Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Klagende oude onderonderbuurman. Man reageert daar heel lief en relaxt op en ook nog even een complimentje geven over de sokken van onderonderbuurman. Ik wilde allang doorlopen. Charmeur.

Bailey26 schreef op 29-04-2024 om 10:43:

1.5 week moeten wachten op mijn nieuwe sportlegging.En dan thuis met passen blijkt hij door te schijnen. Echt welke idioot bedenkt dat het produceren van een sportlegging die door schijnt een goed idee is

Dat denk ik ook regelmatig als ik iemand in zo'n legging zie lopen.... dat zie je toch, zoals jij al schrijft tijden het passen  

Apotheek belt niet dat de insuline voor dochter niet leverbaar is op dit moment. Gelukkig bestellen we altijd ruim op tijd, we hebben nog voor 2 weken, maar ik hoop dat het er snel weer is. Zonder overleeft ze niet….

Schemerlampje schreef op 29-04-2024 om 16:48:

Apotheek belt niet dat de insuline voor dochter niet leverbaar is op dit moment. Gelukkig bestellen we altijd ruim op tijd, we hebben nog voor 2 weken, maar ik hoop dat het er snel weer is. Zonder overleeft ze niet….

Hé bah wat naar, hoop dat er snel een oplossing is!

fiets is weer kaduk…. Juist nu het eindelijk mooier weer wordt 

Wordt weer een dure grap

Mensen die hun hond uitlaten, prachtig weer, mooie omgeving.
Kin op de borst, alle  aandacht voor de smartphone!

Poezie schreef op 29-04-2024 om 12:43:

[..]

Waarom ruilen jullie niet? Hij de slaapkamer opruimen en jij de kier en de lamp fixen. Dan ben je allebei tevreden

Als ik hem vraag om het op te ruimen, zegt hij, maar ik weet niet waar alles moet. Alsof ik dat wel weet. Daarom ligt het ook al tijden ergens. Ik snap ook niet hoe mensen hun huis altijd netjes kunnen hebben.

Beterlaat2021! schreef op 29-04-2024 om 18:57:

Mensen die hun hond uitlaten, prachtig weer, mooie omgeving.
Kin op de borst, alle aandacht voor de smartphone!

Onbegrijpelijk he?

Gillende en krijsende kinderen op het moestuinen park
Prima dat je je kinderen meeneemt maar het is er geen speeltuin waar je je kinderen al gillend en krijsend over de paden heen laat krossen met skelters en fietsen.

Poezie schreef op 29-04-2024 om 20:05:

Gillende en krijsende kinderen op het moestuinen park
Prima dat je je kinderen meeneemt maar het is er geen speeltuin waar je je kinderen al gillend en krijsend over de paden heen laat krossen met skelters en fietsen.

Dat geldt ook voor de supermarkt, drogist, Hema en bibliotheek. 

K heb een beetje een zondagdip. Fijn weekend gehad en morgen weer werken en alleen in mn stomne oppashuis. Gelukkig nog maar een weekje 

Dolfje schreef op 29-04-2024 om 21:10:

[..]

Dat geldt ook voor de supermarkt, drogist, Hema en bibliotheek.

Ik kom op de volkstuin voor mijn ontspanning. 

Poezie schreef op 29-04-2024 om 21:35:

[..]

Ik kom op de volkstuin voor mijn ontspanning.

Dat snap ik. Gaf alleen maar aan waar ik mij de hele vakantie al aan erger. Ga met die kinderen naar plekken die voor kinderen geschikt zijn en waar ze kunnen uitrazen. 

Dolfje schreef op 29-04-2024 om 21:47:

[..]

Dat snap ik. Gaf alleen maar aan waar ik mij de hele vakantie al aan erger. Ga met die kinderen naar plekken die voor kinderen geschikt zijn en waar ze kunnen uitrazen.

En dan nog.  De buren schuin achter hebben een trampoline.  Niet overdreven: Die kinderen hebben daar vanaf vanochtend kort voor 8.00 tot vanavond na het journaal op staan springen en gillen. 2 Korte onderbrekingen voor lunch en avondeten en dat was de eerste vakantiedag.  Nog 13 te gaan. 

Bakblik schreef op 29-04-2024 om 21:56:

[..]

En dan nog. De buren schuin achter hebben een trampoline. Niet overdreven: Die kinderen hebben daar vanaf vanochtend kort voor 8.00 tot vanavond na het journaal op staan springen en gillen. 2 Korte onderbrekingen voor lunch en avondeten en dat was de eerste vakantiedag. Nog 13 te gaan.

dat is ook een ellende ja. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.