Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik altijd hoofdpijn heb weet ik maar volgens mij heb er nu ineens weer hooikoortshoofdpijn bij 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️. Irritant hoor.
Mijn dochter heeft hier een slaapfeestje. Ze hebben het heel gezellig samen (en hoor op 8 apparaten geluidjes 😅, ze spelen samen een online spel. Straks gaat 1 meisje naar huis (mag niet blijven slapen omdat er ook jongens slapen - dochter wordt 11…) dan gaan ze een film kijken en daarna (niet) slapen. 

SuzyQFive schreef op 21-10-2022 om 21:35:

Dat ik altijd hoofdpijn heb weet ik maar volgens mij heb er nu ineens weer hooikoortshoofdpijn bij 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️. Irritant hoor.
Mijn dochter heeft hier een slaapfeestje. Ze hebben het heel gezellig samen (en hoor op 8 apparaten geluidjes 😅, ze spelen samen een online spel. Straks gaat 1 meisje naar huis (mag niet blijven slapen omdat er ook jongens slapen - dochter wordt 11…) dan gaan ze een film kijken en daarna (niet) slapen.

Jeetje, wat denken die mensen wel niet van jongens en meiden van die leeftijd. Pffff

Zusterclivia schreef op 21-10-2022 om 10:54:

[..]

Effe OT. Ik begrijp haar wel. Haar reep, dus zij peuzelt hem op. Zeker als zij hem heeft gekregen.

Ik heb er altijd een schijthekel aan dat iedereen altijd maar verwacht dat je deelt. En als je ook wilt, dan moet je zelf maar iets lekkers pakken/kopen.

precies 

200.gif

Dat de wekker van man net afging terwijl dat niet hoeft en dat ik nu verdorie niet meer kan slapen.

Dolfje schreef op 22-10-2022 om 07:39:

Dat de wekker van man net afging terwijl dat niet hoeft en dat ik nu verdorie niet meer kan slapen.

Hahaha zooo herkenbaar!

Ik lig sinds 5 uur wakker. We zouden alles rondom het thema "baby" uitstellen tot ik minstens een goede nipt en 13w echo heb gehad, maar ik lig dus al de hele tijd te fantaseren over het kamertje. Waar gaat alle huidige zooi naartoe, wat voor gordijnen hangen we op... Meubels hebben we al, dat zijn de spulletjes waar ik als baby op/in heb gelegen. Maar jeetje, tot zover het wachten. Man is daar sterker in. Even dimmen dus. Ik heb al wel een mooie muursticker met gekleurde vogeltjes gevonden en die vond man ook wel leuk, maar NU STOPPEN! Dit was niet de afspraak!

afrodite05 schreef op 22-10-2022 om 08:34:

[..]

Hahaha zooo herkenbaar!

Ik lig sinds 5 uur wakker. We zouden alles rondom het thema "baby" uitstellen tot ik minstens een goede nipt en 13w echo heb gehad, maar ik lig dus al de hele tijd te fantaseren over het kamertje. Waar gaat alle huidige zooi naartoe, wat voor gordijnen hangen we op... Meubels hebben we al, dat zijn de spulletjes waar ik als baby op/in heb gelegen. Maar jeetje, tot zover het wachten. Man is daar sterker in. Even dimmen dus. Ik heb al wel een mooie muursticker met gekleurde vogeltjes gevonden en die vond man ook wel leuk, maar NU STOPPEN! Dit was niet de afspraak!

Nogsl wiedes dat je man daar sterker in is. De hormonen in jouw lijf wakkeren de nesteldrang all vroeg aan, heeft hij geen last van!

Sterkte met wachten en ik hoop dat je je nu een beetje goed voelt. Dromen leidt ook lekker af van ongemak 

oh ik heb een koortslip 

Ik begrijp nooit dat bol.com je winkelmandje leeggooit als je even andere dingen te doen hebt. Ik wou even bestellen wat ik nog erin had zitten maar bol heeft het al opgelost: ik moet het helemaal opnieuw gaan opzoeken en zó dringend was het nu ook weer niet. In feite twijfelde ik al.

rionyriony schreef op 22-10-2022 om 09:52:

Ik begrijp nooit dat bol.com je winkelmandje leeggooit als je even andere dingen te doen hebt. Ik wou even bestellen wat ik nog erin had zitten maar bol heeft het al opgelost: ik moet het helemaal opnieuw gaan opzoeken en zó dringend was het nu ook weer niet. In feite twijfelde ik al.

Ik heb bij Bol een hele lijst favorieten staan . Als ik ineens tóch iets wil bestellen heb ik het zo gevonden.

Herfstappeltaart schreef op 22-10-2022 om 10:15:

[..]

Ik heb bij Bol een hele lijst favorieten staan . Als ik ineens tóch iets wil bestellen heb ik het zo gevonden.

Ik was nog niet ingelogd en dan verloopt je cookie. Maar eigenlijk best een goed idee van bol.com om de mensen te bewegen tot zuinigheid!

Ergernis: dat bijna àlles wat ik leuk en lekker vind slecht voor me is (alcohol, verzadigde vetten, suiker, kaarsen branden, open vuur, enz.)

afrodite05 schreef op 22-10-2022 om 08:34:

[..]

Hahaha zooo herkenbaar!

Ahhh ❤️ 

Lastig hè, die fase. Zeker als het allemaal zo lastig ging en nog moeilijk is. 
In je hoofd ben je echt al maanden verder en dat is ook logisch. Ik kocht altijd wel iets kleins, al vrij snel. Zelfs als het dan nog misging dan was dat een dingetje dat bij die zwangerschap hoorde. Opdat ze niet vergeten worden ❤️. 

Ik ben nu best wel tevreden met mijn nieuwe universele afstandsbediening. Hij neemt de commando's van twee apparaten over en is kleiner en handzamer. Alles is nu weer te overzien. Er liggen nog wel twee witte die opdrachten geven aan de stroomvoorziening. Ik denk dat je die wel kan onderbrengen in je smartphone maar dat ding vind ik te onhandig. Moet je ingeschakeld houden enzo.

rionyriony schreef op 22-10-2022 om 09:52:

Hu? Daar heb ik nooit last van eigenlijk. Misschien verschil tussen de app en de site?

SuzyQFive schreef op 22-10-2022 om 10:29:

[..]

Hu? Daar heb ik nooit last van eigenlijk. Misschien verschil tussen de app en de site?

Ik bewaar cookies nooit en ik log alleen in als ik besloten heb dat ik iets wil kopen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.