Huiskamer
stokstaart
29-04-2024 om 10:12
Dikke ergernis. Ik ben niet ziek maar zit wel ziek thuis.
Ik heb een ontsteking waarbij ik niet mag werken 😒
(de zonnige zijde; er zijn weertechnisch slechtere weken geweest)
SuzyQFive
29-04-2024 om 10:39
Dolfje schreef op 28-04-2024 om 01:14:
[..]
Inademen en " hik spik sprauw ik geef de hik aan jou " 3 x achterelkaar zeggen.*
*garantie tot aan de deur
Ik ken hem als:
Hik spik spouw, ik geef de hik aan jou
Geef de hik aan een anderman
Die de hik verdragen kan.
Bailey26
29-04-2024 om 10:43
1.5 week moeten wachten op mijn nieuwe sportlegging.En dan thuis met passen blijkt hij door te schijnen. Echt welke idioot bedenkt dat het produceren van een sportlegging die door schijnt een goed idee is 
Dolfje
29-04-2024 om 10:47
Bailey26 schreef op 29-04-2024 om 10:43:
1.5 week moeten wachten op mijn nieuwe sportlegging.En dan thuis met passen blijkt hij door te schijnen. Echt welke idioot bedenkt dat het produceren van een sportlegging die door schijnt een goed idee is
Zo irritant!
Dolfje
29-04-2024 om 10:48
SuzyQFive schreef op 29-04-2024 om 10:39:
[..]
Ik ken hem als:
Hik spik spouw, ik geef de hik aan jou
Geef de hik aan een anderman
Die de hik verdragen kan.
Ja zo ken ik hem ook maar was te lui om dat te typen
Hemke
29-04-2024 om 11:00
ik heb nu al meer dan 5 keer geantwoord op jouw vraag, hoe laat ga jij weg.
Luister dan ook een keertje, het is al het hele weekend bekend, dat ik om 14.05 uur vertrek en om 23.45 thuis kom.
Klopt,het is een lange middagdienst, ja, als er ziekte is dan draai ik ook vol op mee.
Rogue
29-04-2024 om 11:18
vooral aan mezelf en de zorgmedewerkster die ik net sprak...
over een schuldgevoel aanpraten gesproken....
Grindelwald
29-04-2024 om 11:36
Ik erger mij aan mijzelf. Ik heb straks een afspraak en zit nu al in de wachtstand. Zo irritant vind ik dit. Er komt nu niks uit mijn handen.
Netherfield
29-04-2024 om 12:22
Aan man die zijn klussen niet uitvoert. Hij heeft al maanden kit om een kier dicht te maken, maar doet het niet. Nu is er al een week een lamp stuk in de keuken, ga ik naar kijken, maar wanneer dan? En vervolgens wel dingen zeggen als: onze slaapkamer moet ook opgeruimd. En dan bedoelen dat ik dat dus moet doen. Flikker op. Doe het zelf.
Poezie
29-04-2024 om 12:43
Netherfield schreef op 29-04-2024 om 12:22:
Aan man die zijn klussen niet uitvoert. Hij heeft al maanden kit om een kier dicht te maken, maar doet het niet. Nu is er al een week een lamp stuk in de keuken, ga ik naar kijken, maar wanneer dan? En vervolgens wel dingen zeggen als: onze slaapkamer moet ook opgeruimd. En dan bedoelen dat ik dat dus moet doen. Flikker op. Doe het zelf.
Waarom ruilen jullie niet? Hij de slaapkamer opruimen en jij de kier en de lamp fixen. Dan ben je allebei tevreden
Moirmel
29-04-2024 om 14:16
Erger me een beetje aan mezelf. Redelijk goede voormiddag gehad, maar daarnet siësta gedaan en ik krijg mezelf moeilijk op gang. Wat ik vandaag nog zeker wil doen is de wc's kuisen, planten water geven, was opplooien, koken, afwas, een wandeling met de hond en wou ik nog een buitenlamp installeren; maar nu zit ik hier met een kop koffie.
Word dan wel weer blij van het boek dat ik aan het lezen ben Opgeruimd leven met ADHD. Lees het voor mijn partner (ADHD) maar er staan ook veel tips in die ik zelf kan toepassen en ook veel ervaringsverhalen van mensen die zelf een rommeltje maken van hun huishouden.
Ga maar weer eens een kop koffie halen en dan even rustig papieren verwerken voor ik met de taakjes begin.
_Audrey
29-04-2024 om 15:25
Ik heb een nieuw koffiezetapparaat gekocht. Dat ding vraagt hogere wiskunde van je ofzo, want er gebeurt vanalles maar een bakkie koffie krijg ik er niet uit.
Wat voel ik me dan toch weer een oliebol...
Broodjebrie
29-04-2024 om 15:40
aan werk. Ze weten dat ik een vaste vrije middag heb en de laatste tijd vragen ze al meerdere keren of ik die middag kan werken. Nee! Dat is mijn vaste vrije middag en dat blijft zo.
kerst
29-04-2024 om 15:42
Als ik een afspraak wil maken en diegene reageert steeds pas na 10 uur. Dan ga ik denken dat zij er geen zin in heeft.
Campanula
29-04-2024 om 15:42
Aan mijzelf. Ik heb dus blijkbaar een blije ei uitstraling. Dit is al de zoveelste keer dat ik spullen moet pakken in de supermarkt op de bovenste plank. Zou bijna mijn grunt willen botvieren op die ukkies maar vooruit dan maar weer...