Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 22-10-2022 om 10:20:

Ergernis: dat bijna àlles wat ik leuk en lekker vind slecht voor me is (alcohol, verzadigde vetten, suiker, kaarsen branden, open vuur, enz.)

Herkenbaar 

Ergernis: dat bijna àlles wat ik leuk en lekker vind slecht voor me is (alcohol, verzadigde vetten, suiker, kaarsen branden, open vuur, enz.)

Ik snap het kaarsen branden niet waarom dat slecht voor je is. Ik steek ook elke avond kaarsen aan omdat ik dat gezellig vind.

Dolfje schreef op 22-10-2022 om 09:41:

oh ik heb een koortslip

Ik ook  , te druk gehad van de week, waardoor mijn weerstand een tik heeft gehad 

watertoren schreef op 22-10-2022 om 10:38:

[..]

Ik snap het kaarsen branden niet waarom dat slecht voor je is. Ik steek ook elke avond kaarsen aan omdat ik dat gezellig vind.

Roet denk ik.

watertoren schreef op 22-10-2022 om 10:38:

[..]

Kaarsen branden veroorzaakt nogal wat fijnstof wat je inademt. Google maar eens. Ik doe het trouwens zelf ook hoor, maar gezond is anders.

Oh dat wist ik niet van die kaarsen!

Ik ergerde me aan man die weer eens onnozele strijd zoekt met zoon. Heel erg maar ik ben blij dat hij vandaag een dagje weg is 🤪

Herfstappeltaart schreef op 22-10-2022 om 10:42:

[..]

Kaarsen branden veroorzaakt nogal wat fijnstof wat je inademt. Google maar eens. Ik doe het trouwens zelf ook hoor, maar gezond is anders.

Bedankt voor de uitleg. Die fijnstof zal bij mij niet veel uit maken want ik rook nogal veel.

wat een akelig mens dat de proeflessen regelt. De rest is wel aardig. Dit is voor mij de laatste keer hier. Helaas voor mijn kind maar ik trek die vrouw nu al heel slecht, dat wordt oorlog anders.

Vanmorgen mocht ik ophouden met lijnen, wat heel sympathiek van de weegschaal was.

Ja zeer irritant! Waren vanmorgen in een andere stad en normaal zouden we lunchen en bieren hup bitterballen erbij maar nu vanwege dieet het maar bij 1 koffie gehouden en eten we vanavond gewoon  thuis.

Mama-Inge schreef op 22-10-2022 om 10:38:

[..]

Ik ook , te druk gehad van de week, waardoor mijn weerstand een tik heeft gehad

Bij mij waarschijnlijk door slecht slapen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 14:43

Aan dat ik hier van de week een ergenis opschrijf en daar commentaar op krijg. Of dat er niet goed gelezen werd... Het ging mij er niet om dat ze die reep opat, tuurlijk was het haar reep. Ze deed dat alleen in gezelschap van vier anderen zonder ook maar 1 x te vragen of iemand anders misschien ook een stukkie wilde. Misschien is dat een hele achterlijke ergenis maar ik ergerde me er aan, punt. En daar gaat het in dit topic om dacht ik... anders noemen we het beter het 'ergenisbecommentariëer' noemen.. of 'nuttigeergenistopic'
Het gaat soms toch wel erg op het vivaforum lijken hier, jammer echt maar goed...Wel weer een aandeel in dit topic   

Aan mezelf, omdat ik me weer druk maak om iets zwaar nutteloos…
En aan kat die de net verschoonde bak weer volkakt..

Hè, ik heb iets verkeerds gedaan met mijn schenen.

watertoren schreef op 22-10-2022 om 10:49:

[..]

Bedankt voor de uitleg. Die fijnstof zal bij mij niet veel uit maken want ik rook nogal veel.

Dat is waar 

Phoebe1982 schreef op 22-10-2022 om 14:43:

Aan dat ik hier van de week een ergenis opschrijf en daar commentaar op krijg. Of dat er niet goed gelezen werd... Het ging mij er niet om dat ze die reep opat, tuurlijk was het haar reep. Ze deed dat alleen in gezelschap van vier anderen zonder ook maar 1 x te vragen of iemand anders misschien ook een stukkie wilde. Misschien is dat een hele achterlijke ergenis maar ik ergerde me er aan, punt. En daar gaat het in dit topic om dacht ik... anders noemen we het beter het 'ergenisbecommentariëer' noemen.. of 'nuttigeergenistopic'
Het gaat soms toch wel erg op het vivaforum lijken hier, jammer echt maar goed...Wel weer een aandeel in dit topic

Aan mezelf, omdat ik me weer druk maak om iets zwaar nutteloos…
En aan kat die de net verschoonde bak weer volkakt..

Echt, ze houden het volgens mij gewoon net zolang op tot de bak verschoond is haha. Mijn ergernis is het geklaag van mensen die het hartstikke goed hebben en zich verongelijkt voelen als de minder bedeelden een extraatje krijgen voor bv de energiekosten. Op sommige fora druipt het woeste schuim van de verongelijkten haast door je scherm heen. Bah.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.