Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-08-2022 om 21:29

Ik erger me aan mezelf, ik heb soms mega veel zin in drop (die mix van die krijtjes en salmiak bolletjes van Venco, echt ik vreet me daar ziek aan), ik knaag die halve zak op, vervolgens ben ik misselijk en heb ik spijt, gooi ik halve zak weg om dit morgen te voorkomen en neem ik mij voor deze drop niet meer te kopen. En dit is nu dus meerdere keren gebeurd en ik word moe van mijzelf...

Ik ga mezelf een drop verbod opleggen... (Engelse drop, kan ik me ook zo misselijk aan vreten...)

Al dagen last van m'n pols, maar een afspraak inplannen bij de huisarts is onmogelijk. Zit de volgende drie weken al volgeboekt...

SombraOnline schreef op 22-08-2022 om 21:32:

Al dagen last van m'n pols, maar een afspraak inplannen bij de huisarts is onmogelijk. Zit de volgende drie weken al volgeboekt...

Jeetje wat slecht.. Is dat altijd al zo (geweest)? Dat kan toch niet?! Ik kan bijna altijd dezelfde of volgende dag terecht, ben niet anders gewend.. Rot van je pols ook! Ben je gevallen of zomaar uit het niets? 

Phoebe1982 schreef op 22-08-2022 om 21:29:

Ik erger me aan mezelf, ik heb soms mega veel zin in drop (die mix van die krijtjes en salmiak bolletjes van Venco, echt ik vreet me daar ziek aan), ik knaag die halve zak op, vervolgens ben ik misselijk en heb ik spijt, gooi ik halve zak weg om dit morgen te voorkomen en neem ik mij voor deze drop niet meer te kopen. En dit is nu dus meerdere keren gebeurd en ik word moe van mijzelf...

Ik ga mezelf een drop verbod opleggen... (Engelse drop, kan ik me ook zo misselijk aan vreten...)

Ohh ik heb dat met die apekoppen of biggetjes (maar dat is geen drop haha)! Echt niet fijn nee.. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-08-2022 om 22:24

HAHA!wait..what schreef op 22-08-2022 om 22:17:

[..]

Ohh ik heb dat met die apekoppen of biggetjes (maar dat is geen drop haha)! Echt niet fijn nee..

Nee.. en ik weet dat ik het daarom niet moet kopen maar toch doe ik het...

Phoebe1982 schreef op 22-08-2022 om 21:29:

Ja, die zijn lekker! Volgende keer mag je de rest wel naar mij sturen ipv de vuilnisbak. 😁

Dolfje schreef op 22-08-2022 om 20:47:

[..]

Altijd of alleen in de stopweek?

Minstens 2 maanden elke dag 

Hier bij de huisartsenpraktijk nemen ze regelmatig de telefoon niet aan tijdens werkuren. Ze geven daar zelf ook aan niet de kwaliteit van zorg te kunnen bieden die ze gewend waren te geven.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-08-2022 om 22:44

probeer je dan online een afspraak te maken? Want dat lukt bij mijn praktijk ook niet. Als ik bel, dan kan ik vaak de volgende dag al

Waarom zie ik op Instagram weer reclame van een leuk hoesje voor m’n airpodcase, en wil ik die hebben, en dan het liefst ook een matching hoesje voor m’n Iphone… 

Godzijdank kan ik mezelf nu nog redelijk inhouden en heb ik nog niks besteld

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-08-2022 om 07:00

Schemerlampje schreef op 22-08-2022 om 22:26:

[..]

Ja, die zijn lekker! Volgende keer mag je de rest wel naar mij sturen ipv de vuilnisbak. 😁

Goed idee, doe ik 😁

Friezinnetje schreef op 22-08-2022 om 22:44:

[..]

probeer je dan online een afspraak te maken? Want dat lukt bij mijn praktijk ook niet. Als ik bel, dan kan ik vaak de volgende dag al

Ja, klopt. Helaas moeten we online een afspraak maken, als je belt is er ook nooit plek…

Aan mijn man. 
In theorie heeft hij gelijk. Het badkamerraam dat open staat in de nacht zou een toegang tot ons huis kunnen zijn voor een inbreker. 
Als je een buitenstaande kliko onder het raam zet kan je (als hele lange man) de handen op het raamkozijn leggen en jezelf optrekken om door het raam naar binnen te klimmen. 
In de praktijk zie ik het niet gebeuren.  Raamopening is 30×60 cm  en als ik kijk naar het postuur van de gemiddelde man zitten de meesten helemaal klem als ze de schouders naar binnen proberen te wurmen. Ik denk dat ik wel wakker ben voordat er überhaupt iemand heeft kunnen beginnen met klimmen,  die kliko maakt al zoveel lawaai daar word ik echt wakker van. 
Dat open raam zorgt in deze nachten nog voor een beetje ventilatie. 
Kom op laat dat raam open. 

Bakblik schreef op 23-08-2022 om 08:19:

Aan mijn man.
In theorie heeft hij gelijk. Het badkamerraam dat open staat in de nacht zou een toegang tot ons huis kunnen zijn voor een inbreker.
Als je een buitenstaande kliko onder het raam zet kan je (als hele lange man) de handen op het raamkozijn leggen en jezelf optrekken om door het raam naar binnen te klimmen.
In de praktijk zie ik het niet gebeuren. Raamopening is 30×60 cm en als ik kijk naar het postuur van de gemiddelde man zitten de meesten helemaal klem als ze de schouders naar binnen proberen te wurmen. Ik denk dat ik wel wakker ben voordat er überhaupt iemand heeft kunnen beginnen met klimmen, die kliko maakt al zoveel lawaai daar word ik echt wakker van.
Dat open raam zorgt in deze nachten nog voor een beetje ventilatie.
Kom op laat dat raam open.

Misschien moet je het hem even laten proberen om te kijken hoe realistisch het is. En als hij zover komt dat ‘ie klem zit, hem even lekker laten bungelen voor je de brandweer belt. 😁

Schemerlampje schreef op 23-08-2022 om 08:43:

[..]

Misschien moet je het hem even laten proberen om te kijken hoe realistisch het is. En als hij zover komt dat ‘ie klem zit, hem even lekker laten bungelen voor je de brandweer belt. 😁

Als we vanavond weer gaan strijden dan doe ik dat

Dat ik dat nou niet zelf kon verzinnen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.