Huiskamer
Lollypopje
15-05-2023 om 15:31
Bakblik schreef op 15-05-2023 om 15:29:
[..]
Waarschuwing: lees niet de reacties, daar staan ook weer nare dingen tussen.
https://youtu.be/oLOaEM3lfMcEen link van het fragment van Geertje. Hoop dat iedereen kijkt en dat ze snel een hit scoort, zodat er meer aandacht komt voor de groep long-covid patiënten waarvan ik er ook een aantal ken. Zie van dichtbij hoeveel impact het heeft op je leven en nou zijn degenen in mijn omgeving nog niet van die hele erge gevallen.
Dankjewel voor het delen 😊 Ik weet nog niet of ik hem ga luisteren, want het is ook erg confronterend, maar ik ben heel blij dat ze er deze aandacht aan geven.
Herfstappeltaart
15-05-2023 om 15:37
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 15:31:
[..]
Dankjewel voor het delen 😊 Ik weet nog niet of ik hem ga luisteren, want het is ook erg confronterend, maar ik ben heel blij dat ze er deze aandacht aan geven.
Zou ik zeker doen. Was erg goed. (ook de persiflage op Duncan Laurens met vriend trouwens maar dat terzijde
).
Bakblik
15-05-2023 om 15:50
Lollypopje schreef op 15-05-2023 om 15:31:
[..]
Jij hoeft ook niet te kijken, dat snap ik helemaal maar als alle anderen de video afspelen pakt ze meer views en dat is aandacht voor long covid. Nu er hier een link staat kunnen anderen het ook makkelijker delen in hun omgeving. Jij zou ook zonder te kijken de link ergens kunnen delen. Dat spaart je de moeite van het zoeken.
Treurniet
15-05-2023 om 16:36
Herfstappeltaart schreef op 15-05-2023 om 15:37:
[..]
Zou ik zeker doen. Was erg goed. (ook de persiflage op Duncan Laurens met vriend trouwens maar dat terzijde
).
Ja, die was leuk!
FaithfulDuck87
15-05-2023 om 17:54
nog een van het weekend. Komt iemand het erf oplopen en ik dacht meteen al: Verkoper/goede doelen. En ja idd voor Plan Nederland. Heel verhaal natuurlijk, hoefde geen maandelijks bedrag te zijn, was eenmalig. Daar was ik op zich wel blij mee. Maar ja, moest telnr hebben, moest mailadres hebben. Gezegd dat ik dat niet wilde.
En toen kwam de aap uit de mouw, want ja, ik moest het zelf wel opzeggen, dus mailadres was wel nodig. Dat gaan we dus niet doen, dat had ik dus al heel erg duidelijk aangegeven dat ik dat niet wilde. Alle gegevens laten wissen en hem weer weg gestuurd.
Auwereel
15-05-2023 om 18:35
Het lukt me niet meer, denken, "Je zou toch in het gortdroge hete Spanje wonen, dan beter koel en regen." Brrrrrr, wat koud nat onaangenaam weer op weg van mijn werk naar huis! En ik hoef maar een kwartiertje te fietsen!
Gelukkig is de verwachting dat het wat droger wordt binnenkort, met een zonnetje.
_Audrey
15-05-2023 om 19:49
Ik erger me dood aan mijn man. Hij heeft een (vrouwelijke) collega waar hij werkelijk dag en nacht mee zit te chatten, terwijl hij haar ook al fulltime op kantoor ziet. Ik ben dat inmiddels wel beu hoor, maar volgens hem moet ik niet zo zeiken erover.
Ben ik nou echt een zeur dat ik dat niet leuk vind?
rooiekater
15-05-2023 om 19:54
_Audrey schreef op 15-05-2023 om 19:49:
Ik erger me dood aan mijn man. Hij heeft een (vrouwelijke) collega waar hij werkelijk dag en nacht mee zit te chatten, terwijl hij haar ook al fulltime op kantoor ziet. Ik ben dat inmiddels wel beu hoor, maar volgens hem moet ik niet zo zeiken erover.
Nee ik zou daar ook niet blij mee zijn
SuzyQFive
15-05-2023 om 20:02
Nee, je bent geen zeur… Ik zou dat ook niet okay vinden.
Lollypopje
15-05-2023 om 20:06
Dat het een vrouw is, zou me niet uitmaken, maar echt continu met iemand chatten dat gaat altijd ten koste van de aandacht die je thuis geeft.
lientje69
15-05-2023 om 20:11
_Audrey schreef op 15-05-2023 om 20:06:
Nee niet oke he? Ik begon aan mezelf te twijfelen.
Niet doen. Je bent geen zeur. Ik vind ook dat je gelijk hebt, zou me er ook aan ergeren.
Dolfje
15-05-2023 om 21:06
_Audrey schreef op 15-05-2023 om 20:06:
Nee niet oke he? Ik begon aan mezelf te twijfelen.
Ik zou het ook niet ok vinden.
Broodjebrie
15-05-2023 om 21:08
Nee je bent geen zeur!