Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

noas_1993 schreef op 16-09-2022 om 11:05:

2 uur gereden naar de Spa, blijkt een vriendin haar badkleding vergeten te zijn.
Hoe dom ben je, je controleert toch eerst of je alles hebt!

Onhandig! Gelukkig kan je het daar meestal nog wel kopen 😅

Aan mijn stiefmoeder die me een schaap wil aansmeren… 

Vanmorgen de ramen schoon gemaakt 
Heeft de hond net even met haar snuit tegen het raam gezeten 

Mama-Inge schreef op 16-09-2022 om 12:13:

Vanmorgen de ramen schoon gemaakt
Heeft de hond net even met haar snuit tegen het raam gezeten

Mééé… Zal je altijd zien… Hier zijn het vaak de katten die gaan ‘ramenwassen’ als ze naar binnen willen. 

SuzyQFive schreef op 16-09-2022 om 12:17:

[..]

Mééé… Zal je altijd zien… Hier zijn het vaak de katten die gaan ‘ramenwassen’ als ze naar binnen willen.

Ooh ook zo fijn 

Een paar dagen geleden.  Afscheid van een buurvrouw. Sfeervolle bijeenkomst.  Goede sprekers.
Aan het eind noemde de vrouw van de begrafenisonderneming tot tweemaal toe de achternaam van de buurvrouw VERKEERD!!!

Ik heb me vandaag geergerd aan het bericht dat Lil' Kleine op de valreep aan de line-up van het TIKTAK Festival in Rotterdam aanstaande zaterdag is toegevoegd. 
Op Instagram wordt opgeroepen tot bier gooien.
Zonde van het bier . Beter inderdaad bakken water naar die loser gooien . 

https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/09/kritiek-festival-lil-kleine-boekt/

wild-flower schreef op 16-09-2022 om 16:10:

Ik heb me vandaag geergerd aan het bericht dat Lil' Kleine op de valreep aan de line-up van het TIKTAK Festival in Rotterdam aanstaande zaterdag is toegevoegd.

https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/09/kritiek-festival-lil-kleine-boekt/

Nee joh! Zo zonde van het water.. 

Snap overigens ook niet dat hij nog ergens een podium krijgt. 

Nee, Powerpoint, stop nou eens even met dat "Not Responing" daar heb ik geen tijd voor!

JtM

JtM

16-09-2022 om 21:08 Topicstarter

wild-flower schreef op 16-09-2022 om 16:10:

Volgens mij heeft de organisatie zijn optreden gecancelled. Mensen gingen massaal hun kaartjes verkopen als Lil Kleine zou optreden.

Beterlaat2021! schreef op 16-09-2022 om 13:34:

Een paar dagen geleden. Afscheid van een buurvrouw. Sfeervolle bijeenkomst. Goede sprekers.
Aan het eind noemde de vrouw van de begrafenisonderneming tot tweemaal toe de achternaam van de buurvrouw VERKEERD!!!

Vreselijk… 

Toen mijn vader hertrouwde noemde de babs de naam van zijn vrouw ook steeds verkeerd. Spaanse naam, maar joh! Verdiep je er even goed in zeg…

Weer een koortslip 
De vorige is amper weg en dit nummer 4 op rij. Ben er zo klaar mee. 
Ga pillen vragen bij de huisarts. Helaas pas maandag.
Slik lysine, multivitamine, eet gezond, maar niets helpt de laatste weken.
Waarschijnlijk net teveel stress, maar tja, als ik daar de uitknop van wist 😏

Dat de pup vannacht van alles in huis gedaan heeft omdat het gisteravond regende en ze buiten niets wou doen

Evaluna schreef op 16-09-2022 om 22:47:

Weer een koortslip
De vorige is amper weg en dit nummer 4 op rij. Ben er zo klaar mee.
Ga pillen vragen bij de huisarts. Helaas pas maandag.
Slik lysine, multivitamine, eet gezond, maar niets helpt de laatste weken.
Waarschijnlijk net teveel stress, maar tja, als ik daar de uitknop van wist 😏

Ik heb zo'n warmte apparaatje, herpatherm. Doe je er even op, wordt warm en dat dood het virus. Werkt vrij goed bij mij, liefst als je het al een klein beetje voelt kriebelen al gebruiken. 

Maar sinds ik Lysine gebruik komen ze nog amper! 

Blijft een vervelende uitvinding, koortslip 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-09-2022 om 09:22

Niet boos op de kat, maar spuugt hele badkamer eronder. Gelukkig daar, want makkelijker schoon te maken, maar net 10 minuten uit bed en sta ik daar te soppen... Nou ja, is dat ook maar weer gedaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.