Huiskamer
Rogue
12-11-2022 om 17:47
Wasgij schreef op 12-11-2022 om 09:49:
[..]
Heb je weleens zo'n band van tourmalijn geprobeerd? Ik vind die heel fijn verwarmen.
Zijn heel vaak te gebruiken en niet zo duur.
is dat ook zoiets als voltare warmte pleisters?

JtM
12-11-2022 om 18:53
Het gezeik van mensen dat Sinterklaas met een vliegtuig naar NL kwam. Jongens, het is niet echt hoor! Ga een hobby zoeken. Alsof die stoomboot zo milieu vriendelijk is
zit niet zo te zeuren zeg, pff.
MidasWolf
12-11-2022 om 18:55
JtM schreef op 12-11-2022 om 18:53:
Het gezeik van mensen dat Sinterklaas met een vliegtuig naar NL kwam. Jongens, het is niet echt hoor! Ga een hobby zoeken. Alsof die stoomboot zo milieu vriendelijk is
Volgend jaar komt de Sint met een bakfiets vol biologisch fruit, al dat suikerwerk is ook niets voor de kindertjes
Rogue
12-11-2022 om 18:57

hele feest moet nog beginnen maar ben er nu al klaar mee.... het is verdomme een kinderfeest waar bemoeien ze zich toch steeds mee 
Bakblik
12-11-2022 om 19:02
Bij ons in het dorp komt Sint aan in de "Haven" (een aftakking van de ringvaart, de echte haven is gedempt) De brug van de omleidingsweg moet dan wel open en dat duurt lang. De boot gaat een beetje scheef en moet 2 keer steken om recht voor de brug te komen. Als je haast hebt neem dan een andere route of ga eerder of later van huis! De tweede zaterdag van november staan al die blije koppies op de kades dan ga je niet staan toeteren of de "brugwachter" manen dat hij moet opschieten. Dit jaar sinds ik er sinds lange tijd zelf ook weer eens tussen, had er even niet aan gedacht, dat krijg je met grote kinderen.
FaithfulDuck87
12-11-2022 om 20:02
het meteen een oordeel klaar hebben over een situatie waar je zelf niet bij bent geweest, waar je alleen een foto van ziet. Bahhh
Marquise
12-11-2022 om 20:07
Enorm zitten klooien met kaarsvet overgieten. Ik heb langer staan opruimen dan die kaarsen gegoten.
Treurniet
13-11-2022 om 10:44
kriebelhoest al 2 weken.
Medicijnen die niet lijken te werken.
Mijn huisarts die deze week afwezig is, kan ik het verdorie bespreken met de arts in opleiding.
Wasgij
13-11-2022 om 12:36
Auwereel schreef op 12-11-2022 om 11:42:
[..]
Link?! Hoe warm wordt dat precies?
Ik heb wel een band die de warmte die je zelf produceert reflecteert en zo de boel een beetje warmer houdt, maar daar is de rek uit, ik moet een nieuwe. En dan zou ik graag iets dat warmer is dan wat ik nu heb. En die ook laag op de rug gedragen kan worden, mijn rugpijn zit erg laag, mijn massagekussen masseert bijvoorbeeld niet laag genoeg.
Marquise
13-11-2022 om 14:02
Ik wil gewoon een witte dames overhemd dat niet doorschijnt. Maar alles wat ik kan vinden is op de hanger al zichtbaar doorschijnend of ze hebben het op de site goed gephotoshopt en belicht en blijkt het in de winkel weer een groot doorschijn festijn.
Irritant.
Auwereel
13-11-2022 om 14:06
Wasgij schreef op 13-11-2022 om 12:36:
[..]
Hm, reviews zijn nogal gemengd. De brace die ik nu heb, is dus niet superwarm, maar geeft wel veel steun.
Ik ga maar eens verder googelen op tourmalijn en rugbrace. En dan niet bij een andere webshop,ik ben niet dol op Bol.
Elmie
13-11-2022 om 15:43
Ik heb weer wat opmerkingen kunnen incasseren van schoonmoeder 😕 Helaas klap ik dan dicht want anders zou ik heel anders gereageerd hebben. Het blijft jammer dat het zo moet en dat ik me er niet beter tegen kan wapenen 😞
Evaluna
13-11-2022 om 16:36
Ik erger me aan ex (soort ex als het stress-van-ex topic). Of ze een nachtje eerder kunnen komen, nee, want grenzen is bij hem al een dingetje. Dan gaat hij ze dus een nacht langer houden, grrr. En hij gaat melding doen bij de politie zodat hun het doorgeven aan veilig thuis. Wel jammer voor hem dat ze hem kennen en er helemaal niets mee doen 🤣🤣. Hoop dat hij een hele diepe kuil aan het graven is voor zichzelf.
Sneu voor de kinderen weer 😢