Huiskamer
GroenTuintje
22-10-2022 om 16:09
Kadushi schreef op 22-10-2022 om 16:02:
[..]
Echt, ze houden het volgens mij gewoon net zolang op tot de bak verschoond is haha. Mijn ergernis is het geklaag van mensen die het hartstikke goed hebben en zich verongelijkt voelen als de minder bedeelden een extraatje krijgen voor bv de energiekosten. Op sommige fora druipt het woeste schuim van de verongelijkten haast door je scherm heen. Bah.
niet alleen op fora helaas. In directe omgeving hier ook. Mensen met villa, goede banen en dure auto’s, die klagen over mensen die toeslagen krijgen of andere extraatjes. Terwijl ze zelf genoeg extra’s krijgen, hypotheekaftrek van een huis van 2 miljoen euro. En dan klagen over mensen die huurtoeslag krijgen..
Bakblik
22-10-2022 om 16:37
GroenTuintje schreef op 22-10-2022 om 16:09:
[..]
niet alleen op fora helaas. In directe omgeving hier ook. Mensen met villa, goede banen en dure auto’s, die klagen over mensen die toeslagen krijgen of andere extraatjes. Terwijl ze zelf genoeg extra’s krijgen, hypotheekaftrek van een huis van 2 miljoen euro. En dan klagen over mensen die huurtoeslag krijgen..
Met dat soort mensen ben ik altijd gauw klaar. Geef ik als antwoord: Wees blij dat je het zelf niet nodig hebt om rond te komen! Vaak is dat meteen einde gesprek of tijd voor verandering van onderwerp. Zit zelf in de "riante" positie dat ik er geen recht op heb maar wel keuzes moet maken wat wel en niet kan.
willem1959
22-10-2022 om 17:37
"Hier spreekt de politie: bij de andere demonstratie is de Koran afgepakt en die zal niet gebruikt worden."
https://twitter.com/GeertenWaling/status/1583791540446842882
GroenTuintje
22-10-2022 om 18:39
Bakblik schreef op 22-10-2022 om 16:37:
[..]
Met dat soort mensen ben ik altijd gauw klaar. Geef ik als antwoord: Wees blij dat je het zelf niet nodig hebt om rond te komen! Vaak is dat meteen einde gesprek of tijd voor verandering van onderwerp. Zit zelf in de "riante" positie dat ik er geen recht op heb maar wel keuzes moet maken wat wel en niet kan.
Ja dat is goeie om te onthouden
Rogue
22-10-2022 om 19:14
internet ligt er al sinds vanmorgen uit
t-mobile gaat een monteur sturen maar heb geen idee wanneer 
Mama-Inge
22-10-2022 om 20:27
kinderen en ik zitten tv te kijken
Man op zijn tablet iets van een filmpje en het geluid van hem komt over de tv heen, zo irritant
GroenTuintje
22-10-2022 om 20:39
Mama-Inge schreef op 22-10-2022 om 20:27:
Man op zijn tablet iets van een filmpje en het geluid van hem komt over de tv heen, zo irritant
Heeeel herkenbaar
HAHA!wait..what
22-10-2022 om 21:14
Mama-Inge schreef op 22-10-2022 om 20:27:
Heel herkenbaar dit! Maar ik zeg dan, net zoals ik tegen de kinderen zou zeggen; pak je oordopjes/koptelefoon maar ![]()
Tuinfluiter
22-10-2022 om 21:54
DHL gister middag thuis gebleven omdat er een pakje bezorgd zou worden. Om 6 uur kreeg ik een email dat ik niet thuis was, klopte dus niet. Vanmiddag weer thuis gebleven het pakje werd door de brievenbus gefrommeld was ik daarvoor thuis gebleven 
AggressiveReindeer87
22-10-2022 om 22:41
Kadushi schreef op 22-10-2022 om 16:02:
[..]
Echt, ze houden het volgens mij gewoon net zolang op tot de bak verschoond is haha. Mijn ergernis is het geklaag van mensen die het hartstikke goed hebben en zich verongelijkt voelen als de minder bedeelden een extraatje krijgen voor bv de energiekosten. Op sommige fora druipt het woeste schuim van de verongelijkten haast door je scherm heen. Bah.
Dat zou zomaar kunnen... stomme beesten want ik houd het erg goed bij... Ben het overigens compleet eens met jouw ergenis...
Tuinfluiter dat heb ik ook wel eens gehad, echt ik weet dat bezorgers het retedruk hebben maar daarom hoef je niet de kantjes ervan af te lopen...
rionyriony
23-10-2022 om 11:55
Tuinfluiter schreef op 22-10-2022 om 21:54:
DHL gister middag thuis gebleven omdat er een pakje bezorgd zou worden. Om 6 uur kreeg ik een email dat ik niet thuis was, klopte dus niet. Vanmiddag weer thuis gebleven het pakje werd door de brievenbus gefrommeld was ik daarvoor thuis gebleven
Kennelijk moeten we wennen aan leugenachtige bezorgdiensten.
rionyriony
23-10-2022 om 11:59
Het ergert me dat er een topic is gesloten op grond van controverse.
Net of niemand het meer oneens met elkaar mag zijn. Net of mijn mening te veranderen is door een andermans mening.
Ik vind dit best ernstig.
Auwereel
23-10-2022 om 12:05
Pakketbezorging, breek me de bek niet open!
En die pakketdiensten zeggen dat de consument om goedkope verzending vraagt. Daar vraag ik helemaal niet om! Ik wil dat het òf bij een pakketpunt/winkel kan worden afgeleverd en dat het duidelijk is dat ik daarvoor kiezen kan vòòr ik de bestelling plaats, òf dat het op een afgesproken tijdstip bij mij aan de deur gebracht wordt en ik ben bereid daarvoor extra te betalen. En het hoeft meestal van mij ook de volgende dag niet geleverd te worden, doe maar rustig aan. Heb ik toch eens een haast-bezorging ben ik ook bereid daarvoor extra te betalen. Dus ik wil niet degene zijn die het vel over de oren van de overwerkte bezorgers wil trekken om goedkoop aan mijn spullen te komen!
Ik wil wel het gemak van webshops, want winkel-in winkel- uit is niet mijn hobby.
redbulletje
23-10-2022 om 12:06
rionyriony schreef op 23-10-2022 om 11:59:
Het ergert me dat er een topic is gesloten op grond van controverse.
Net of niemand het meer oneens met elkaar mag zijn. Net of mijn mening te veranderen is door een andermans mening.
Ik vind dit best ernstig.
Volledig eens! Censuur begint steeds extremere vormen aan te nemen.
Tuinfluiter
23-10-2022 om 12:45
Auwereel schreef op 23-10-2022 om 12:05:
Pakketbezorging, breek me de bek niet open!
En die pakketdiensten zeggen dat de consument om goedkope verzending vraagt. Daar vraag ik helemaal niet om! Ik wil dat het òf bij een pakketpunt/winkel kan worden afgeleverd en dat het duidelijk is dat ik daarvoor kiezen kan vòòr ik de bestelling plaats, òf dat het op een afgesproken tijdstip bij mij aan de deur gebracht wordt en ik ben bereid daarvoor extra te betalen. En het hoeft meestal van mij ook de volgende dag niet geleverd te worden, doe maar rustig aan. Heb ik toch eens een haast-bezorging ben ik ook bereid daarvoor extra te betalen. Dus ik wil niet degene zijn die het vel over de oren van de overwerkte bezorgers wil trekken om goedkoop aan mijn spullen te komen!
Ik wil wel het gemak van webshops, want winkel-in winkel- uit is niet mijn hobby.
Zo sta ik er ook in. Ik bestel niet vaak dus een paar euro extra maakt mij niets uit. Heb ook een hekel aan gelieg zeg gewoon eerlijk dat het niet lukt.