Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 03-10-2022 om 19:01:

[..]

ja ik ook. Heeb nog weer een test gehaald, die ga ik zo nog even doen

Heb je wel verschillende merken testen?  Volgens mijn student scheikunde moet je dat doen om uit te sluiten dat je merkgerelateerd negatief bent. 

Zelf koop ik flowflex testen en via beide scholen komen er allerlei merken binnen en volgens onze regels test niemand 2x achter elkaar met hetzelfde merk. Tot nu toe was ik de eerste die negatief was op donderdag met merk A en positief op vrijdag met B. Beide dagen had ik ongeveer dezelfde zwaarte aan klachten. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-10-2022 om 19:46

Bakblik schreef op 03-10-2022 om 19:43:

[..]

Heb je wel verschillende merken testen? Volgens mijn student scheikunde moet je dat doen om uit te sluiten dat je merkgerelateerd negatief bent.

Zelf koop ik flowflex testen en via beide scholen komen er allerlei merken binnen en volgens onze regels test niemand 2x achter elkaar met hetzelfde merk. Tot nu toe was ik de eerste die negatief was op donderdag met merk A en positief op vrijdag met B. Beide dagen had ik ongeveer dezelfde zwaarte aan klachten.

heb nu 2 verschillende gehad en allemaal negatief. Heb nu barstende hoofdpijn, dus niet fijn. 

Collega had met thuistest positief en via GGD negatief. 

Aan hoe sommigen mensen op rotondes afrijden, met een flinke vaart ook als het op de rotonde druk is en je vrijwel zeker weet dat je even moet wachten. Dan schrik ik soms best wel omdat het dan lijkt alsof iemand zo recht tegen je aan komt.

TanSwallow86

TanSwallow86

03-10-2022 om 21:04

Reclames met flitsende beelden. Ik kan daar echt niet tegen. Ook sommige tv series hebben dat, bv alle CSI series, ik moet dan of op een andere zender kijken of voor die tijd uit de woonkamer zijn anders geheid kans op migraine

k#t zooi positief getest 

Rondstruiner schreef op 03-10-2022 om 18:37:

Mijn wasgoed was in de wasmachine gezellig samen in het dekbed gekropen en daar helemaal in vast gedraaid. Ik kreeg het er bijna niet uit elkaar, en daarna moest het weer terug om opnieuw te spoelen en centrifugeren, want er zat nog allemaal zeep in.

Tip van mij die altijd werkt: wasknijpers op de opening van de overtrek en geen problemen meer. Ik neem tenminste aan dat je een dekbedovertrek bedoelt

rooiekater schreef op 03-10-2022 om 21:11:

k#t zooi positief getest

Ah balen!

rooiekater schreef op 03-10-2022 om 21:11:

k#t zooi positief getest

Welkom bij de club!

Beterschap en sterkte als het je eerste keer is.  Had niet gedacht dat ik er zo beroerd van zou zijn. 

Bakblik schreef op 03-10-2022 om 21:30:

[..]

Welkom bij de club!

Beterschap en sterkte als het je eerste keer is. Had niet gedacht dat ik er zo beroerd van zou zijn.

Officieel is dit mijn eerste keer  vind het eng. Maar komt goed 

Alle topics beginnen op elkaar te lijken en ik vind het helemaal niks.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-10-2022 om 22:46

Moxxie schreef op 03-10-2022 om 22:17:

Alle topics beginnen op elkaar te lijken en ik vind het helemaal niks.

Zeg dat. Het gaat te vaak (offtopic ook) over telkens dezelfde onderwerpen.  

TanSwallow86

TanSwallow86

03-10-2022 om 23:07

thanx voor alle flitsende beelden op tv. Heb nu migraine

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-10-2022 om 09:02

Aan mezelf en mijn klote hersenen.
Ooit noemde iemand mij de perfecte mens omdat ik fysiek vrij sterk ben en daarnaast hoogbegaafd, ik zei hem toen al dat hij zich vergiste; hij zou mij nu moeten zien. 
Kan amper buiten komen, pillen om depressies te bestrijden, pillen zodat ik niet ga hallucineren of in wanen verdwaal; gaat die chaos dan nooit weg?
Gelukkig ben ik al veertig, over dertig jaar is er niemand meer die iets van mij verwacht behalve dat ik mijn eigen billen kan vegen. 

JtM

JtM

04-10-2022 om 09:09 Topicstarter

Aan mezelf, weet niet zo goed wat ik wil qua werkgebied. Wil me niet ergens blind in storten, er een hoop geld aan uitgeven en dat dan uiteindelijk blijkt dat het niks wordt of ik er geen plezier in heb. Moeilijk...

Bakblik schreef op 03-10-2022 om 15:01:

[..]

Jawel, de ene bel voor je in huis en de andere bel heeft een ontvanger die je me kan nemen naar achter in de tuin/de caravan die achter het huis op de parkeerplaats staat. Dan hoor je altijd dat de pakketdienst er is een die bellen zitten bij mijn ouders dus onder elkaar.

Ah, op die manier. Ik dacht eentje bij de voordeur en eentje bij de poortdeur. Bij ons komen ze vaak achterlangs, dus sommige huizen hebben daar ook een bel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.