Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SombraOnline schreef op 06-08-2022 om 18:37:

Ik ben al de hele week niet in m’n hum, en vandaag realiseerde ik waarom: ik zou rond deze tijd bij m’n ex ingetrokken zijn. Het helpt ook niet mee dat ik met zijn (nu mijn) kat afgelopen zaterdag met spoed naar de dierenarts moest.

Ah shit

HAHA!wait..what schreef op 06-08-2022 om 17:29:

[..]

Ja, op een vakantiepark! Even met de eigenaar van het park gesproken en hij was ook al een aantal keer komen kijken/helpen. Ze vallen elkaar allemaal aan lijkt het, zo gek! Het lijkt nu rustiger want er is opnieuw een gedeelte naar huis gegaan, na opnieuw heel veel geschreeuw en geweld.. Lief jullie reacties! Hebben er zelf geen last van verder hoor Heel sneu vind ik het vooral

Zouden die mensen zelf nog iets van schaamte voelen?

Saga schreef op 06-08-2022 om 22:25:

heb ik eindelijk tijd om Downton Abbey te kijken, verdwijnt het volgende week van netflix

Neeeee! Ik moet ook nog een paar seizoenen kijken.

Je kan het nog op NLZiet, NPO Plus, HBO Max en Amazon Prime kijken 😬😅

Saga schreef op 06-08-2022 om 22:25:

heb ik eindelijk tijd om Downton Abbey te kijken, verdwijnt het volgende week van netflix

Staat nu op HBO Max zag ik. 

SuzyQFive schreef op 06-08-2022 om 23:36:

Ja maar dat heb ik allemaal niet

Saga schreef op 07-08-2022 om 00:17:

[..]

Misschien hebben ze de dvd’s in de bieb? Moet je nog wel een (laptop/pc met) dvd-speler hebben.

Saga schreef op 07-08-2022 om 00:17:

[..]

NPO Plus kun je een maand gratis proberen (daarna maar 2,95 pm) en NL Ziet kun je twee weken gratis proberen. Dus dan heb je al anderhalve maand? Misschien hebben de anderen ook een gratis periode om te proberen.

Ben op vakantie en heb tot laat met m'n vriend liggen appen, ontzettend gezellig. Maar waarom voor 7 uur een groep honden aan het blaffen???? Waarschijnlijk voor de jacht ofzo en daarna nog kerkklokken, ben nu al klaar wakker. Mijn energie level vind dit echt niet tof zo'n kort nachtje 

Regendrup. schreef op 06-08-2022 om 22:59:

[..]

Neeeee! Ik moet ook nog een paar seizoenen kijken.

Op BBCFirst wordt het herhaald in de middag. Misschien iets voor jullie?

Ik heb àlles gezien, inclusief de eerste film.Vind het een geweldige serie.

SuzyQFive schreef op 06-08-2022 om 23:36:

Oh NPO plus wist ik niet! Dat is goed nieuws haha. 

JtM

JtM

07-08-2022 om 08:23 Topicstarter

Ik ben echt al veel te vroeg wakker / beneden voor een zondag. Had zo graag nog in bed willen liggen

Ik ben vanmorgen wakker geniest door mijn man was op orkaan kracht. Kan hij natuurlijk niets aan doen maar ik was om 6.45 gelijk klaarwakker.

Mijn moeder kwam om 07:00 u even mijn kamer dweilen. Ik werd helemaal gek en zei ga slapen en laat mij slapen maar ze bleef doorgaan.
Mijn ergernissen van gister op een rij.
We zitten in een verbouwing en dus besloot mijn moeder en broer mijn bureau kapot te maken en weggooien omdat ze die lelijk vonden. Ik ben hier echt laaiend over geweest en ze boden aan een nieuwe voor me te halen maar ik ben koppig en hoef niks meer. Weet nu niet zo goed waar ik mijn huiswerk op moet maken en allerlei boeken tv maar ik laat het wel uit frustratie allemaal op de grond zo tot ik een eigen huis toegewezen krijg  want kan echt niet tegen allerlei bemoeienissen.
Een bankstel vertikken ze om mee te sjouwen naar boven doordat ze vinden dat t te veel ruimte in beslag neemt en m ook weg moet doen.
laptop was ik heel de dag gisteren kwijt doordat moeder die in een ander tas had gedaan, gelukkig net wel gevonden en blijkbaar kon ze niet slapen totdat ze mijn laptop terug had gevonden dus daar voelde ik me dan ook weer schuldig over. 

Twee weken in Frankrijk, geen dikke enkels. En gistermiddag had ik ze weer. Ik woon in het verkeerde land…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.