Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 28-03-2024 om 20:02:

[..]

De bouw van het cultureel centrum hier heeft miljoenen gekost. En draait elke dag met enorm verlies. Dan liever een zwembad.

Ik begrijp wel dat je dat wilt, maar de meeste zwembaden lijden ook verlies. Een van de dorpen in de buurt heeft een nieuw zwembad, kosten 19 miljoen.

Mijn dochter heeft mogelijk haar vinger/knokkel gebroken en dus belden we met de HAP. Die zeiden: kom om 22:30 maar langs (Hier in Groningen zit de hap in het ziekenhuis). Wij daarheen, na drie kwartier wachten worden we binnengeroepen. Ze bekijkt het en zegt: daar moet een foto van gemaakt worden, alleen: de radioloog is er na 22u niet meer dus die foto moet morgen 🤨. 
Geen enorme ramp maar dan hadden we niet ‘s avonds laat die kant op hoeven gaan. 

lientje69 schreef op 28-03-2024 om 12:00:

Mooperende en scheldende man. Leuk joh , verbouwen en niks uit handen willen geven.

Ugh, hier nog een gisteren.  En dan ook nog durven beweren dat alles op hem neerkomt. Toen ben ik even danig uit mijn slof geschoten! Ik zie altijd van die stellen die leuk samen gaan klussen,  dat is bij ons niet aan de orde kan ik je zeggen. En we moeten nog wel even 🙃

Dat ik op mijn vrije dag zonder man en kind duizelig ben en me niet fit voel. Keek er echt naar uit, even een keer een dag alleen thuis. Dus baal dat ik me niet beter voel. Wordt een bankhangdagje.

Ik hou van katten, ik heb ze zelf ook, maar nu zit er een vreemde kat in mijn tuin al heel lang te miauwen. Ik heb 'm al weggestuurd, maar hij was zo weer terug en nu zit hij door het raam tegen mijn kat te miauwen   

_Audrey schreef op 29-03-2024 om 11:46:

Ik hou van katten, ik heb ze zelf ook, maar nu zit er een vreemde kat in mijn tuin al heel lang te miauwen. Ik heb 'm al weggestuurd, maar hij was zo weer terug en nu zit hij door het raam tegen mijn kat te miauwen

ohh dat doet me denken aan de tijd dat ik nog in een eengezinswoning woonde.... ook een kat die voor mijn raam zat te miauwen en bleef terugkomen. Ondertussen braken mijn binnenkatten de boel af in huis. Toen ik de eigenaar dit vertelde kreeg ik te horen dat hij het jammer vond, maar er zijn kat niet voor binnen ging houden.    

Yumi schreef op 29-03-2024 om 12:04:

[..]

ohh dat doet me denken aan de tijd dat ik nog in een eengezinswoning woonde.... ook een kat die voor mijn raam zat te miauwen en bleef terugkomen. Ondertussen braken mijn binnenkatten de boel af in huis. Toen ik de eigenaar dit vertelde kreeg ik te horen dat hij het jammer vond, maar er zijn kat niet voor binnen ging houden.

Nou, lekker dan! Sjonge. 

Ik weet helaas niet waar deze kat thuis hoort. Ik overweeg inmiddels een emmertje water, maar ik wil niet gemeen zijn eigenlijk 😆

Yumi schreef op 29-03-2024 om 12:04:

[..]

ohh dat doet me denken aan de tijd dat ik nog in een eengezinswoning woonde.... ook een kat die voor mijn raam zat te miauwen en bleef terugkomen. Ondertussen braken mijn binnenkatten de boel af in huis. Toen ik de eigenaar dit vertelde kreeg ik te horen dat hij het jammer vond, maar er zijn kat niet voor binnen ging houden.


Een plantenspuit is heel effectief. En als die kat nou bijv achter in je tuin binnenkomt zou je ook nog daar een kattenpieper kunnen ophangen (als de afstand groot genoeg is dat je eigen katten er geen last van hebben). 

Ik stond net echt in de verkeerde rij bij de jumbo. Linkse kassa 3 mensen met volle karren alsof de supermarkt 3 weken dicht gaat. Rechts 2 mensen voor me maar dat duurde eeuwen.

Aan de prijs van een bekertje siroop in een speel/horecagelegenheid in de buurt. Je betaalt gewoon voor het mogen spelen en ik vind normale horecaprijzen geen bezwaar (we hebben  ook geluncht met de kinderen) maar een klein (ikea) bekertje limonadesiroop wat ook nog maar driekwart vol zat voor 2,20 euro per bekertje vond ik toch wel erg duur.

aan de enorme drukte in de winkel. Leek wel of alles gratis werd weggegeven. 

Broodjebrie schreef op 29-03-2024 om 15:23:

aan de enorme drukte in de winkel. Leek wel of alles gratis werd weggegeven.

Deze ja.  Wat een drukte en dan te bedenken dat ze het hele weekend ook open zijn.  Oké voor maandag hebben ze de openingstijden van een zondag op de deur geplakt maar als je iets vergeet of toch iets anders nodig hebt kan je het gewoon halen. 

Herfstappeltaart schreef op 29-03-2024 om 14:20:

Aan de prijs van een bekertje siroop in een speel/horecagelegenheid in de buurt. Je betaalt gewoon voor het mogen spelen en ik vind normale horecaprijzen geen bezwaar (we hebben ook geluncht met de kinderen) maar een klein (ikea) bekertje limonadesiroop wat ook nog maar driekwart vol zat voor 2,20 euro per bekertje vond ik toch wel erg duur.

echt duur idd. Ik gisteren in het ziekenhuis een flesje sourcy voor 3,15

Aan een lekke fietsband. Nu wordt ik opgehaald vanaf mijn werk(daar ben ik wel blij mee) 

Aan mijn nekpijn, moest een stukje fietsen over een klinkerweg..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.