Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 28-02-2023 om 17:18:

Ik was in totaal iets van 2300 euro kwijt. 3 keer theorie en 2 keer afrijden.
En een tussentijdse toets.

3x theorie, zes keer afrijden (waarvan twee keer staats) en drie jaar lessen. Na de honderd lessen ben ik gestopt met tellen, ik wilde het niet meer weten 🤦

Na drie keer afrijden was trouwens vooral mijn examenvrees het probleem.

Lollypopje schreef op 28-02-2023 om 17:22:

[..]

3x theorie, zes keer afrijden (waarvan twee keer staats) en drie jaar lessen. Na de honderd lessen ben ik gestopt met tellen, ik wilde het niet meer weten 🤦

Oh wow. Daarin lijken we dan weer niet op elkaar

Ik heb ook twee keer theorie gedaan omdat ik niet binnen de tijd slaagde voor het rijexamen. De derde keer ben ik voor het rijexamen geslaagd maar mijn rijangst is nooit helemaal weg gegaan en na tig keer opnieuw proberen om te gaan rijden, heb ik het inmiddels zo goed als opgegeven dat Elmie en rijden ooit nog bij elkaar gaan horen 😅😏

Broodjebrie schreef op 28-02-2023 om 17:31:

[..]

Oh wow. Daarin lijken we dan weer niet op elkaar

Er moeten toch wel een paar verschillen tussen ons zijn. Anders word het zo saai

Lollypopje schreef op 28-02-2023 om 17:44:

[..]

Er moeten toch wel een paar verschillen tussen ons zijn. Anders word het zo saai

Ik heb al 3 muggen het huis uit gejaagd. Moeten die beesten niet ergens overwinteren in een warm land ofzo. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-02-2023 om 18:58

Lollypopje schreef op 28-02-2023 om 17:22:

[..]

Ik had ook examenvrees en heb ook twee keer staatsexamen gedaan. Nee, drie x en 1 gewone. Drama... 
Theorie had ik in 1 x, ik had erg goed geleerd. (En das ook wel nodig want het is niet makkelijk)

MariaC schreef op 28-02-2023 om 18:58:

[..]

Ik had ook examenvrees en heb ook twee keer staatsexamen gedaan. Nee, drie x en 1 gewone. Drama...
Theorie had ik in 1 x, ik had erg goed geleerd. (En das ook wel nodig want het is niet makkelijk)

Theorie had ik drie keer in 1 keer. De laatste keer was ik wel het meest gespannen, want het wordt dan wel gênant als je dan zakt

Bailey26 schreef op 28-02-2023 om 18:36:

Ik heb al 3 muggen het huis uit gejaagd. Moeten die beesten niet ergens overwinteren in een warm land ofzo.

Hier zat een grote wesp in de gang. Ik gok dat die ergens in mijn huis overwinterd heeft. Verspilde moeite want ze heeft het niet overleefd. 

Aan dat warhoofd van mij, waardoor ik een paar keer per dag mijn bril of mobiel kwijt ben 

Mug schreef op 27-02-2023 om 11:24:

ik zit me te ergeren aan de burgemeester van Groningen. Ik zit een persconferentie te kijken en die man kan echt niet een beetje vlot presenteren.

Hahaha! Nee… Het is wel een beetje een droogkloot… Echt zo’n opa. 

Ik stond in het dorp van mijn vriend en daar stond ie achter mij op zijn beurt te wachten. Ik draai me om en zeg: goh, u lijkt best wel op de burgemeester van Groningen. Zegt ie: Goh ja, dat zou best kunnen 🤣. Dat was toen ie net een week op zijn post zat. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

01-03-2023 om 07:28

Lollypopje schreef op 28-02-2023 om 19:06:

[..]

Theorie had ik drie keer in 1 keer. De laatste keer was ik wel het meest gespannen, want het wordt dan wel gênant als je dan zakt

Ik heb gelukkig maar 1 x theorie moeten doen, wel 2 x rijexamen; Het CBR vond het eerst verstandig dat ik enkel automaat zou rijden om een medische reden. Jaren later probeerde ik toch voor schakel te gaan. Dat ging niet makkelijk maar het is me uiteindelijk wel gelukt, na 4 x examen waarvan 3 faalangst examen. Echt wat een ramp is dat zeg, rijexamen... Anyway ik was gelukkig net op tijd dat ik de theorie niet over hoefde te doen.

SombraOnline schreef op 28-02-2023 om 16:30:

[..]

Echt heel rot, dit was al de vijfde of zesde keer. Gevaarherkenning en kennis gaan goed, maar inzicht... Dat wordt maar weer van die oefenexamens kopen.

[..]

Helaas niet, cbr is volgeboekt. 20 maart is pas weer de eerstvolgende datum hier.

dat had ik laatste keer ook, zoo kut 

ik moet ook gaan kijken voor een datum ben benieuwd..🤨 is een andere stad geen optie?

ik ben 2x uitweken naar Haarlem, als het te lang duurt doe ik dat weer 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-03-2023 om 09:37

ik deed de kieswijzer in het AD voor de verkiezingen en volgens hun moet ik op GroenLinks of de SGP stemmen. Never nooit niet! Stomme kieswijzer ....

Ik ga 'm gewoon opnieuw invullen....🤣

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-03-2023 om 09:43

SuzyQFive schreef op 28-02-2023 om 23:03:

[..]

Hahaha! Nee… Het is wel een beetje een droogkloot… Echt zo’n opa.

Ik stond in het dorp van mijn vriend en daar stond ie achter mij op zijn beurt te wachten. Ik draai me om en zeg: goh, u lijkt best wel op de burgemeester van Groningen. Zegt ie: Goh ja, dat zou best kunnen 🤣. Dat was toen ie net een week op zijn post zat.

🤣wat zul jij gelachen hebben 

Toen hij de vragen van de pers ging beantwoorden werd hij ook een stuk losser en beter te pruimen.  Net of hij blij was dat zijn speech voorbij was 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.