Huiskamer
wild-flower
17-09-2022 om 09:39
JtM schreef op 16-09-2022 om 21:08:
[..]
Volgens mij heeft de organisatie zijn optreden gecancelled. Mensen gingen massaal hun kaartjes verkopen als Lil Kleine zou optreden.
Goed zo !
rionyriony
17-09-2022 om 09:50
Bakblik schreef op 14-09-2022 om 20:30:
[..]
Wat heb je weggefikt? Ik heb weleens nat keukenpapier in de magnetron verbrand en een keer een vaatdoekje dat nog in de magnetron lag na schoonmaken. Ik ging "even snel" wat opwarmen.
Iets van katoen. Zodra het water verdampt is stijgt de temp en ontbrandt hij vanzelf. Het is een makkelijke maar riskante manier om snel iets te drogen.
noas_1993
17-09-2022 om 10:02
Met een vriendin een nachtje weg, ik ben er gewoon niet voor gemaakt..
De spa in Nijmegen was een aanfluiting, dus wilde ze voor vandaag kijken of er nog iets te doen is in Nijmegen.
Wandelen valt gelukkig af gezien het weer.. wilt ze naar een kinderboerderij die over een uur open gaat..
Ik wil naar huis!
Wasgij
17-09-2022 om 10:05
Mischa83 schreef op 17-09-2022 om 08:38:
[..]
Ik heb zo'n warmte apparaatje, herpatherm. Doe je er even op, wordt warm en dat dood het virus. Werkt vrij goed bij mij, liefst als je het al een klein beetje voelt kriebelen al gebruiken.
Maar sinds ik Lysine gebruik komen ze nog amper!
Blijft een vervelende uitvinding, koortslip
Ik heb ook een herpatherm. Werkt echt goed!
Treurniet
17-09-2022 om 10:31
En alweer een spijkerbroek te klein . Stomme bonprix met hun size finder. Had ik nou maar een maat groter genomen. Maar nee, toen waren ze alweer uitverkocht 
Herfstappeltaart
17-09-2022 om 14:37
Netherfield schreef op 17-09-2022 om 13:01:
er zitten grijze haren in mijn wenkbrauwen!!!
Mijn hele hoofd is grijs
Ikbengek
17-09-2022 om 14:46
niet perse een ergenis maar meer een baalmomentje.
Hier in het dorp is het braderie en elk jaar stond een ouder echtpaar met noten hier.
Hun verkochten, als 1 van de weinige, karameliseerde pecannoten.
Dus ik net enthousiast de braderie op. Staan ze er helaas niet. 
Rondstruiner
17-09-2022 om 15:26
Een tijdje geleden plaatste ik in het blij-topic dat ik blij was dat de muntjes uit de karretjes waren bij mijn AH, maar nu zijn ze opeens weer terug. Stom 
Tuinfluiter
17-09-2022 om 19:15
Vandaag zag ik voor het eerst bij de AH een kortingssticker met daarop de tekst dat je de korting ziet als je het product scant. Dus ik benieuwd naar de korting van een doosje champignons scan het etiket en zie de normale prijs verschijnen. Ik kreeg dus helemaal geen korting. Ik vroeg een medewerker om uitleg en die vertelde dat met deze sticker de korting gedurende de dag oploopt. Ik vroeg welke korting er zit al een kortingssticker op maar de prijs is nog gewoon normaal. Ja dan moest ik maar wachten tot later dan begon de korting te lopen dit was tegen verspilling. Ik zei dat ik dat een vorm van volksverlakkerij vond maar deze term begreep de medewerker niet. Ik heb daarna het meest verse doosje champignons gepakt en die heb ik ondertussen verorbert.
Herfstappeltaart
17-09-2022 om 19:39
Tuinfluiter schreef op 17-09-2022 om 19:15:
Vandaag zag ik voor het eerst bij de AH een kortingssticker met daarop de tekst dat je de korting ziet als je het product scant. Dus ik benieuwd naar de korting van een doosje champignons scan het etiket en zie de normale prijs verschijnen. Ik kreeg dus helemaal geen korting. Ik vroeg een medewerker om uitleg en die vertelde dat met deze sticker de korting gedurende de dag oploopt. Ik vroeg welke korting er zit al een kortingssticker op maar de prijs is nog gewoon normaal. Ja dan moest ik maar wachten tot later dan begon de korting te lopen dit was tegen verspilling. Ik zei dat ik dat een vorm van volksverlakkerij vond maar deze term begreep de medewerker niet. Ik heb daarna het meest verse doosje champignons gepakt en die heb ik ondertussen verorbert.
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt. Ik word niet goed van al dit soort reclame-acties.
En al die zegeltjes, apps, punten, bla bla bla. Reken gewoon een eerlijke prijs, beloon desnoods vaste, trouwe klanten met een korting op het totaalbedrag zo nu en dan en klaar.
Treurniet
17-09-2022 om 19:58
Herfstappeltaart schreef op 17-09-2022 om 19:39:
[..]
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt. Ik word niet goed van al dit soort reclame-acties.
En al die zegeltjes, apps, punten, bla bla bla. Reken gewoon een eerlijke prijs, beloon desnoods vaste, trouwe klanten met een korting op het totaalbedrag zo nu en dan en klaar.
Precies, ik heb ook niks met die zegeltjes, apps, bonus aanbiedingen van artikelen die ik nooit koop.
Tuinfluiter
17-09-2022 om 20:02
Herfstappeltaart schreef op 17-09-2022 om 19:39:
[..]
Ik ben vrij prijs bewust maar ik vraag mij af hoeveel mensen er in trappen. Vond het echt heel raar. Gelukkig geen wereld probleem en ik kan er nu wel om lachen.