Huiskamer
Herfstappeltaart
15-05-2023 om 09:18
Poezie schreef op 15-05-2023 om 08:25:
pfff, zijn feyenoord fans alleen maar bezig met verlies van Ajax in plaats van winst van Feyenoord?
Lange neus naar de koning, Feyenoordfans hangen spandoek aan hek Paleis Soestdijk - https://nos.nl/r/394758
Ik vind het sowieso altijd erg kinderachtig die haat en nijd naar elkaar bij voetbal.
lientje69
15-05-2023 om 09:22
Ik erger me aan mezelf . Ben niet vooruit te branden. Niet heel gek na de afgelopen week maar toch
oudmaarnognietkoud
15-05-2023 om 09:47
's-morgens kijk ik altijd naar het nieuws. Sbs6, Rtl4 en het NOS-journaal. Vanochtend gaat het bijna uitsluitend over Feijenoord. Alles en iedereen komt daar zn zegje doen en ik heb heeeeeelemaal niets met voetballen. Kost mij als belastingbetaler wel geld maar het levert mij niets op.
Samengevat: ik vind voetbal stóm.
Lollypopje
15-05-2023 om 10:15
Toch knap hoe iemands long covid door vaccinatieschade schijnt te komen, terwijl de persoon in kwestie ziek werd voordat er gevaccineerd werd.Toch bijzonder dat mensen die denken alles beter te begrijpen en zich precies kunnen herinneren wat er allemaal fout is gegaan dat dan weer niet snappen. 🤦
Waarom lees ik ook de reacties op Facebook onder dat stuk over EvenTotHier van gisteren
noas_1993
15-05-2023 om 10:28
Dat ik vanochtend al van een afstandje werd toegeblaft door een hondje (deed hij bij een ander ook)
Tja, ik loop er dan echt met een boog omheen..
watertoren
15-05-2023 om 10:52
Poezie schreef op 15-05-2023 om 08:25:
pfff, zijn feyenoord fans alleen maar bezig met verlies van Ajax in plaats van winst van Feyenoord?
Lange neus naar de koning, Feyenoordfans hangen spandoek aan hek Paleis Soestdijk - https://nos.nl/r/394758
Ik vind het wel grappig.
PerfumedAlpaca84
15-05-2023 om 10:56
gewoon nog steeds aan die stomme milka-reclame waarin een vrouw een hap eten neemt en haar gezicht betrekt. En dan jawel! Een al vooraf geschreven briefje in de chocola dat ze een geweldige moeder is en een betere kok dan haar man. Oftewel: hij kan het toch nooit dus zij moet maar weer altijd koken. 'want jij kan het zo goed lieffie'. Ga gewoon oefenen en trakteer haar echt op een goede maaltijd!
Yumi
15-05-2023 om 11:13
watertoren schreef op 15-05-2023 om 10:52:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Ik ook 
Yumi
15-05-2023 om 11:20
Morgen een belafspraak, tussen 9.00 en 13.00 uur wat moet ik daar mee? Moet ik 'n halve dag mijn mobiel in de aanslag houden.... denken echt dat ik niks anders te doen heb
Netherfield
15-05-2023 om 12:39
Aan zwager. Toen wij nieuw huisdier hadden en foto’s appten, zei hij op den duur: Ja nou heb ik dat beest wel gezien!
Nu hebben zij een nieuw huisdier, we worden platgegooid met foto’s en filmpjes.
Koettie
15-05-2023 om 12:50
Mezelf. Of een vriendin, net hoe je t bekijkt. Probeer al een tijdje afstand van haar te nemen, zit me echt heel vaak aan haar te ergeren en daar voel ik me heel lullig over. Zijn geen dingen die ze fout doet ofzo, ze is gewoon zichzelf maar betrap mezelf er steeds vaker op dat ik haar bewust ontloop of constant de neiging te hebben om met mn ogen te rollen.
_Audrey
15-05-2023 om 13:29
Yumi schreef op 15-05-2023 om 11:20:
Morgen een belafspraak, tussen 9.00 en 13.00 uur wat moet ik daar mee? Moet ik 'n halve dag mijn mobiel in de aanslag houden.... denken echt dat ik niks anders te doen heb
Dat heb ik vandaag. De huisarts kan de hele dag bellen, wat is dat toch irritant.
Dolfje
15-05-2023 om 14:44
Netherfield schreef op 15-05-2023 om 12:39:
Aan zwager. Toen wij nieuw huisdier hadden en foto’s appten, zei hij op den duur: Ja nou heb ik dat beest wel gezien!
Nu hebben zij een nieuw huisdier, we worden platgegooid met foto’s en filmpjes.
Kan je die reactie van hem nog terugvinden en quoten? Dat zou ik doen
Bakblik
15-05-2023 om 15:29
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 10:15:
Toch knap hoe iemands long covid door vaccinatieschade schijnt te komen, terwijl de persoon in kwestie ziek werd voordat er gevaccineerd werd.Toch bijzonder dat mensen die denken alles beter te begrijpen en zich precies kunnen herinneren wat er allemaal fout is gegaan dat dan weer niet snappen. 🤦
Waarom lees ik ook de reacties op Facebook onder dat stuk over EvenTotHier van gisteren
Waarschuwing: lees niet de reacties, daar staan ook weer nare dingen tussen.
https://youtu.be/oLOaEM3lfMcEen link van het fragment van Geertje. Hoop dat iedereen kijkt en dat ze snel een hit scoort, zodat er meer aandacht komt voor de groep long-covid patiënten waarvan ik er ook een aantal ken. Zie van dichtbij hoeveel impact het heeft op je leven en nou zijn degenen in mijn omgeving nog niet van die hele erge gevallen.