Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

15-05-2023 om 21:17

ik vind je ook geen zeur, man of vrouw maakt dan niet eens uit.

Ik erger me aan mezelf vandaag. Ik ben moe en emotioneel en kan echt niks hebben vandaag. Kreeg de verkeerde pizza (omdat mijn vriend de verkeerde besteld had...) En toen moest ik huilen en dat slaat he-le-maal nergens op. Heb mezelf maar naar bed gestuurd.

Ik ergerde me aan de gene die net aan de deur kwam en ademhaalde om een lang verhaal af te steken. Heb hem heel snel afgekapt en de deur dicht. 
Bedacht me later dat ik had moeten vragen waarvan hij was en een mail sturen dat ik na 21 uur niet oke vind. Veeel te laat, had niet open moeten doen,maar dan gaat de hond uit zeker uit zijn dak... Stomme lui

Wandelvrouwtje schreef op 15-05-2023 om 21:17:

Ik erger me aan mezelf vandaag. Ik ben moe en emotioneel en kan echt niks hebben vandaag. Kreeg de verkeerde pizza (omdat mijn vriend de verkeerde besteld had...) En toen moest ik huilen en dat slaat he-le-maal nergens op. Heb mezelf maar naar bed gestuurd.

herkenbaar.

aan de anwb.  Ik had een adreswijziging doorgegeven maar ik wist niet of dat goed door was gekomen. Half uur in de wacht gehangen en toen ik eenmaal een medewerker aan de lijn had was het gesprek binnen een minuut afgerond.  Als ze nu wat duidelijker waren geweest had ik niet hoeven bellen.

Netherfield schreef op 15-05-2023 om 12:39:

Aan zwager. Toen wij nieuw huisdier hadden en foto’s appten, zei hij op den duur: Ja nou heb ik dat beest wel gezien!
Nu hebben zij een nieuw huisdier, we worden platgegooid met foto’s en filmpjes.

Heb je dat appje nog? Zou deze dan naar hem terugzenden. 

Ik weet niet waarom maar heb last van mijn knie. Irritant want deze week 2 festivals. 

Gisteren werd ik gebeld door Milieu Beheer oid. Voor het gratis verduurzamen van je huis! Nou, zo gratis was het niet want je betaald het af in 15 jaar… Waar ik me aan ergerde was dat ze ergens onderweg vroeg of ik een BKR registratie had. Ik zei dat dat geen meerwaarde had voor dit gesprek. Vroeg ze het nog een keer, want anders kon ze niet verder. Ik vond dat echt raar. Ze probeerde me een telefonische afspraak met een adviseur aan te smeren. Maar waarom ze daar nou die BKR al voor nodig had? En mag dat? Echt stom. 

Netherfield schreef op 16-05-2023 om 08:26:

Gisteren werd ik gebeld door Milieu Beheer oid. Voor het gratis verduurzamen van je huis! Nou, zo gratis was het niet want je betaald het af in 15 jaar… Waar ik me aan ergerde was dat ze ergens onderweg vroeg of ik een BKR registratie had. Ik zei dat dat geen meerwaarde had voor dit gesprek. Vroeg ze het nog een keer, want anders kon ze niet verder. Ik vond dat echt raar. Ze probeerde me een telefonische afspraak met een adviseur aan te smeren. Maar waarom ze daar nou die BKR al voor nodig had? En mag dat? Echt stom.

Waarschijnlijk omdat die afbetaling neer komt op een lening.

Gatver wat is het koud! Ik denk erover de verwarming maar weer aan te zetten.  Waar blijft de lente en het mooie weer. 

_Audrey schreef op 16-05-2023 om 09:51:

Gatver wat is het koud! Ik denk erover de verwarming maar weer aan te zetten. Waar blijft de lente en het mooie weer.

Ik heb ook de verwarming aan. Zaterdag voorspellen ze 20 graden met zon.

watertoren schreef op 16-05-2023 om 10:01:

[..]

Ik heb ook de verwarming aan. Zaterdag voorspellen ze 20 graden met zon.

Hè ja, lekker.  Als het dan ook eens een poosje zo zou blijven, zou dat fijn zijn. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

16-05-2023 om 10:30

Dolfje schreef op 15-05-2023 om 21:39:

[..]

herkenbaar.

Thanks! Een nacht slapen heeft enorm geholpen, vandaag is de wereld een stuk mooier.

Nog tegeltjes uitzoeken voor de badkamer en de wc, want die moesten ook nog verbouwd van de verhuurder.

Maar dat komt kon alleen afgelopen donderdag tussen 15.30 en 17 uur😡en dat hoorde ik pas een week van te voren.

Ik heb iets besteld, dus kreeg ik vandaag 3 mailtjes van Postnl en 2 van Amazon over het bezorgen van het pakketje. Kan dat niet wat minder?

Ergeren is een te klein woord. Ik heb bijna acuut mijn ontslag ingediend, zo kwaad was ik.
Sinds kort heb ik flink oorproblemen en moet volgende week op een spoedplek naar de oorarts maar er is personeelsgebrek. Of ik niet op een andere dag kan gaan. Nee, ze hebben me er tussen gepropt. Oh. Nou. Dan kijk ik of er iemand met je dag kan ruilen, dan ben je gewoon vrij die dag en werk je op een andere dag die week, je hebt al een aantal afspraken gehad onder werktijd.  Ik heb nog gezegd dat ik hier ook niet om gevraagd heb en ben boos weg gelopen. Kreeg er nog een 'dankjewel' achteraan van de teamleider.
Ik kan me ook ziek melden, ben er beroerd genoeg voor maar dat wil ik dan ook niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.