Huiskamer
Cookielover
11-11-2022 om 20:20
Marquise schreef op 11-11-2022 om 20:14:
[..]
Die anti-abortus lui? Is dat nu alweer?
Yep. Met morgen de Mars voor het Leven
Marquise
11-11-2022 om 20:27
Cookielover schreef op 11-11-2022 om 20:20:
[..]
Yep. Met morgen de Mars voor het Leven
Ik zit net even op de site te kijken. Kennelijk met samenzang, zo zo.
Ik vind er heel veel van, zullen we maar zeggen, maar ik heb liever dat ze daar op het Malieveld liedjes staan te zingen dan dat ze vrouwen lastig vallen bij de klinieken.
Cookielover
11-11-2022 om 20:34
Marquise schreef op 11-11-2022 om 20:27:
[..]
Ik zit net even op de site te kijken. Kennelijk met samenzang, zo zo.
Ik vind er heel veel van, zullen we maar zeggen, maar ik heb liever dat ze daar op het Malieveld liedjes staan te zingen dan dat ze vrouwen lastig vallen bij de klinieken.
Dat doen er al veel te veel, helaas.
Vorige week, op het Janskerkhof in Utrecht, stond een stel baarmoederloze eikels van Stirezo Pro Life te verkondigen dat 'gij niet zult doodslaan'.
FaithfulDuck87
11-11-2022 om 20:45
ik zou morgen met vrienden op stap. Maar omdat ik vorige week positief getest was en ik nog wat last van mijn longen heb, heb ik vanavond afgezegd in de groepsapp. Welgeteld 1 die zegt, oh wat jammer, en de rest reageert niet eens. Leuk hoor.
Marquise
11-11-2022 om 20:45
Ja dat weet ik en ook in dat geval is eentje minder al winst. Ik ben al jaren voorstander van een lokatieverbod, of in elk geval een bufferzone. Want protesteren is nog één ding, het is negen van de tien keer walgelijke intimidatie.
MatureJackal76
12-11-2022 om 06:25
Friezinnetje schreef op 11-11-2022 om 20:45:
ik zou morgen met vrienden op stap. Maar omdat ik vorige week positief getest was en ik nog wat last van mijn longen heb, heb ik vanavond afgezegd in de groepsapp. Welgeteld 1 die zegt, oh wat jammer, en de rest reageert niet eens. Leuk hoor.
Jammer, die onverschilligheid 🥺 Van vrienden zou je anders verwachten.
stokstaart
12-11-2022 om 08:49
Geen ergernis maar ik was vanochtend pislink. Op zaterdag om 8u even over mijn dak lopen stampen. Ik dacht dat vorige week ook al te horen maar toen was het zo weer weg ook. Dus dacht dat ik het me verbeeld had. Het bleef doorgaan dus heb in mijn badjas buiten op het balkon gestaan. De eerste stak zijn hoofd over de dakrand en ik ben een hele rant tegen hem gaan afsteken, blijkbaar verstond hij me niet want toen kwam nummer 2 die ook geen appelsap kon maken van wat ik zei. Uiteindelijk een man die wel de taal sprak. Hij zei rustig rustig. Nou, dan moet ie me meemaken als ik wel ontplof
Schijnbaar heb ik een nogal sprekend hoofd.
De verbouwing van de flat van ma-vr, prima. Das kut, en een gestresste poes maar het is wat het is en uiteindelijk word het beter. Maar zaterdag? Nee. Echt een dikke nee. Die aannemer zit lekker weekend te houden en ik word voor 8u mijn bed uit gerammeld.

Wasgij
12-11-2022 om 09:49
Rogue schreef op 10-11-2022 om 21:17:
dat er maar 2 warmte pleisters in een pak zitten ….. en die krengen zijn duur
![]()
Heb je weleens zo'n band van tourmalijn geprobeerd? Ik vind die heel fijn verwarmen.
Zijn heel vaak te gebruiken en niet zo duur.
Poezie
12-11-2022 om 10:12
Dat het vanochtend 14 graden in huis was en ik dat toch echt te koud vind. Helaas zojuist toch maar de verwarming aangezet op 17 graden ☹
Auwereel
12-11-2022 om 11:42
Wasgij schreef op 12-11-2022 om 09:49:
[..]
Heb je weleens zo'n band van tourmalijn geprobeerd? Ik vind die heel fijn verwarmen.
Zijn heel vaak te gebruiken en niet zo duur.
Link?! Hoe warm wordt dat precies?
Ik heb wel een band die de warmte die je zelf produceert reflecteert en zo de boel een beetje warmer houdt, maar daar is de rek uit, ik moet een nieuwe. En dan zou ik graag iets dat warmer is dan wat ik nu heb. En die ook laag op de rug gedragen kan worden, mijn rugpijn zit erg laag, mijn massagekussen masseert bijvoorbeeld niet laag genoeg.
oudmaarnognietkoud
12-11-2022 om 15:53
Lollypopje schreef op 12-11-2022 om 15:43:
vage forumspammers
die heb ik gerapporteerd, (en dat doe ik héeĺ zelden) ik snap de bedoeling ervan ook niet
stokstaart
12-11-2022 om 16:27
Aan de buurman. Ik was met ze aan het praten over de renovatie maar dan vroegen ze wat en praatten continue over me heen en door me heen. Tegenwoordig stop ik niet meer met praten maar maak gewoon mijn verhaal af. Vragen of ik het wil herhalen durven ze namelijk ook niet 
Zeefietser
12-11-2022 om 16:53
stokstaart schreef op 12-11-2022 om 08:49:
Geen ergernis maar ik was vanochtend pislink. Op zaterdag om 8u even over mijn dak lopen stampen. Ik dacht dat vorige week ook al te horen maar toen was het zo weer weg ook. Dus dacht dat ik het me verbeeld had. Het bleef doorgaan dus heb in mijn badjas buiten op het balkon gestaan. De eerste stak zijn hoofd over de dakrand en ik ben een hele rant tegen hem gaan afsteken, blijkbaar verstond hij me niet want toen kwam nummer 2 die ook geen appelsap kon maken van wat ik zei. Uiteindelijk een man die wel de taal sprak. Hij zei rustig rustig. Nou, dan moet ie me meemaken als ik wel ontplof
Schijnbaar heb ik een nogal sprekend hoofd.
De verbouwing van de flat van ma-vr, prima. Das kut, en een gestresste poes maar het is wat het is en uiteindelijk word het beter. Maar zaterdag? Nee. Echt een dikke nee. Die aannemer zit lekker weekend te houden en ik word voor 8u mijn bed uit gerammeld.
Ik snap helemaal niks wat jij nu schrijft, hoofden ranten, schijnbaar bouwvakkers die iets doen ofzo. Maar de aannemer weekend, raar. Maar ik ken het vanuit de scheepvaart, gelovige kapitein die met zijn vrouw naar de kerk gaat, want zondag. Maar de bemanning moet werken want werk gaat door. Ehm ik snap het niet. Maar wel een mening ahhahahahahahhaha