Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dolfje schreef op 29-04-2024 om 22:04:

[..]

dat is ook een ellende ja.

Gelukkig ben ik morgen niet de hele dag thuis, dan hoor ik het niet. Mijn kinderen zijn jongvolwassen, echt 15 jaar geleden had ik dit gegil niet getolereerd. De naaste buren hebben wel 1 keer iets gevraagd vandaag maar ze spreken niet dezelfde taal dus het hielp niet echt. 

O, ik heb geen schoolgaande kinderen en ook geen vakantie. Maar in dat geval erg irritant ja!

Geen oog dicht gedaan en mn werk spullen liggen nog thuis.. Dus ga te laat komen op werk, wordt flink omfietsen. 

Poezie schreef op 29-04-2024 om 22:50:

O, ik heb geen schoolgaande kinderen en ook geen vakantie. Maar in dat geval erg irritant ja!

Ik heb ook geen vakantie en mijn kinderen ook niet (echt). Die kinderen hebben vakantie en hoeven niet naar school.  Op maandag ben ik (veel) thuis.

Aan de verbouwing bij de buren. Zou een verbouwing worden van 4 weken volgens de planning. Eind februari klaar. Dat duurde tot half april. Toen tot vandaag rust. Denken we dat ze eindelijk klaar zijn. Stonden er vanmorgen om half 7 weer werkmensen voor de deur. En hun hond blaft om alles wat voor de deur staat. Om half 7! Op mijn vrije dag. Nu alweer sinds half 8 in de herrie. Zo maar weer het huis ontvluchten.

Koettie schreef op 30-04-2024 om 07:30:

Geen oog dicht gedaan en mn werk spullen liggen nog thuis.. Dus ga te laat komen op werk, wordt flink omfietsen.

Jouw leven bestaat uit enorme hoogte-  en dieptepunten hè, als ik dat zo lees.
Vermoeiend bestaan.

960

Weer een zweterige nacht achter de rug en mijn koortslip is zo mogelijk nog dikker en pijnlijker 

Vroeg opgestaan vanwege de levering pakket, snel douchen en aankleden. Is de tijd verandert naar, tussen 10.20 - 12.20 

JtM

JtM

30-04-2024 om 09:58 Topicstarter

Ik kom er vandaag niet lekker in op mijn werk. Geen concentratie en geen motivatie. Gelukkig is het vandaag best rustig en kan ik op mijn gemakje werken. 

Dolfje schreef op 30-04-2024 om 08:29:

Weer een zweterige nacht achter de rug en mijn koortslip is zo mogelijk nog dikker en pijnlijker

Gedeelde smart is halve smart, Ik heb een grote koortsblaar op mijn kin. Zie er niet uit.

waarom mompelen artsen altijd zo

Rogue schreef op 30-04-2024 om 10:32:

waarom mompelen artsen altijd zo

Omdat ze hun eigen handschrift niet goed kunnen lezen

Als je iets omzichtig probeert te doen dan gaat het juist mis.

Yumi schreef op 30-04-2024 om 09:55:

Vroeg opgestaan vanwege de levering pakket, snel douchen en aankleden. Is de tijd verandert naar, tussen 10.20 - 12.20

Spannend een pakket! maar je voelt je ook afhankelijk.

Joch kwam op het idee om op zijn fatbike de supermarkt binnen te sjeesen, die stond snel weer buiten 👋

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.