Huiskamer
Elmie
17-09-2022 om 20:13
Ik ergerde me vandaag aan de begeleiding van de zwemwedstrijd van zoontje die het wel erg nodig vond om op een bepaalde manier te laten weten dat we "iets fout deden". Moet dat op zo'n toon? En mogen we nog niet alle regels kennen? Zoontje zit er pas net op. Doe eens even rustig 😖
FaithfulDuck87
17-09-2022 om 21:23
aan mijn kat, die niet weet wat ze wil. Op de bank liggen, met een touwtje spelen (wat betekend dat ik mee moet spelen), naar boven, naar beneden en blijft maar janken.
GrandioseZebra62
17-09-2022 om 22:15
aan mn pijn, zo erg dat ik overweeg om mezelf te verdoven met zwaardere medicatie, die ik niet krijg van mn huisarts dankzij mn voorliefde voor drank en drugs. Ze schreef me amitrip nog wat voor, een antidepressivum voor mn pijn, maar die durf ik niet te nemen omdat ik bang ben voor zelfmoord, dus neem nu illegale fentanyl maar daar voel ik me zo nice van dat ik bang ben dat ik val.
SuzyQFive
17-09-2022 om 23:56
Battle-Royale schreef op 17-09-2022 om 22:15:
aan mn pijn, zo erg dat ik overweeg om mezelf te verdoven met zwaardere medicatie, die ik niet krijg van mn huisarts dankzij mn voorliefde voor drank en drugs. Ze schreef me amitrip nog wat voor, een antidepressivum voor mn pijn, maar die durf ik niet te nemen omdat ik bang ben voor zelfmoord, dus neem nu illegale fentanyl maar daar voel ik me zo nice van dat ik bang ben dat ik val.
Voor wat het waard is voor je:
Ik heb jaren amitriptyline gebruikt tegen zenuwpijn. Het is idd van oorsprong een antidepressiva maar dit is zo’n medicijn waarvan ze erachter kwamen dat het ook voor andere dingen werkt. Zenuwpijn is er dus een van.
Misschien goed om te weten dat je tegen depressies een veel hogere dosering nodig hebt dan voor de zenuwpijn. (100 tot 150mg voor depressies, ik begon ooit met 2,5mg tegen zenuwpijn en eindigde met 30mg).
Dorestad
18-09-2022 om 00:34
Als je geen amitriptyline tegen de zenuwpijn wilt zou je ook je huisarts om Pregabaline kunnen vragen. Vaak minder bijwerkingen.
Dorestad
18-09-2022 om 00:35
Als je geen amitriptyline tegen de zenuwpijn wilt, er is andere medicatie tegen zenuwpijn. Bijv pregabaline
Moyrrie
18-09-2022 om 10:19
Ik gebruik ook amitriptyline tegen zenuwpijn. Bespreek je bedenkingen met de huisarts.
DGHK
18-09-2022 om 11:48
In ons deel van het dorp is vandaag een garagesale. Door het slechte weer komt echt alles en iedereen met de auto. Die auto's worden vervolgens overal en nergens neergezet. Aan de andere kant van de straat waar een parkeerverbod is. Daardoor al de hele ochtend toeterende auto's die niet doorkomen.
Of gewoon lekker helemaal op de stoep parkeren.
Of je zet je auto gewoon voor een oprit neer, bij voorkeur de onze.
Flikker lekker even op allemaal, het mag allemaal niet.
Netherfield
18-09-2022 om 12:11
DGHK schreef op 18-09-2022 om 11:48:
In ons deel van het dorp is vandaag een garagesale. Door het slechte weer komt echt alles en iedereen met de auto. Die auto's worden vervolgens overal en nergens neergezet. Aan de andere kant van de straat waar een parkeerverbod is. Daardoor al de hele ochtend toeterende auto's die niet doorkomen.
Of gewoon lekker helemaal op de stoep parkeren.
Of je zet je auto gewoon voor een oprit neer, bij voorkeur de onze.
Flikker lekker even op allemaal, het mag allemaal niet.
Politie bellen en vragen of ze al aan hun bonnenquotum zitten?
Treurniet
18-09-2022 om 12:19
Overmorgen komen mijn aso buren weer terug van vakantie helaas. Het was hier zo heerlijk rustig.
Ze zijn altijd thuis en stampen dan door het huis.
Hun buitenfeestjes duren tot half drie s nachts.
Bakblik
18-09-2022 om 12:38
Aan het feit dat ik het kleinste "gereedschapje" van mijn hobbymateriaal ben kwijtgeraakt afgelopen week.
Woensdagavond heb ik het nog gebruikt, vrijdagavond was het spoorloos. De grotere dingen liggen in een grote doos, de ieniminie dingetjes zitten in een plastic sorteerdoos die goed dicht kan en nu heb ik dus een leeg vakje. Gisteren de stofzuigerzak nagekeken, de grote doos opgeruimd, het blijft weg.
Ik baal heel erg, ik heb al eens een tweede proberen aan te schaffen om samen met dochter te kunnen werken maar dat was geen succes. Zo smal en glad als mijn oude koop je ze niet meer. 😭😭
FaithfulDuck87
18-09-2022 om 12:41
Treurniet schreef op 18-09-2022 om 12:19:
Overmorgen komen mijn aso buren weer terug van vakantie helaas. Het was hier zo heerlijk rustig.
Ze zijn altijd thuis en stampen dan door het huis.
Hun buitenfeestjes duren tot half drie s nachts.
hopen dat het de komende weken slecht weer blijft, dan vallen die feestjes mss mee
Layka.12
18-09-2022 om 13:18
noas_1993 schreef op 17-09-2022 om 10:02:
Met een vriendin een nachtje weg, ik ben er gewoon niet voor gemaakt..
De spa in Nijmegen was een aanfluiting, dus wilde ze voor vandaag kijken of er nog iets te doen is in Nijmegen.
Wandelen valt gelukkig af gezien het weer.. wilt ze naar een kinderboerderij die over een uur open gaat..
Ik wil naar huis!
En er is zoveel moois te zien in Nijmegen.Ga je toch ook niet naar een kinderboerderij.
Ik hoop dat je toch nog van iets moois en leuks geniet.....
Beterlaat2021!
18-09-2022 om 13:29
Waar ik me vanmorgen weer eens aan geërgerd heb : WEERONLINE.
Nadat de hond op de eerste wandeling nat geregend was, een poging gedaan de tweede wandeling beter te plannen.
Volgens de website zou het om 12.00 uur flink gaan regenen.
Dus vóór 11.30 uur vertrokken, zonder paraplu of regenjas (voor de hond). En ja hoor, om 11.40 uur een flinke bui en geen schuilmogelijkheid in de buurt. Dus is die stumper weer nat geregend! Balen.
Wat heb je aan zo'n website?
FaithfulDuck87
18-09-2022 om 13:36
Beterlaat2021! schreef op 18-09-2022 om 13:29:
Waar ik me vanmorgen weer eens aan geërgerd heb : WEERONLINE.
Nadat de hond op de eerste wandeling nat geregend was, een poging gedaan de tweede wandeling beter te plannen.
Volgens de website zou het om 12.00 uur flink gaan regenen.
Dus vóór 11.30 uur vertrokken, zonder paraplu of regenjas (voor de hond). En ja hoor, om 11.40 uur een flinke bui en geen schuilmogelijkheid in de buurt. Dus is die stumper weer nat geregend! Balen.![]()
Wat heb je aan zo'n website?
je had Beter wat Laater kunnen gaan