Huiskamer
Schemerlampje
06-10-2026 om 22:46
Rogue schreef op 06-10-2026 om 22:42:
dat niemand een simple boodschap kan doen….
Zowel aan vriend als moeder gevraagd om wat spullen thuis op te halen, heb zelfs nog een lijst gemaakt met duidelijke instructies (hoe het heet,hoe het eruit ziet en waar te vinden……) allebei komen ze los van elkaar met verkeerde producten aanzetten of wat de vorige keer vergeten was…..
zou het liefst zelf gaan maar ik lig in een ziekenhuis bed met een keizersnee🤓
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Ik hoop dat alles goed is met jullie beiden. En succes met het herstellen van de keizersnede! Neem er de tijd voor, het is een pittige operatie.
Yumi
06-10-2026 om 22:48
Rogue schreef op 06-10-2026 om 22:42:
dat niemand een simple boodschap kan doen….
Zowel aan vriend als moeder gevraagd om wat spullen thuis op te halen, heb zelfs nog een lijst gemaakt met duidelijke instructies (hoe het heet,hoe het eruit ziet en waar te vinden……) allebei komen ze los van elkaar met verkeerde producten aanzetten of wat de vorige keer vergeten was…..
zou het liefst zelf gaan maar ik lig in een ziekenhuis bed met een keizersnee🤓
Ach Rogue, sorry maar buiten je ergernis om, die is vervelend.... hoe gaat het nu met jou en de baby?
Was de keizersnede gepland, is verder alles goed gegaan? Vertel, meisje, jongen?!
Gefeliciteerd en een hele fijne kraamtijd
Rogue
06-10-2026 om 23:25
dank dames
ja wij maken het goed beetje beurs en postpartum.
baby is een week te vroeg maar is verder gezond.
Het is een meisje en de keizersnede was absoluut niet gepland maar er waren wat complicaties tijdens de geboorte dus werd een spoed.
ik neem zeker mijn tijd om te herstellen zit lekker in me bubbel