Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn moeder
Altijd commentaar op hoe wij bepaalde dingen doen
Laat ons, we zijn volwassen en kunnen zelf wel bepalen hoe we leven en welke beslissingen we nemen

Irregular_Choice schreef op 20-08-2022 om 08:19:

[..]

Volgens mij heeft Friezinnetje sowieso nogal wat te stellen met die buren qua woongenot, dus dan snap ik de ergernis helemaal.

Ik ook hoor. Dat kan echt je woongenot bederven.

Herfstappeltaart schreef op 20-08-2022 om 08:44:

[..]

Ik ook hoor. Dat kan echt je woongenot bederven.

Hiet ook.. en het ergste is: als buren het maar lang genoeg voor je verpesten kun je ook "normale" geluiden vaak niet meer filteren. Merk het nu in ons nieuwe huis: het kleinste irriteert al.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-08-2022 om 09:34

watertoren schreef op 20-08-2022 om 00:49:

[..]

Maar dat moet toch kunnen om af en toe een feestje te geven. Deze mensen houden dus echt wel rekening met de buurt als ze om kwart over 12 de muziek zacht zetten. Gun mensen hun plezier en wees niet altijd zo negatief.

nou de ervaring van deze buren is niet zo best, en als er tot 3 uur luid gesproken wordt en lachen en toeteren als ze weg gaan, dan vind ik dat niet normaal. Muziek is tot over 1 uur nog aan geweest. Schreeuwen wanneer er iemand weg gaat en een hond die elke keer blaft. 

watertoren schreef op 20-08-2022 om 00:49:

[..]

Maar dat moet toch kunnen om af en toe een feestje te geven. Deze mensen houden dus echt wel rekening met de buurt als ze om kwart over 12 de muziek zacht zetten. Gun mensen hun plezier en wees niet altijd zo negatief.

‘Op zich niet hartstikke luid’ is niet zacht.

Gun mensen hun rust en wees niet zo tokkie.

Aan mijn pa en broer.

Ze weten dat ik niet tegen herrie kan, kom ik hier (zoals elk weekend), gaan ze een kwartier nadien elektrisch schuren!
Had me dan even gevraagd later te komen..

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

20-08-2022 om 17:36

Friezinnetje schreef op 20-08-2022 om 09:34:

[..]

nou de ervaring van deze buren is niet zo best, en als er tot 3 uur luid gesproken wordt en lachen en toeteren als ze weg gaan, dan vind ik dat niet normaal. Muziek is tot over 1 uur nog aan geweest. Schreeuwen wanneer er iemand weg gaat en een hond die elke keer blaft.

Zulke over buren hebben wij ook en ik erger me echt dood aan die lui, ze wonen hier nu twee jaar en we hebben dus al twee zomers feestjes hier waarbij om 03.00 ‘s nachts nog tot 10 keer toe houdoe word geroepen incl geluid van startende auto/motoren. Paar weken terug had een andere S (audi)eigenaar doodleuk zn auto op mn oprit gezet, stond mooi bij de mijne was het antwoord. Echt pleur alsjeblieft op ja

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-08-2022 om 17:53

Battle-Royale schreef op 20-08-2022 om 17:36:

[..]

Zulke over buren hebben wij ook en ik erger me echt dood aan die lui, ze wonen hier nu twee jaar en we hebben dus al twee zomers feestjes hier waarbij om 03.00 ‘s nachts nog tot 10 keer toe houdoe word geroepen incl geluid van startende auto/motoren. Paar weken terug had een andere S (audi)eigenaar doodleuk zn auto op mn oprit gezet, stond mooi bij de mijne was het antwoord. Echt pleur alsjeblieft op ja

ja vreselijk

[..]

Oh verschrikkelijk, zou ik ook echt niet goed van worden. 

En auto op andermans oprit parkeren???  ik zou echt not amused zijn. Zeer zacht uitgedrukt. 

[..]

Oh echt? De brutaliteit! 😳

Tuinfeestjes, het zou verboden moeten worden 
Ieder weekend is wel iemand anders aan de beurt. 

Aan mensen van de groep nieuwe kampeerders die niet weten hoe eea werkt. 
Je cassette van je chemisch toilet uitspoelen met een slang waar een bordje bij staat: Let op geen drinkwater dat kan gewoon. Daar krijgt die cassette echt niks van. 
Dat ding uitspoelen bij de vaatwasplaats dat is pas smerig! Kan best wezen dat jij die slang smerig vindt maar wat je nu doet is echt ranzig. 

Bakblik schreef op 20-08-2022 om 21:19:

Aan mensen van de groep nieuwe kampeerders die niet weten hoe eea werkt.
Je cassette van je chemisch toilet uitspoelen met een slang waar een bordje bij staat: Let op geen drinkwater dat kan gewoon. Daar krijgt die cassette echt niks van.
Dat ding uitspoelen bij de vaatwasplaats dat is pas smerig! Kan best wezen dat jij die slang smerig vindt maar wat je nu doet is echt ranzig.

Gatverdamme!

Bij mijn avondwandeling rook het in het begin heerlijk naar gras. Deed me denken aan kamperen vroeger. Maar naar verloop van tijd begon het wel erg naar rook te ruiken. Eerst dacht ik, gatsie, wie doet er nu nog een bbq of vuurkorf aan, het is geen avond voor open haard. Maar de rookstank bleef de rest van de tijd in mijn neus hangen en ik had het idee dat ik de rook zag hangen. Dat was meer dan een stel bbqs. Blijkt er in de buurt een hooiberg in de fik geraakt te zijn. Jakkes...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.