Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-08-2022 om 12:31

Moxxie schreef op 08-08-2022 om 12:21:

O wat irritant, ik ben een muurtje aan het schilderen en de kleur is veel donkerder groen dan ik wilde, een tint waar ik helemaal depressief van word. Ik ga nog even door maar er moet nog veel veranderen met het opdrogen 😢.

😯 dat is echt balen! 

O wat irritant, ik ben een muurtje aan het schilderen en de kleur is veel donkerder groen dan ik wilde, een tint waar ik helemaal depressief van word. Ik ga nog even door maar er moet nog veel veranderen met het opdrogen 😢.

O dat is zo erg....Niet over treuren gewoon overschilderen anders blijf je er naar van. (ervaringsdeskundige hier)

Ohhh, ellendig is dat. Ik zit precies omdat ik daar bang voor ben al maanden te twijfelen welke kleur ik moet kiezen voor de muur in mijn woonkamer. 

Mmm, van het weekend heb ik een deel grijs gedaan (zelfde verf) en heb net de kleur van de muur vergeleken met de deksel van het blik en het is echt precíes hetzelfde. Ik bewaar mijn geduld en maak het netjes af en als het groen niet goedkomt met drogen dan doe ik het overnieuw.

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 08:50:

En nu ben ik dus online mijn man en kan ik dus wel alles wijzigen. Dat klopt toch niet?

En waarom zijn er bij huwelijk/ samenwonen geen twee hoofdpolishouders? Of elk een eigen polis? Dat is toch veel moderner/ geëmancipeerde?
Echt. Doorgeslagen zijn ze tegenwoordig die instanties!

Zo stom inderdaad!

Ik had dat vorig jaar met Corendon. Man was hoofdboeker dus hij moest aan de telefoon komen toen ik onze reis wilde wijzigen. Nu zet ik altijd mezelf als hoofdboeker.

Zo ook met de creditcard van onze gezamenlijke bankrekening. Hij heeft de Cc en ik de extra Cc en ik kan dus stom genoeg op de rekening niet zien als hij daar iets mee gekocht heeft. Hoezo gezamenlijk denk ik dan. 

Zo ouderwets!

lientje69 schreef op 08-08-2022 om 08:50:

Net weer een gevecht met een bedrijf achter de rug.
Word er zo moe van, ze zijn echt te ver door geslagen met die stomme privacyregels. Vroeger, oma vertelt, werd om een of andere domme niet geëmancipeerde samenleving , de man in het gezin automatisch hoofdpolishouder. Bij verzekeringen en dergelijke. Maar man is niet zo regelig, dus ik regel thuis alle boekhouding en financiële zaken.
Wat ik dus niet mag,want man is hoofdpolishouder. Man zit in buitenland en kan dus niet steeds gebeld worden door zo'n bedrijf met de vraag: mag u vrouw het regelen, want hij moet dan officieel toestemming geven.

Wat gebeurt er: ik krijg dus wel de naam van zoon in dochter gewijzigd en het geslacht in vrouw ( kind is transgender) maar verder niets. Dat moet man in zijn account online doen. Of telefonisch.
Die heeft man niet. Dus ik maak een account aan.
En nu ben ik dus online mijn man en kan ik dus wel alles wijzigen. Dat klopt toch niet?

En waarom zijn er bij huwelijk/ samenwonen geen twee hoofdpolishouders? Of elk een eigen polis? Dat is toch veel moderner/ geëmancipeerde?
Echt. Doorgeslagen zijn ze tegenwoordig die instanties!

Eens. Ik regel ook de meeste zaken hier en loop daar ook tegenaan bij de zorgverzekering. Man mag wel kijken wat ik heb gebruikt/gedeclareerd maar andersom niet. Superonhandig.

Pfff de hormonen hebben toegeslagen hier dus weer een paar dagen overal aan ergeren totdat de menstruatie doorbreekt 😖 

TanSwallow86

TanSwallow86

08-08-2022 om 17:31

Doordat ik aan het rouwen ben heb ik hoge suikers, jottem. De dvk zei, dat is normaal als je verdrietig bent, ook nog steeds koppijn wat ook door het rouwen komt, en nog steeds ongesteld. 

Nu al de tweede keer dat ik bedorven melkchocolade met hele hazelnoten heb gekocht. Deze chocolade is van een ander merk en uit een andere supermarkt dan de eerste waar ik over berichtte een tijd geleden.

Ik koop die chocola niet meer voorlopig. Misschien koop ik ze helemaal niet meer in die twee winkels. Vergeten doe ik dit niet meer. Gore ervaring en zonde van mijn geld. De houdbaarheidsdatum was 1-2-2023.

Aan Yunexpress , waar ik volgens mij niks besteld hebt. Zet er dan bij wat voor pakket!!
Willen hier een pakketje droppen vanavond.

De kat die in haar mand gaat liggen zodra ik wegben, ipv dat ze in haar eentje gaat spelen. En dan 'snachts mij weer wakker houden. 

Aan de overgang , die nog tig keer erger is dan die paar dagen sjacherijnig voor de menstruatie.

En dat iedereen maar relaxt lijkt, en alles voor elkaar krijgt qua werk en klusjes , en ik jarenlang alweer blij ben als ik alleen maar de boodschappen binnen heb en het eten klaar..!!!

Treurniet schreef op 08-08-2022 om 17:36:

Aan Yunexpress , waar ik volgens mij niks besteld hebt. Zet er dan bij wat voor pakket!!

De kat die in haar mand gaat liggen zodra ik wegben, ipv dat ze in haar eentje gaat spelen. En dan 'snachts mij weer wakker houden.

Aan de overgang , die nog tig keer erger is dan die paar dagen sjacherijnig voor de menstruatie.

En dat iedereen maar relaxt lijkt, en alles voor elkaar krijgt qua werk en klusjes , en ik jarenlang alweer blij ben als ik alleen maar de boodschappen binnen heb en het eten klaar..!!!

Allemaal niet leuk! 

En wat de overgang betreft ben ik het eens. Ik lijk ook die kant op te gaan 😬

Treurniet schreef op 08-08-2022 om 17:36:

Iets bij Shein besteld toevallig? Dat is namelijk hun vervoerder.

SombraOnline schreef op 08-08-2022 om 17:58:

[..]

Iets bij Shein besteld toevallig? Dat is namelijk hun vervoerder.

Heb 3 maand terug wat bij Shein besteld, maar is allang binnen.

Ik zoek net op de website van een zwembad wat de tarieven zijn voor een dagje zwemmen, staat er dat ik die kan opvragen. Waarom staat dat er niet gewoon op? 

Schemerlampje schreef op 08-08-2022 om 18:11:

Ik zoek net op de website van een zwembad wat de tarieven zijn voor een dagje zwemmen, staat er dat ik die kan opvragen. Waarom staat dat er niet gewoon op?

Omdat ze dat denk ik aanpassen op de drukke dagen. 

Maar het is evengoed stom.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.