Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Nouzeg! Ik zou gezworen hebben dat Sebastiaan zijn leven eindigde in de stofzuiger maar hij werd slechts opgeveegd!

vertelsel schreef op 14-08-2022 om 20:05:

[..]

Mijn mantra al de hele dag: nog één dag, nog één dag... Ik heb geprobeerd of zeuren over het weer helpt, maar het bleef warm. Dus ik heb me dagen kranig geweerd, maar nu ben ik het spuugzat 😄. Ik wil herfstig weer, met spinnenwebben met druppeltjes, een vestje aan om het aangenaam te hebben en een koude neus als je de hond uitlaat! Hoeveel nachtjes tot oktober?

Het heeft hier geregend vannacht  . Heel het schuurdak ligt vol water.

watertoren schreef op 14-08-2022 om 20:14:

[..]

Ik erger me daar ook aan en elke spin die ik zie maak ik dood. Dat is het nadeel van augustus.

Nouja zeg...

Phoebe1982 schreef op 14-08-2022 om 22:06:

[..]

En daarom laat ze lekker zitten want ik woon in een oud huis waar best veel van die beesten zitten. Ik heb er laatst zelfs 1 over mijn hand laten lopen (want ik heb geen zin meer om ze eng te vinden dus ik train mijzelf..) en hij heeft me niet eens opgegeten 😁😉 Ik geef ze ook vaak namen 😁 en ik verbied mijn katten om ze te vangen want idd ze zijn nuttig.

Onze (eventuele) huisspin heet Bram.

watertoren schreef op 15-08-2022 om 01:44:

Ik heb zo'n enorme hekel aan insecten .Ik sla alles kapot van een bij tot een vlieg. Mijn wespenvangers werken gelukkig ook goed.

Naja, dit vind ik (zelfs voor jou) bizar. Je weet dat bijen beschermd zijn? Heb je enig idee van het belang voor de mensheid van deze diertjes?

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2022 om 08:07:

[..]

Naja, dit vind ik (zelfs voor jou) bizar. Je weet dat bijen beschermd zijn? Heb je enig idee van het belang voor de mensheid van deze diertjes?

Bee movie niet gezien denk ik

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2022 om 08:03:

[..]

Henk 😬

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2022 om 08:01:

[..]

Het heeft hier geregend vannacht . Heel het schuurdak ligt vol water.

Ben jaloers bij ons een klein beetje neerslag maar in de regenton is er geen druppel bij gekomen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-08-2022 om 08:16

Irregular_Choice schreef op 15-08-2022 om 07:48:

[..]

Bijen ook echt… je weet dat die ontzettend nuttig zijn en het al moeilijk genoeg hebben zonder dat iemand ze dood mept? We hebben bijen nodig hè. Bovendien zijn veel soorten beschermd en mag je ze niet dood meppen.

Bovendien als je om je heen gaat meppen dan juist kunnen ze prikken. Ik erger me enorm aan mensen die hysterisch om zich heen gaan meppen bij bijen of wespen. Laat ze met rust, dan doen ze niks en idd zonder  bijen geen honing...

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2022 om 08:01:

[..]

Het heeft hier geregend vannacht . Heel het schuurdak ligt vol water.

Ik wilde om 7 uur naar buiten met de hond maar toen spoelde het! Om half 8 was het droog en toen ik om 8 uur binnenkwam, kwam het er ook ineens weer met bakken uit. Telkens maar een kwartiertje, maar het is lekker afgekoeld! Even ademhalen 😄.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-08-2022 om 08:21

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2022 om 08:03:

[..]

Ik ben dol op Griekse mythologie, ik noem ze altijd naar een grieks figuur of god  maar Bram is ook leuk. 

NEEEEEEE!!! IK WIL GEEN REVIEW ACHTERLATEN NA MIJN AANKOOP!!! 
Dat gezeur steeds over beoordelingen en reviews. 
“We hebben met veel plezier uw horlogebandje bij u bezorgd (volgens mij deed u dat niet zelf maar PostNL). We zijn echt enormbenieuwd (whut? Is dat een woord?) naar jouw ervaring met -bedrijfsnaam-. Wil je ons helpen door het schrijven van een eerlijke review op bol .com? Wat vind je goed aan het product? Wat kan er nog beter? Met jouw beoordeling kunnen wij ons aanbod blijven verbeteren!” 
Kromme tenen krijg ik ervan en ook een slappe piemel als ik een piemel had gehad… 

Ook als ik met het waterbedrijf heb gebeld, de apotheek of weet ik veel wat, krijg je al een mail: Hoe heeft u onze dienstverlening ervaren? 

Joh! Als ik er iets over te melden heb dan hoor je dat wel. Hou! Op! Met! Zeuren! 
😫

vertelsel schreef op 15-08-2022 om 08:18:

[..]

Ik wilde om 7 uur naar buiten met de hond maar toen spoelde het! Om half 8 was het droog en toen ik om 8 uur binnenkwam, kwam het er ook ineens weer met bakken uit. Telkens maar een kwartiertje, maar het is lekker afgekoeld! Even ademhalen 😄.

Hier in Groningen geen druppel gezien nog 🤷🏼‍♀️. Nacht is ook 20 graden gebleven. Beetje regen had ik wel fijn gevonden. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 08:24

SuzyQFive schreef op 15-08-2022 om 08:16:

[..]

Henk 😬

Lol, wij hebben Henk en Kees hier in huis 

Phoebe1982 schreef op 15-08-2022 om 08:16:

[..]

Bovendien als je om je heen gaat meppen dan juist kunnen ze prikken. Ik erger me enorm aan mensen die hysterisch om zich heen gaan meppen bij bijen of wespen. Laat ze met rust, dan doen ze niks en idd zonder bijen geen honing...

Ik zou best willen, maar ik ben panisch van wespen. Bijen en hommels doen me niks, maar wespen zijn klootzakjes. En dat ze niks doen als je rustig blijft is pertinent niet waar. Ik ben nog nooit geprikt als ik als een zotje rondrende, maar wel toen ik onschuldig op de fiets zat, niemand kwaad te doen. Toen vloog er pardoes1 mij  t-shirt in. En toen ik op de rand van het zwembad zat als kind, wist ik niet eens dat er een wesp zat en hij/zij prikte me. Zelfs toen ik in de rij voor de kassa stond bij de Albert Heijn, werd ik in mijn zij geprikt! Dat was mijn clue om over te gaan op de zelfscan 😉. 

Nee, wespen zijn helemaal nergens goed voor. Ze doen niks wat een ander beest ook niet kan, totaal overbodig wat mij betreft!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.