Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Moederkareltje schreef op 27-03-2024 om 13:09:

Mijn legging zakt steeds af nu ik dikker ben. Welke ik ook aan doe. Ook speciale voor dikke buik. Kan geen 50m lopen zo.

Volgens mij zijn leggings gemaakt om af te zakken, ik snap daar niets van. Bij de sportles loopt ook iedereen altijd te hijsen. En die zijn nog wel elastisch.

Moederkareltje schreef op 27-03-2024 om 13:09:

Mijn legging zakt steeds af nu ik dikker ben. Welke ik ook aan doe. Ook speciale voor dikke buik. Kan geen 50m lopen zo.

En als je een onderbroek erover doet?

SuzyQFive schreef op 27-03-2024 om 15:09:

[..]

En als je een onderbroek erover doet?

Ja dat doe ik wel standaard over panty's maar een legging loop ik in zonder bedekking van kruis. Dan ziet iedereen de onderbroek

SuzyQFive schreef op 27-03-2024 om 15:09:

[..]

En als je een onderbroek erover doet?

Charmant 😂 

Dat is trouwens wel een hele goede tip voor bij een panty 👍🏻

Moederkareltje schreef op 27-03-2024 om 15:12:

[..] Ja dat doe ik wel standaard over panty's maar een legging loop ik in zonder bedekking van kruis. Dan ziet iedereen de onderbroek

Wordt het misschien tijd voor een gewone lange broek, met zonodig een riem?

De hond van de buren die in het laatste 1,5 uur misschien 5 minuten in totaal niet geblaft heeft.
Manmanman, wat een debiel die vent.

Beterlaat2021! schreef op 27-03-2024 om 16:46:

[..]

Wordt het misschien tijd voor een gewone lange broek, met zonodig een riem?

Ja alle gewone broeken paste niet meer dicht vandaar de leggings. Anders maar gewoon weer over op de jurken. 

Dat mijn man nu met een afspraak in de woonkamer zit. Ik was ook net thuis van werk en wil eten en onderuit. Weg met die vent ( de bezoeker niet mijn man  )

Loulou39 schreef op 27-03-2024 om 16:22:

[..]

Charmant 😂

Dat is trouwens wel een hele goede tip voor bij een panty 👍🏻

Ik ging uit van een legging met iets erover, dan zie je niets van de onderbroek  

SuzyQFive schreef op 27-03-2024 om 18:29:

[..]

Ik ging uit van een legging met iets erover, dan zie je niets van de onderbroek

Hahaha, dat begreep ik later 👍🏻. Maar ik zag het meteen voor me 😁

Moederkareltje schreef op 27-03-2024 om 13:09:

Mijn legging zakt steeds af nu ik dikker ben. Welke ik ook aan doe. Ook speciale voor dikke buik. Kan geen 50m lopen zo.

Zouden bretels helpen? 

Aan collega die erg kinderachtig bezig was en zijn verantwoordelijkheid niet pakt. Maar dan als een kleine kleuter roept: Maar ik ga het lekker zo doen en dan eens kijken wat er gaat gebeuren. Daar even flink boos om geworden. collega is boos vertrokken, want doet  het dan af als een grapje. Nou ja, zie hem volgende week wel weer. Kijken of ie er nog op terug komt

*Zucht*, ik wil een bank bestellen. We hebben um al in het echt in de winkel gezien, erop gezeten, prima bank. Maar het maakt niet uit bij welk bedrijf je de reviews  googelt, íeder bedrijf waarvan je de recensies leest, is het het slechtste bedrijf dat je kunt treffen. Ik wil gewoon een bank!

eerder een gruwel dan een ergernis. Ik slaap met open raam en hoorde al even een zware zoem zo af en aan. 
had al gekeken maar zag niks. Weer in bed gekropen en ineens voelde ik een PLOF naast mijn kussen. Een hele dikke wesp! 
met een boek ‘geweldloze communicatie’ het beest op bed geprobeerd te pletten maar dat ging zo maar niet. 
gelukkig was ie traag en viel op de grond. Ik heb -4 dus geen idee waar het gebleven was. Mijn bril opgediept, lamp erop en gelukkig zag ik m kruipen (en waren de katten beneden!!) en kan je ook geweld plegen met de tekst beginnend met geweldloos. 
De wesp is niet meer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.