Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-02-2023 om 11:18

Wieder schreef op 27-02-2023 om 11:17:

[..]

Oh, klinkt leuk! Ik wil wel mee 😄

Ik ook wel 😆

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-02-2023 om 11:24

ik zit me te ergeren aan de burgemeester van Groningen.  Ik zit een persconferentie te kijken en die man kan echt niet een beetje vlot presenteren. 

Netherfield schreef op 27-02-2023 om 08:16:

Dat ik thuis werk betekent dat ik ook moet WERKEN, dus doe aub even zelf je huishoudelijke klusjes!

Zo herkenbaar 

Heb ik nieuwe schoenen, krijg ik nog hardere statisch-elektrische schokken als met die oude! Kutzooi

Regendrup. schreef op 27-02-2023 om 11:43:

[..]

Zo herkenbaar

+1 

En van de “wil je even helpen” en “ik moet even iets halen wil je half uurtje op de kinderen letten, ik laat ze even thuis” wordt ik ook helemaal gek. Ik ben NIET beschikbaar. Ik bel jou ook niet op je werk dat je nu thuis moet komen omdat ik moet poepen of whatever…

Zo dat lucht op, bedankt voor deze inhaker 😬

Een vervelende klant waardoor ik me liet uitlokken en uit mijn slof schoot ipv mijn mond te houden. Nu is deze persoon behoorlijk bekend bij iedereen en ben niet de enige die er woorden mee heeft gehad maar toch erger ik me dan aan mezelf.

Stomme homerr bezorgdienst. 
Fiets ik er 20 minuten voor om, blijkt dat er pas overmorgen verzonden kan worden op dat nieuwe Homerpunt

aan die stomme labelprinter. Is t lint op, heb ik alleen nog breder lint, kan ik alles wat ik al had opnieuw doen want is echt een te groot verschil. Grrrr

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

27-02-2023 om 17:08

Lollypopje schreef op 26-02-2023 om 18:47:

[..]

Als je zo redeneert mag nooit iemand klagen, want het kan altijd nog veel erger

Nouja, ik ben in principe wel een beetje van het team niet te veel klagen want ik heb het enorm goed vergeleken met anderen. Maar: die aardbevingen in Groningen hadden  helemaal geen natuurlijke oorzaak. Ze zijn veroorzaakt door gasboringen. En het hele verhaal dat daar weer aan vast zit. Het is gewoon iets heel anders dan de natuurramp daar in Turkije en omgeving. 

En daarom vond ik het een vergelijking die nergens op sloeg.

Nera schreef op 27-02-2023 om 17:08:

[..]

Nouja, ik ben in principe wel een beetje van het team niet te veel klagen want ik heb het enorm goed vergeleken met anderen. Maar: die aardbevingen in Groningen hadden helemaal geen natuurlijke oorzaak. Ze zijn veroorzaakt door gasboringen. En het hele verhaal dat daar weer aan vast zit. Het is gewoon iets heel anders dan de natuurramp daar in Turkije en omgeving.

En daarom vond ik het een vergelijking die nergens op sloeg.

Ik ben ook niet van het klagen om het klagen, van die 'zwaar leven' types, maar sommige dingen zijn gewoon erg ook als het nog veel erger kan.

Fidodido schreef op 27-02-2023 om 16:48:

[..]

+1

En van de “wil je even helpen” en “ik moet even iets halen wil je half uurtje op de kinderen letten, ik laat ze even thuis” wordt ik ook helemaal gek. Ik ben NIET beschikbaar. Ik bel jou ook niet op je werk dat je nu thuis moet komen omdat ik moet poepen of whatever…

Zo dat lucht op, bedankt voor deze inhaker 😬

Jaaaaaa dit!!! Ongelooflijk, zoveel herkenning haha 

Netherfield schreef op 27-02-2023 om 16:43:

Heb ik nieuwe schoenen, krijg ik nog hardere statisch-elektrische schokken als met die oude! Kutzooi

Oh neee.. dat is zo rot! Wij hebben dat met eetkamerstoelen gehad.   

Ik erger me aan het geluid van de geurkaars die ik net aangestoken heb. Het is er zo 1 met zo'n houten lont zeg maar.. Wat een lawaai! 
(Best een luxe probleem ja, dat dat het enige is wat me heeft geërgerd vandaag 😁) 

HAHA!wait..what schreef op 27-02-2023 om 19:40:

Ik erger me aan het geluid van de geurkaars die ik net aangestoken heb. Het is er zo 1 met zo'n houten lont zeg maar.. Wat een lawaai!
(Best een luxe probleem ja, dat dat het enige is wat me heeft geërgerd vandaag 😁)

Oh ik weet wat je bedoelt! Ik was vorige week bij iemand en toen ik in de gang mijn jas weer wilde pakken, dacht ik; wat hoor ik toch voor lawaai? Bleek een geurkaars te zijn. Ik denk dat dat ook zo'n houten lont was. Wat maken die dingen herrie zeg, ondanks dat het wel lekker rook haha.

Netherfield schreef op 27-02-2023 om 16:43:

Dit is zo enorm vervelend! (en best pijnlijk soms). Zijn de zolen van rubber?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.