Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Schemerlampje schreef op 08-08-2022 om 18:11:

Ik zoek net op de website van een zwembad wat de tarieven zijn voor een dagje zwemmen, staat er dat ik die kan opvragen. Waarom staat dat er niet gewoon op?

stuur ze een mailtje en vraag het ze.

Ik dacht morgen uit te slapen maar ik moet naar coronaherstelzorg 😅 even vergeten 

Stom! Vergeten mijn raam nog even lekker open te zetten. Net terug van vakantie

ik lag zo heerlijk diep te slapen gaat die rot wekker af 

JtM

JtM

09-08-2022 om 08:50 Topicstarter

Ben nu al weer klaar met mijn vaste werkzaamheden  
Dit gaat een laaaaange dag worden.

Aan mijn zoon die aan één stuk door naar me loopt te snauwen.

Aan mijn gehoest wat me de hele nacht heeft wakker gehouden.

Auwereel schreef op 09-08-2022 om 09:00:

Aan mijn zoon die aan één stuk door naar me loopt te snauwen.

Puber?  Niet fijn in ieder geval!

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 10:39:

[..]

Puber? Niet fijn in ieder geval!

Jongvolwassene die af en toe een terugval heeft.

Auwereel schreef op 09-08-2022 om 10:41:

[..]

Jongvolwassene die af en toe een terugval heeft.

Als het je kind is met (mentale) issues, ben je vaak ook nog geduldig en laat je misschien meer toe dan je in een “normale” situatie zou doen. Maar ook wij (moeders) hebben grenzen.

Dat ik op mijn fietsroute bijna nergens door kon fietsen… Hele NP ligt eruit ivm Noorderzon en dan moet je over een parallelweg waar om de tien meter een verkeersdrempel zit. Terug maar ergens anders langsgefietst. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-08-2022 om 13:00

Bewoners van een straat naast ons hebben 3 parkeervakken in onze straat in gebruik genomen voor het stallen van hun nieuwe kozijnen. Ze staan er inmiddels al zeker 3 weken. 

Toen ik ze net tegenkwam vroeg ik hoe het ging met klussen en het antwoord was dat ze in November pas de kozijnen gaan plaatsen!! Wtf, je kunt toch niet 4 maandenlang je spullen zo in de weg zetten?   

Mug schreef op 09-08-2022 om 13:00:

Bewoners van een straat naast ons hebben 3 parkeervakken in onze straat in gebruik genomen voor het stallen van hun nieuwe kozijnen. Ze staan er inmiddels al zeker 3 weken.

Toen ik ze net tegenkwam vroeg ik hoe het ging met klussen en het antwoord was dat ze in November pas de kozijnen gaan plaatsen!! Wtf, je kunt toch niet 4 maandenlang je spullen zo in de weg zetten?

Neeeee.. 4 maanden?! Hoe krijg je het voor jezelf gerechtvaardigd  

Dat heb je toch hopelijk wel gezegd of niet? Waar ongelooflijk asociaal 

Nee, dat kan, en mag ook niet. In dat geval zou ik gewoon een melding maken bij de gemeente. Een aanhanger/caravan mag 3 dagen een parkeerplek in beslag nemen. Daarna moet je hem verplaatsen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.