Huiskamer
LostJellyfish83
06-08-2022 om 13:58
Regendrup. schreef op 06-08-2022 om 13:49:
[..]
Nouja.. als het heel hard en luid gelach is en ook vaak voorkomt kan ik me dat voorstellen hoor.
Welnee, zo erg is het helemaal niet.
Maar ze zeuren ook als de kleinkinderen van mijn andere buren in de tuin spelen (1x per maand gemiddeld), of als iemand gaat barbecuen of als de vrienden van de buurjongen in de tuin kletsen etc etc. Ze verwachten absolute stilte in de tuin, en dat middenin een woonwijk.. Het zijn enorme zeikers.
FaithfulDuck87
06-08-2022 om 14:21
Mug schreef op 06-08-2022 om 13:58:
[..]
Maar ze zeuren ook als de kleinkinderen van mijn andere buren in de tuin spelen (1x per maand gemiddeld), of als iemand gaat barbecuen of als de vrienden van de buurjongen in de tuin kletsen etc etc. Ze verwachten absolute stilte in de tuin, en dat middenin een woonwijk.. Het zijn enorme zeikers.
Nee, dat hoeft van mij ook niet. Maar ik hoef ook niet van deze buren dagelijks overlast te hebben.
Of de hond blaft continu, of de radio staat hard (tot 1 uur snachts), of het kind jankt de hele middag. Nou ja, je snapt het vast
Bakblik
06-08-2022 om 14:23
Mug schreef op 06-08-2022 om 13:58:
[..]
Ik ken dat, heb zelf zo'n buurvrouw gehad, gelukkig is ze verhuisd. Geen spelletjes doen op de tuintafel, geen badje buiten voor de kinderen op een hete dag, barbecueën alleen als je het van tevoren had aangevraagd. Ze kon nog nijdig worden als ik met het keukenraam open aan het koken was en mijn kookwekker ging af.
LostJellyfish83
06-08-2022 om 14:24
Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 14:21:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook niet. Maar ik hoef ook niet van deze buren dagelijks overlast te hebben.
Of de hond blaft continu, of de radio staat hard (tot 1 uur snachts), of het kind jankt de hele middag. Nou ja, je snapt het vast
Dagelijkse overlast is een andere categorie inderdaad, daar zou ik me ook wild aan gaan ergeren!
LostJellyfish83
06-08-2022 om 14:26
Bakblik schreef op 06-08-2022 om 14:23:
[..]
![]()
Ik ken dat, heb zelf zo'n buurvrouw gehad, gelukkig is ze verhuisd. Geen spelletjes doen op de tuintafel, geen badje buiten voor de kinderen op een hete dag, barbecueën alleen als je het van tevoren had aangevraagd. Ze kon nog nijdig worden als ik met het keukenraam open aan het koken was en mijn kookwekker ging af.
die was dan wel heel erg koekoek, zo erg is het hier nog niet gelukkig.
HAHA!wait..what
06-08-2022 om 15:21
We zitten in ons vakantiehuis en naast ons zit een familie en ik denk dat er heel veel mis is in dat gezin.. Ze schelden er op los en (puber)kinderen hebben om de haverklap woedeaanvallen waarbij ze stenen op hun auto gooien, minimaal een half uur schreeuwen, hun oma en moeder slaan en schoppen etc..
Er hebben al meerdere keren mensen in 'moeten' grijpen omdat het uit de hand leek te lopen. Vind het echt heel naar en erger me er aan dat ik soort van verstijf op die momenten en niet kan helpen..
Bakblik
06-08-2022 om 15:23
Mug schreef op 06-08-2022 om 14:26:
[..]
die was dan wel heel erg koekoek, zo erg is het hier nog niet gelukkig.
Die was heel erg koekoek. Heeft weleens briesend aan de voordeur gestaan, omdat mijn wasmachine centrifugeerde.
Zilver_gray
06-08-2022 om 15:54
HAHA!wait..what schreef op 06-08-2022 om 15:21:
We zitten in ons vakantiehuis en naast ons zit een familie en ik denk dat er heel veel mis is in dat gezin.. Ze schelden er op los en (puber)kinderen hebben om de haverklap woedeaanvallen waarbij ze stenen op hun auto gooien, minimaal een half uur schreeuwen, hun oma en moeder slaan en schoppen etc..
Er hebben al meerdere keren mensen in 'moeten' grijpen omdat het uit de hand leek te lopen. Vind het echt heel naar en erger me er aan dat ik soort van verstijf op die momenten en niet kan helpen..
Jeetje wat heftig, en dat op vakantie!
Voel je niet schuldig, dat je bevriest, het is ook niet normaal.
Ik denk dat ik (stiekem) de politie zou bellen hoor als men naast mij zo enorm verbaal en vooral fysiek te keer zou gaan.
Ik hoop dat jullie ondanks alles toch kunnen genieten van jullie vakantie..
noas_1993
06-08-2022 om 16:06
Dat er iemand in de verte met 1 of ander apparaat bezig is wat klinkt waar om de halve minuut een scherpe piep vanaf komt, heel irritant!
Ik zit al iets langer te luisteren, maar kan het niet thuisbrengen..
Een halfuur later is dit overgagaan in schuren, waarom moeten dat soort klussen altijd later op de middag gebeuren? (het was heerlijk rustig namelijk)
Rondstruiner
06-08-2022 om 16:40
HAHA!wait..what schreef op 06-08-2022 om 15:21:
Wat heftig! Altijd al, maar op vakantie zou ik dat helemaal vreselijk vinden. Is het in een vakantiepark? Dan kun je bij de receptie langs gaan.
Verstijven is niet gek, dat hebben meer mensen.
HAHA!wait..what
06-08-2022 om 17:29
Rondstruiner schreef op 06-08-2022 om 16:40:
[..]
Wat heftig! Altijd al, maar op vakantie zou ik dat helemaal vreselijk vinden. Is het in een vakantiepark? Dan kun je bij de receptie langs gaan.
Verstijven is niet gek, dat hebben meer mensen.
Ja, op een vakantiepark! Even met de eigenaar van het park gesproken en hij was ook al een aantal keer komen kijken/helpen. Ze vallen elkaar allemaal aan lijkt het, zo gek! Het lijkt nu rustiger want er is opnieuw een gedeelte naar huis gegaan, na opnieuw heel veel geschreeuw en geweld.. Lief jullie reacties! Hebben er zelf geen last van verder hoor
Heel sneu vind ik het vooral
SombraOnline
06-08-2022 om 18:37
Ik ben al de hele week niet in m’n hum, en vandaag realiseerde ik waarom: ik zou rond deze tijd bij m’n ex ingetrokken zijn. Het helpt ook niet mee dat ik met zijn (nu mijn) kat afgelopen zaterdag met spoed naar de dierenarts moest.
Zilver_gray
06-08-2022 om 19:09
SombraOnline schreef op 06-08-2022 om 18:37:
Ik ben al de hele week niet in m’n hum, en vandaag realiseerde ik waarom: ik zou rond deze tijd bij m’n ex ingetrokken zijn. Het helpt ook niet mee dat ik met zijn (nu mijn) kat afgelopen zaterdag met spoed naar de dierenarts moest.
![]()
Een knuffel voor jou SombraOnline
Saga
06-08-2022 om 22:25
heb ik eindelijk tijd om Downton Abbey te kijken, verdwijnt het volgende week van netflix