max €400 inclusief alles. Of is dat gewoon niet realistisch? 😬
PinkFlower
09-02-2025 om 17:24
Evaluna schreef op 08-02-2025 om 14:19:
Aan juf van dochter. Kind heeft als project gekozen iets met kleding maken te doen. Komt dochter met het idee een broek te maken, juf is het er helemaal mee eens en suggereert het thuis achter de naaimachine te doen (want het vorige idee om een rok met de hand te maken is al gestrand)
Waar is het gezonde verstand van de juf? Kind is 10 en kan rechtuit stikken, maar een broek is echt wel voor gevorderden... Nog even los van de vraag waar die stof dan vandaan moet komen??
Als juf mag je doelen wel een beetje bijstellen naar het realistische.
Dochter is 8 en naait zelf broeken. Dus het kan wel. Mischien heeft juf gewoon geen idee dat een broek op de naaimachine een stuk lastiger is dan een heel simpele rok met de hand? Zo van: het kind kan naaien dus zal ze dit ook wel kunnen?
Maar het is kind haar idee toch? Die zou ik samen met juf laten denken over hoe aan stof te komen (ze hebben op school vast nog wel ergens een oude lap of gordijn ofzo, ik zou geen dure stof gaan kopen) en hoe te naaien. Als het een project voor school is zou juf dat lekker met kind samen laten uitzoeken, Desnoods met een naaimachine op school, ziet juf meteen dat een broek lastigere is dan een recht toe recht aan rokje.
Yumi
09-02-2025 om 17:25
Koffiezetapparaat van 2 weken oud, rood lampje ontkalken brand en is niet meer uit te krijgen, zelfs niet als ik de stekker eruit haal. Zolang het lampje brand kan ik ook geen koffie zetten
Bij Bol gekocht dus het mag terug, net mezelf een bult gesjouwd naar postnl punt, maar nu heb ik geen koffie en erger....morgenvroeg 
Broodjebrie
09-02-2025 om 17:29
HAHA!wait..what schreef op 09-02-2025 om 16:54:
Ik erger me aan mezelf. Ik kom er maar niet uit! En ik ben ook slecht in zoeken denk ik
![]()
Maar ik wil binnenkort 2 nachtjes weg met man. Beetje luxe (maar niet te duur) met wellness achtig iets erbij en ontbijt.
In de buurt van het strand of juist in een stad. Ik kom zoveel dingen tegen maar het is het allemaal net niet. Of schrikbarend duur haha.
Dus mocht iemand nog tips hebben? Heel graag
Is er misschien een leuke aanbieding bij social deal?