Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 05-08-2022 om 23:05:

[..]

Heb de ouders inmiddels gesproken... kon zich niet voorstellen dat het hun hond was Ik was nog te flabbergasted om adequaat te reageren en heb gezegd dat ik morgen nog terugkom maar dat het me verstandig leek dat hij bij zijn (terecht geschrokken) kinderen bleef

Waar waren de kinderen van geschrokken: van de de hond, van jou aan de deur, of dat de ouders ze alleen hadden gelaten? 

Ik zou sowieso de politie nog bellen hoor. Niet normaal om je kinderen op die leeftijd zo'n poos alleen thuis te laten. 

Cookielover schreef op 05-08-2022 om 23:47:

[..]

Waar waren de kinderen van geschrokken: van de de hond, van jou aan de deur, of dat de ouders ze alleen hadden gelaten?

Ik zou sowieso de politie nog bellen hoor. Niet normaal om je kinderen op die leeftijd zo'n poos alleen thuis te laten.

Ik denk van het feit dat ik om 22 uur aan de deur stond. Heb meerdere keren aangebeld en geklopt omdat ik wel tv aan zag en ook mensen binnen hoorde. Kon niet weten dat het kleine kinderen waren.. 

Regendrup. schreef op 06-08-2022 om 00:07:

[..]

Ik denk van het feit dat ik om 22 uur aan de deur stond. Heb meerdere keren aangebeld en geklopt omdat ik wel tv aan zag en ook mensen binnen hoorde. Kon niet weten dat het kleine kinderen waren..

Jeetje, wat een verhaal. Onverantwoord! En sneu voor hond en kinderen 😒

Ik baal dat ik slecht geslapen heb. Niet gek na een drukke dag (dat heb ik meestal) maar wel vervelend.

Het kattenvoer is bijna op  voor senior.
Zijn eigen verantwoorde voer eet hij met lange tanden.
Het kittenvoer van zijn vriendinnetje vind hij niet te versmaden

Zusterclivia schreef op 05-08-2022 om 20:03:

[..]

Genoeg te doen dus. 😁 Maar suf toch dat mensen klusjes aanraden als je het even niet weet!?

Ja flauw is dat.

Grote supermarkt  is een maand  dicht  vanwege verbouwing.  Kleine supermarkt  is dicht vanwege  vakantie.  En de Aldi ( alles op 5 km afstand overigens) was totaal uitverkocht, alleen  maar  lege vakken. Dus dan moet ik voor boodschappen  naar de stad 12 km verderop.  
Daar baal ik van met de huidige benzine kosten.  En de tijd die het kost.

Regendrup. schreef op 06-08-2022 om 00:07:

[..]

Ja, ik zou de wijkagent bellen. Uitleggen wat er is voorgevallen. Het is verwaarlozing, dit is ontzettend schadelijk voor kinderen. Gelukkig tegenwoordig een hoop meer aandacht voor.
Ik ben benieuwd wat die mensen te zeggen hebben als je er naar toe gaat vandaag.

Dat de buurvrouw het woord nee niet begrijpt. Ze heeft 3 kinderen en geen plaats voor een zwembad in haar tuin. Nu heeft ze gisteren voor de derde keer gevraagd of haar kinderen bij mij in mijn zwembad mogen komen zwemmen. Nee, ik ben alleen en wil rust en geen kinderen in mijn tuin. Hier vlakbij is er een recreatieplas waar ze gratis kunnen zwemmen. 

Allemaal van die rottige (fruit?)vliegjes in de prullenbak. De prullenbak staat buiten net om de deur. Maar die krengen vliegen alle kanten uit als ik iets weggooi dus ze vliegen ook naar binnen. 

In de meer dan 20 jaar dat je nu hier in de straat woont moet het je toch zijn opgevallen dat grote vrachtwagens die iets komen bezorgen altijd van dezelfde kant de straat in komen rijden. Dat komt, doordat wij (verzamelde buren) bij onze bestellingen aangeven dat dat de handigste manier is om de wijk in en uit te komen. De school in de straat vertrekt ook altijd op schoolreisje vanaf het parkeerterrein bij de naburige sporthal om dezelfde reden, die gehuurde touringcars kunnen de bocht niet krijgen.
Als je het zand, dat je nodig hebt om je betonjungle op te hogen, had besteld bij de lokale zand en grindhandel was ik niet om 6.45 wakker geweest. In een grijs verleden waren zij gevestigd in deze wijk maar ze zijn niet voor niets verhuisd naar een terrein aan de rand van de gemeente.
Man man man wat een herrie zo vroeg op de zaterdag die kolossale vrachtauto die de bocht niet kon nemen en maar voor en achteruit steken, geschreeuw van jou en jou vrouw van kom maar, kom maar, nee stukkie terug, recht zo die gaat.
Klein voordeel dat ik wel een lange dag heb maar ja ik ben herstellende van een operatie en mag/ kan niet meer dan bankhangen.  Enig idee hoe lang de dag dan duurt? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-08-2022 om 13:20

de tijdelijke buren zitten de hele dag te yathzeeen. Dus de hele tijd hoor je de dobbelstenen in het bekertje rammelen,  bekertje op de kop op de tafel. Opnieuw rammelen.  En dan tussendoor een gejuich, een GVD of een 'kut'  . Ga ergens anders heen asjeblieft 

Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 13:20:

de tijdelijke buren zitten de hele dag te yathzeeen. Dus de hele tijd hoor je de dobbelstenen in het bekertje rammelen, bekertje op de kop op de tafel. Opnieuw rammelen. En dan tussendoor een gejuich, een GVD of een 'kut' . Ga ergens anders heen asjeblieft

Oh zooooo irritant! 

Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 13:20:

de tijdelijke buren zitten de hele dag te yathzeeen. Dus de hele tijd hoor je de dobbelstenen in het bekertje rammelen, bekertje op de kop op de tafel. Opnieuw rammelen. En dan tussendoor een gejuich, een GVD of een 'kut' . Ga ergens anders heen asjeblieft

Oh zooooo irritant! 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

06-08-2022 om 13:45

Mijn buren klagen over ons omdat we teveel lachen... Nog nooit zoiets stoms gehoord 🤯

Mug schreef op 06-08-2022 om 13:45:

Mijn buren klagen over ons omdat we teveel lachen... Nog nooit zoiets stoms gehoord 🤯

Nouja.. als het heel hard en luid gelach is en ook vaak voorkomt kan ik me dat voorstellen hoor. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.