Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-02-2023 om 15:37

Wieder schreef op 28-02-2023 om 13:11:

[..]

Oh gatsie, daar zou ik ook een beetje verdrietig van worden. Dat hoeft niemand zich ook maar iets van aan te trekken hoor (zolang mijn kinderen het maar uit hun hersenen laten 😆), maar ik snap goed daar dat even rot voelt! Gaat ze ver of heb je er een vakantie adresje bij?

Naar Zweden, dus dat is wel een leuk vakantieadres 

Ik dreigde richting kinderen al met onterven,  maar de reactie was: jij hebt toch alleen maar een oude fiets en een camera....  we kunnen wel zonder 🤣

Aan mezelf. Onze nieuwe stoel is aan 1 kant een halve cm. hoger dan aan de andere kant. Ik zie dat met het blote oog en man niet  . Mij stoort het enorm en man niet.
Ik kan zulk soort dingen niet loslaten en ben al aan het bedenken hoe het opgelost kan worden (extra viltje onder de poot ofzo). Man vind dat grote onzin en zegt: "je moet je er gewoon niet aan ergeren, jij lèt erop!" ..Hij heeft gelijk natuurlijk.
Adem in, adem uit...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-02-2023 om 15:59

Herfstappeltaart schreef op 28-02-2023 om 15:47:

Aan mezelf. Onze nieuwe stoel is aan 1 kant een halve cm. hoger dan aan de andere kant. Ik zie dat met het blote oog en man niet . Mij stoort het enorm en man niet.
Ik kan zulk soort dingen niet loslaten en ben al aan het bedenken hoe het opgelost kan worden (extra viltje onder de poot ofzo). Man vind dat grote onzin en zegt: "je moet je er gewoon niet aan ergeren, jij lèt erop!" ..Hij heeft gelijk natuurlijk.
Adem in, adem uit...

Ooooo daar zou ik ook helemaal gek van worden! 

Aan mijn kinderen die niet doen wat ik vraag. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-02-2023 om 16:13

Aan mezelf net; Echt ik ben ook niet chaotisch he...Afspraak bij huisarts om 15u waar ik 10 min. eerder was. Ik was trots dat ik op tijd was aangezien ik altijd te laat ben, zegt de dokter dat ik om 14u een afspraak had.. facepalm.gif frusty.gif
Echt ik en tijd, wij zijn geen vriendjes...

Weer die verdomde theorie niet gehaald. Twee fouten teveel. Ik word gek van mezelf.

Netherfield schreef op 28-02-2023 om 16:03:

Aan mijn kinderen die niet doen wat ik vraag.

Hier ook al! Of nouja; ze zijn gewoon dwars vandaag.. Even naar de supermarkt en ze hebben ruzie gemaakt over de scanner (die wilden ze allebei) en bij het naar huis gaan over dat ze allebei voorin wilde zitten in de auto    

Normaal gesproken ben ik best geduldig en/of kan ik er om lachen maar nu was ik doodmoe.. Dus ik heb de scanner uit hun handen gerukt en ze allebei verzocht achterin te gaan zitten 😅 

SombraOnline schreef op 28-02-2023 om 16:13:

Weer die verdomde theorie niet gehaald. Twee fouten teveel. Ik word gek van mezelf.

Ik ken je gevoel, dat had ik destijds ook Echt zo zuur!

SombraOnline schreef op 28-02-2023 om 16:13:

Oh wat jammer Heb je snel weer een herkansing?

Aan de zon die op m’n ramen schijnt en mij er ongevraagd aan herinnert dat ik de ramen met wassen. Nee, vandaag niet!

Broodjebrie schreef op 28-02-2023 om 16:17:

[..]

Ik ken je gevoel, dat had ik destijds ook Echt zo zuur!

Echt heel rot, dit was al de vijfde of zesde keer. Gevaarherkenning en kennis gaan goed, maar inzicht... Dat wordt maar weer van die oefenexamens kopen.

HAHA!wait..what schreef op 28-02-2023 om 16:17:

[..]

Oh wat jammer Heb je snel weer een herkansing?

Helaas niet, cbr is volgeboekt. 20 maart is pas weer de eerstvolgende datum hier.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

28-02-2023 om 16:50

Foutje...

SombraOnline schreef op 28-02-2023 om 16:30:

[..]

Echt heel rot, dit was al de vijfde of zesde keer. Gevaarherkenning en kennis gaan goed, maar inzicht... Dat wordt maar weer van die oefenexamens kopen.

[..]

Helaas niet, cbr is volgeboekt. 20 maart is pas weer de eerstvolgende datum hier.

Oh das helemaal rot ja Ik slaagde bij de 3e keer (had precies het aantal fout wat ik fout mocht hebben dus scheelde bijna niks) maar het zijn echt rotvragen hoor, je moet echt geluk hebben.

Ik heb mijn theorie gedaan voor de inzichtsvragen en heb hem drie keer gehaald. En nee het woord 'in' mist niet in die zin
Ik deed 6 keer over mijn afrijden en mijn theorie was twee keer verlopen 🤦 Ik wil niet eens weten hoeveel geld dat rijbewijs me heeft gekost en waar ik vervolgens vrij weinig gebruik van heb gemaakt.

Ik was in totaal iets van 2300 euro kwijt. 3 keer theorie en 2 keer afrijden.
En een tussentijdse toets.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.