Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gisteravond ging ik slapen met een vaag gevoel van opkomende hoofdpijn.  Ik dacht: goede nacht slapen en het is wel over.  Sinds 6.00 wakker en het is alleen maar erger geworden. Ga nu eerst maar eens paracetamol opdiepen uit de kast.

Echt waarom nou alweer regen, waar blijft het droge weer met een beetje lekkere temperatuur??

Dolfje schreef op 28-03-2024 om 08:44:

Echt waarom nou alweer regen, waar blijft het droge weer met een beetje lekkere temperatuur??

Elders Dolfje Elders. Overal behalve hier in Nederland. 

Grindelwald schreef op 28-03-2024 om 08:53:

[..]

Elders Dolfje Elders. Overal behalve hier in Nederland.

Ja echt hé, voor mijn gevoel regent het al sinds augustus 

Oh en dan nog zijn sommige planten in mijn bakken buiten weer te droog, had vorig jaar wat hei in bakken gedaan en die zijn helemaal kapot.

Dagelijkse ergernis : een enorme verse hondendrol op het wandelpad.

Dolfje schreef op 28-03-2024 om 08:44:

Echt waarom nou alweer regen, waar blijft het droge weer met een beetje lekkere temperatuur??

De eerder verwachte 20 graden met Pasen is ook al ver uit beeld zag ik. De voorspelling: nog veel meer regen en 12 graden 

Dat is hier ook dikke ergernis ondanks de opruimplicht, behalve in aangewezen losloopgebieden. Ik zie dat die hondenbezitters wel braaf poepzakjes aan het handvat van de hondenriem hebben hangen want zij weten best dat dat verplicht is. Maar opruimen hó maar. 
Ik zou daar zou graag iets van zeggen, als ik zie dat die hond poept en de eigenaar gewoon doorloopt zonder op te ruimen. Maar ik doe dat toch maar niet. Het is een "ons kent ons" buurtje en dan sta ik bekend als die zeikerd. 

_Audrey schreef op 28-03-2024 om 09:27:

[..]

De eerder verwachte 20 graden met Pasen is ook al ver uit beeld zag ik. De voorspelling: nog veel meer regen en 12 graden

Mooperende en scheldende man. Leuk joh , verbouwen en niks uit handen willen  geven.

Dat het aantal griepgevallen hoog is in mijn omgeving. Ben benieuwd of we Pasen nog samen door kunnen brengen. Hoe dan ook, ik hoop dat ze weer snel opknappen, want dit is voor niemand leuk.

Waarom wordt er hier geen zwembad bijgebouwd ipv weer een dure verbouwing van het station, bibliotheek of muziekcentrum .

kerst schreef op 28-03-2024 om 18:14:

Waarom wordt er hier geen zwembad bijgebouwd ipv weer een dure verbouwing van het station, bibliotheek of muziekcentrum .

Omdat de kosten van een zwembad heel erg hoog zijn en er giga veel subsidie voor nodig is om het open te houden. 

Baudet 

Yumi schreef op 28-03-2024 om 18:43:

[..]

Omdat de kosten van een zwembad heel erg hoog zijn en er giga veel subsidie voor nodig is om het open te houden.

De bouw van het cultureel centrum hier heeft miljoenen gekost. En draait elke dag met enorm verlies. Dan liever een zwembad.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.