Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

dat DHL zegt dat mijn pakket thuisbezorgd is, maar dat dat niet zo is. En wij waren de hele dag thuis. 

Man heeft een baaldag en reageert dat af op iedereen 
Ben er even klaar mee.
Vanmiddag een akkefietje met kind
En nu weer zeuren over het eten

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-08-2022 om 18:26

Vorige week online schoenen gekocht, omdat mijn maat in de winkel altijd is uitverkocht. Dat is al een ergernis. 

Ze zouden de volgende dag bezorgd worden, maar nu kreeg ik een mailtje dat ze in het distributiecentrum een technisch probleem hebben en dat ik maar moet afwachten wanneer ze geleverd worden. 

Grmbl, wat irritant 

Wat irritant met die pakketjes en met man die alles afreageert!

Hier meer een verdrietig gevoel dan een irritatie. Mag dat ook? 
Door een burnout heb ik blijvend minder energie zowel mentaal als fysiek. Zoontje zegt net aan tafel, ik vind het met jou leuker papa want jij kan meer doen met mij dan mama. Au 😞 Confronterend en verdrietig. Nou had ik al een mindere dag en valt het extra op na onze vakantie waarop papa veel met hem gedaan heeft. En ik doe ook veel wel met hem maar heb mijn beperkingen dus in energie en moet soms rusten als hij met mij wil spelen. Maar goed, even niet leuk en een plekje geven. Zoontje is het waarschijnlijk alweer vergeten ☺️

rionyriony schreef op 22-08-2022 om 12:18:

Pompoen haken? Geen pompoenkleurige breiwol in mijn omgeving te krijgen. 

Enz. enz. En ik heb ook geen fut om iets te bestellen en dan helemaal daarvoor thuis te blijven.

Ik heb twee ecru-witte katoenen pompoenen gebreid met een aardig patroontje erin . De grotere (14 cm) vanmiddag en de kleinere vanavond. Van een restje.

Ze staan verrassend mooi eigenlijk. Misschien dat ik er meer ga maken als ik geschikte kleuren vind (een beetje subtiel) in de winkels in de buurt. Misschien als de herfst nadert dat er nog wat aanvoer is.

PS. Nee ik laat het hierbij verder. Anders krijg ik een soort pompoenenmarkt hier. Het is tamelijk verslavend.

Dolfje schreef op 22-08-2022 om 14:53:

Aan mijn koppijn tijdens de stopweek van de pil. Buikpijn heb ik ook maar koppijn vind ik zo irritant. En dan ben ik ook nog eens op dieet dus ik mag me ook niet misselijk eten aan winegums en drop.

Probeer eens 100mg vitamine B2 elke dag. Heeft mij goed geholpen.

Aan rokende mensen. Zowel hier in de flat wat mijn huis binnentrekt en ik ongeveer de klok op gelijk kan zetten, als mensen op straat die voor mijn neus gaan lopen of fietsen.
als ik wil roken steek ik er zelf wel een op

stokstaart schreef op 22-08-2022 om 19:30:

Aan rokende mensen. Zowel hier in de flat wat mijn huis binnentrekt en ik ongeveer de klok op gelijk kan zetten, als mensen op straat die voor mijn neus gaan lopen of fietsen.
als ik wil roken steek ik er zelf wel een op

En die drang om te roken heb ik nooit. Ga weg met die stuk stokkies. Bij "verkeerde" wind (vandaag dus) ruiken mijn fris gewassen handdoeken naar rook. Gatverdamme.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-08-2022 om 19:50

Elmie schreef op 22-08-2022 om 19:20:

Wat irritant met die pakketjes en met man die alles afreageert!

Hier meer een verdrietig gevoel dan een irritatie. Mag dat ook?
Door een burnout heb ik blijvend minder energie zowel mentaal als fysiek. Zoontje zegt net aan tafel, ik vind het met jou leuker papa want jij kan meer doen met mij dan mama. Au 😞 Confronterend en verdrietig. Nou had ik al een mindere dag en valt het extra op na onze vakantie waarop papa veel met hem gedaan heeft. En ik doe ook veel wel met hem maar heb mijn beperkingen dus in energie en moet soms rusten als hij met mij wil spelen. Maar goed, even niet leuk en een plekje geven. Zoontje is het waarschijnlijk alweer vergeten ☺️

Aahw,  dat is wel even pijnlijk ja 

Mug schreef op 22-08-2022 om 19:50:

[..]

Aahw, dat is wel even pijnlijk ja

Dank je wel voor je knuffel 😘

Bakblik schreef op 22-08-2022 om 19:41:

[..]

En die drang om te roken heb ik nooit. Ga weg met die stuk stokkies. Bij "verkeerde" wind (vandaag dus) ruiken mijn fris gewassen handdoeken naar rook. Gatverdamme.

Ik ook niet. Ik rook ook helemaal niet, nooit gedaan en ik vind het ontzettend ranzig. 
En alle rokende mensen zorgen er ook voor dat ik mijn fris gewassen wasje toch echt niet buiten hang

TanSwallow86

TanSwallow86

22-08-2022 om 20:40

Nou weet ik waarom ik de hele nacht niet heb geslapen,  was vergeten een tablet in te nemen. 
Ik neem om 20.30 altijd: 1 Lorazepam 2.5 mg,  2 Escitalopram 30 mg(15mg oer stuk) en 1 Seroquel 100 mg.  Was gisteren de Lorazepam vergeten en ja dan lig ik de hele nacht wakker

Treurniet schreef op 22-08-2022 om 19:29:

[..]

Probeer eens 100mg vitamine B2 elke dag. Heeft mij goed geholpen.

Altijd of alleen in de stopweek?

Geen aardige film naar mijn smaak vandaag. Op de NDR een vergelijkend warenonderzoek van melk en plantaardige melkvervangers. Alleen de Alpro smaakte naar melk maar er zat een stofje in om te verhinderen dat het pap wordt bij verhitting en dat was geen gezond stofje (vond een deskundige die altijd wat heeft).

Ik ga maar een film zoeken op mijn harddisk.

dood moe maar die k#t keffer blaft zelfs door mijn oordoppen heen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.