Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de wiskundedocent van mijn kind. Hij heeft gedreigd om de klas over te doen aan een andere docent. Vonden alle leerlingen en hun ouders een strak plan, gezien alles wat hij daarvoor gedaan/uitgekraamd heeft. Nadeel: wiskundedocenten zijn erg moeilijk te vinden. 

Ik kan het niet meer bijhouden hier. In het klimaattopic praten we over de oorlog, in het kabinet en energietopic over de moestuin, in het oorlogtopic over Iran  .

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-10-2022 om 12:45

Moxxie schreef op 04-10-2022 om 12:43:

Ik kan het niet meer bijhouden hier. In het klimaattopic praten we over de oorlog, in het kabinet en energietopic over de moestuin, in het oorlogtopic over Iran .

Ik word er ook gek van! Blijf nou eens bij het onderwerp en open een apart topic over die moestuin. Die blijft maar overal opduiken.  

Valdemar schreef op 04-10-2022 om 09:02:

Aan mezelf en mijn klote hersenen.
Ooit noemde iemand mij de perfecte mens omdat ik fysiek vrij sterk ben en daarnaast hoogbegaafd, ik zei hem toen al dat hij zich vergiste; hij zou mij nu moeten zien.
Kan amper buiten komen, pillen om depressies te bestrijden, pillen zodat ik niet ga hallucineren of in wanen verdwaal; gaat die chaos dan nooit weg?
Gelukkig ben ik al veertig, over dertig jaar is er niemand meer die iets van mij verwacht behalve dat ik mijn eigen billen kan vegen.

Aan die stomme klusjesmannen en hun lawaai om 8 uur smorgens. Ga weg en blijf weg.
En dan ook nog vloeken en boeren.

Aan sommige kamerplanten. Dat ze per se een wat dunnere bladerkroon willen hebben in de winter en daar zijn ze nu al aan begonnen.

En aan mezelf: ik wil een steeltje met dorre bladeren uit mijn varen knippen en dacht echt dat ik hem vast had maar in plaats daarvan knip ik een heel mooie gezonde stengel weg.

rionyriony schreef op 04-10-2022 om 13:56:

Aan sommige kamerplanten. Dat ze per se een wat dunnere bladerkroon willen hebben in de winter en daar zijn ze nu al aan begonnen.

En aan mezelf: ik wil een steeltje met dorre bladeren uit mijn varen knippen en dacht echt dat ik hem vast had maar in plaats daarvan knip ik een heel mooie gezonde stengel weg.

O dan is jouw schade beperkt, 1 gezond stengeltje weg valt nog mee en varens zijn net onkruid dat groeit snel genoeg weer aan. 

Ik probeer net een mislukte verpakking drinkbouillon kip (van die staafjes poeder) open te krijgen met een schaar en heb ik in mijn vinger geknipt. Groeit ook wel weer dicht maar doet wel pijn. 

Ik kan het niet meer bijhouden hier. In het klimaattopic praten we over de oorlog, in het kabinet en energietopic over de moestuin, in het oorlogtopic over Iran .

Ik was vanmorgen helemaal naar de Dirk gefietst om even goed in te slaan omdat de plantaardige melk die ik altijd gebruik daar volgens de website 30 cent goedkoper is dan bij AH, blijkt dat helemaal niet meer te kloppen en is het verschil maar 10 cent. Stomme Dirk.

Dankjewel ouders voor het geven van de griep aan mij.

Rondstruiner schreef op 04-10-2022 om 14:06:

Ik was vanmorgen helemaal naar de Dirk gefietst om even goed in te slaan omdat de plantaardige melk die ik altijd gebruik daar volgens de website 30 cent goedkoper is dan bij AH, blijkt dat helemaal niet meer te kloppen en is het verschil maar 10 cent. Stomme Dirk.

Oh dat is stom zeg..Maar wel lekker gezond bezig geweest op de fiets    Of is dat te positief voor dit topic?

HAHA!wait..what schreef op 04-10-2022 om 14:31:

[..]

Oh dat is stom zeg..Maar wel lekker gezond bezig geweest op de fiets Of is dat te positief voor dit topic?

Die zal ik wel in het blij-topic plaatsen

Bakblik schreef op 04-10-2022 om 14:02:

[..]

O dan is jouw schade beperkt, 1 gezond stengeltje weg valt nog mee en varens zijn net onkruid dat groeit snel genoeg weer aan.

Ik probeer net een mislukte verpakking drinkbouillon kip (van die staafjes poeder) open te krijgen met een schaar en heb ik in mijn vinger geknipt. Groeit ook wel weer dicht maar doet wel pijn.

Aja, ik zie het voor me; met de punten in je vel en dat wordt dan blauwig?

Varens zijn bij mij geen onkruid; ik moet twee ervan *elke dag*  water geven anders zijn ze dood.

MatureJackal76

MatureJackal76

04-10-2022 om 15:51

Valdemar schreef op 04-10-2022 om 09:02:

Aan mezelf en mijn klote hersenen.
Ooit noemde iemand mij de perfecte mens omdat ik fysiek vrij sterk ben en daarnaast hoogbegaafd, ik zei hem toen al dat hij zich vergiste; hij zou mij nu moeten zien.
Kan amper buiten komen, pillen om depressies te bestrijden, pillen zodat ik niet ga hallucineren of in wanen verdwaal; gaat die chaos dan nooit weg?
Gelukkig ben ik al veertig, over dertig jaar is er niemand meer die iets van mij verwacht behalve dat ik mijn eigen billen kan vegen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.