Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik ben 20 min geleden opgestaan en zweet me nu al de blubbers

SuzyQFive schreef op 04-08-2022 om 01:10:

Bruh, ik val wel eens al lezend in slaap. We zijn nu op vakantie en dat zijn twee wankele losse bedden tegen elkaar aan. Viel mijn ereader daar precies tussen op de grond 😱 Allebei weer wakker…
Val ik even later weer in slaap. Werd ik meteen half stikkend wakker wegens wat slijm in mijn keel. En nu lig ik al even plafonddienst te hebben en moet eigenlijk voor de derde keer plassen 🤪.

zegt kind ook altijd “ Bruh”.

Hopelijk heb je ondanks alles nog even kunnen slapen?

stokstaart schreef op 04-08-2022 om 06:18:

ik ben 20 min geleden opgestaan en zweet me nu al de blubbers

Nou ik ook: ben zwetend in slaap gevallen, en sta zometeen zwetend op 

Zo ranzig!

Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:48:

[..]

Ik snap ook gewoon niet dat andere buren dit blijkbaar normaal vinden? Voel me ook niet echt geroepen om bij iedereen eens te gaan vragen. Want ben zo bang dat ik weer de zeiker ben en dus de pispaal wordt.

Ik vind je absoluut geen zeikerd hoor! Geluidsoverlast van je buren kan echt gekmakend zijn. Je moet je in je eigen huis kunnen ontspannen. Gewoon voorzichtig een balletje opgooien bij andere buren. Er zijn er vast meer die er last van hebben en dan kunnen jullie samen iets doen misschien. Sterkte!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-08-2022 om 08:41

Regendrup. schreef op 03-08-2022 om 19:36:

onze dj buurman heeft weer voor de zoveelste keer in zijn hoofd gehaald om een gezellige livestream te doen vanuit huis.
Met bonkende *** bas die we nu weer de hele avond horen. Echt, zo asociaal.

Hebben wij ook een keer gehad zo'n dj buurman, echt verschrikkelijk temeer omdat zowel mijn vader, ik als mijn broer toen 's nachts werkten en overdag probeerden te slapen.
Na een maand was het plots gedaan. Bleek dat bij een flinke hoosbui het binnen had geregend en heel zijn installatie naar de vaantjes was. Niet veel later is hij verhuisd. 

Valdemar schreef op 04-08-2022 om 08:41:

[..]

Hebben wij ook een keer gehad zo'n dj buurman, echt verschrikkelijk temeer omdat zowel mijn vader, ik als mijn broer toen 's nachts werkten en overdag probeerden te slapen.
Na een maand was het plots gedaan. Bleek dat bij een flinke hoosbui het binnen had geregend en heel zijn installatie naar de vaantjes was. Niet veel later is hij verhuisd.

Oh dat zou echt heerlijk zijn. Maar helaas, denk niet dat dat gaat gebeuren. 

Man die chagrijnig is op onze eerste vakantiedag op het bungalowpark. Gezellig 

Dat is jammer Elmie, heeft-ie slecht geslapen in een ander bed?

Ik ben bang voor een komende ergernis. Ik vind ontbijten heerlijk, zeker een hotel ontbijtbuffet. Daar heb ik dus lekker gegeten. Nu heb ik me voorgenomen zo min mogelijk te eten tot het avondeten, aan het eind van de middag, goed voor de lijn en voor de portemonnee, want we zitten in een aardig duur vakantieland wat eten betreft. Bovendien houd ik niet erg van warme lunches, en broodjes voor de lunch doen ze hier niet aan.
Ergernis die ik vrees: mijn maag die dit stevige ontbijt snel verwerkt en om 13 u meent me eraan te herinneren dat het lunchtijd is en zich niet laat temmen tot het avondeten.
Hoe doen mensen dat die aan intermittent fasting doen?

Auwereel schreef op 04-08-2022 om 09:34:

Ik ben bang voor een komende ergernis. Ik vind ontbijten heerlijk, zeker een hotel ontbijtbuffet. Daar heb ik dus lekker gegeten. Nu heb ik me voorgenomen zo min mogelijk te eten tot het avondeten, aan het eind van de middag, goed voor de lijn en voor de portemonnee, want we zitten in een aardig duur vakantieland wat eten betreft. Bovendien houd ik niet erg van warme lunches, en broodjes voor de lunch doen ze hier niet aan.
Ergernis die ik vrees: mijn maag die dit stevige ontbijt snel verwerkt en om 13 u meent me eraan te herinneren dat het lunchtijd is en zich niet laat temmen tot het avondeten.

Bij intermittent ontbijt je juist niet en eet je pas rond de middag. Dan is het makkelijker te overbruggen. Maar idd, het hotelontbijt is lekker en gratis, dus zonde om dat te laten staan. Toen ik op vakantie was met m'n moeder dus ook lekker ontbeten en 's middags ergens koffie drinken met 'n lekker taartje (Oostenrijk, dus goeie conditoreien) En je kunt ook altijd nog een bakje aardbeien/bessen etc in de winkel of langs de weg kopen voor 's middags natuurlijk of een pak ligakoeken of soortgelijk.

Elmie schreef op 04-08-2022 om 09:24:

Man die chagrijnig is op onze eerste vakantiedag op het bungalowpark. Gezellig

Waarom is hij chagrijnig?

Auwereel schreef op 04-08-2022 om 09:34:

Ik zou dat sowieso niet kunnen Auwereel dus geen tips ☺️ Wel lastig dat je niet even een simpel broodje kan eten tijdens de lunch.

Man had wel goed geslapen zei hij. Ik denk dat hij even aan de omgeving moet wennen. Snap ik best maar ik moet dan echt oppassen dat ik zelf niet kribbig word door zijn gemopper🙄

Pistache schreef op 04-08-2022 om 09:38:

[..]

Waarom is hij chagrijnig?

Ik denk dus door de andere omgeving. Dat vindt hij wel vaker lastig. Maar dan overal over mopperen, is ook niet nodig 😬 

Mama-Inge schreef op 03-08-2022 om 22:51:

Aan diegene die ergens bij ons in de straat op visite was en weg reed na 10 uur vanavond
En meende een concert te moeten geven met de claxon

Verschrikkelijk irritant!

Dat allerlei dingen stoppen in de zomervakantie. Al mijn sporten en clubjes. Ik ga nooit weg in de zomervakantie en word er altijd somber van.

Ik eet mijn hele leven al tomaten, in de spaghetti, op brood en los uit het handje, maar de laatste tijd worden mijn darmen helemaal gek van alleen maar een halve tomaat. En zo gaat het met praktisch iedere groente. Geknor en gegrom en nu nog na twee uur voel ik de tomaat zitten. Ik kan nét 50 gr groente per dag eten, maar pas als ik dat ook niet doe ga ik me beter voelen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.