Huiskamer
GrandioseZebra62
01-08-2022 om 20:03
Herfstappeltaart schreef op 01-08-2022 om 19:55:
[..]
Dan heb je volgende zomer wèl gelijk hele mooie schoenen om het seizoen te beginnen
![]()
Das waar, het vorige paar had ik al 10 jaar en ik vond dat ik wel iets leuks had verdiend nou ik niet op vakantie kan.
TanSwallow86
01-08-2022 om 20:21
Mijn hoofdpijn die ik heb sinds mijn moeder is overleden. Toch van de week even bellen, maar ik stel continu uit en ben ook weer ongesteld geworden. Had zo gehoopt dat het eindelijk iver was, kan ik weer opnieuw gaan tellen
TanSwallow86
01-08-2022 om 21:58
rooiekater schreef op 01-08-2022 om 20:32:
Waarom ga ik mee janken als ik andere zie janken?
Kon ik het maar
GrandioseZebra62
02-08-2022 om 00:19
rooiekater schreef op 01-08-2022 om 20:32:
Waarom ga ik mee janken als ik andere zie janken?
Ik jank bij Insta filmpjes van honden van wie het hun laatste dag was en bij filmpjes die zeggen POV when you get to heaven and God says someone is been waiting for you en een filmpje van een hond die van een afstand aan komt rennen, dan mis ik mijn oude hondje zo. Ik houd ook van mijn nieuwe pup maar hij is gewoon niet zoals mn oude hond, hij is inmiddels de 1 gepasseerd, en hij is wild en niet echt te vertrouwen voor mijn gevoel. Maar dat is niet eerlijk van me want hij kan nooit mijn oude hond evenaren en ik mis die oude brombeer nog steeds.
rionyriony
02-08-2022 om 09:03
Herfstappeltaart schreef op 01-08-2022 om 19:02:
Aan onze Lidl die eerst zo fijn was. Ik grijp steeds mis nu. Biologische eieren, inlegkruisjes, biologische kaas, allemaal lege vakken. En het wordt minder schoon en rommeliger in de winkel
Hezelfde hier maar dan omdat ze telkens alles veranderen van plek.
Wobbelkont
02-08-2022 om 09:52
Hoezo rijdt er maar één keer per uur een bus van treinstation naar pretpark?! Juist in de schoolvakanties zou je zeggen dat ze vaker rijden, toch?
oudmaarnognietkoud
02-08-2022 om 09:53
Battle-Royale schreef op 02-08-2022 om 00:19:
[..]
Ik jank bij Insta filmpjes van honden van wie het hun laatste dag was en bij filmpjes die zeggen POV when you get to heaven and God says someone is been waiting for you en een filmpje van een hond die van een afstand aan komt rennen, dan mis ik mijn oude hondje zo. Ik houd ook van mijn nieuwe pup maar hij is gewoon niet zoals mn oude hond, hij is inmiddels de 1 gepasseerd, en hij is wild en niet echt te vertrouwen voor mijn gevoel. Maar dat is niet eerlijk van me want hij kan nooit mijn oude hond evenaren en ik mis die oude brombeer nog steeds.
Herkenbaar, in de loop der jaren heb ik meerdere katten in moeten laten slapen.
Die mis ik nog steeds en ik heb fijne herinneringen aan hun.
Huidige poes is ook een poepie hoor
Zusterclivia
02-08-2022 om 11:35
Ik ben af en toe aan het hoesten. Die airco op mijn werk helpt ook niet.
Rondstruiner
02-08-2022 om 12:02
Als iemand zegt: "ik bel je zo even", dan verwacht ik binnen een kwartier of uiterlijk een half uur een telefoontje. Maar we zijn nu een uur en een kwartier verder, dat is toch niet "zo"
. Hoe lang duurt het nog zeg... Ik kan nu ook niet echt iets anders gaan doen.
noas_1993
02-08-2022 om 12:37
Rondstruiner schreef op 02-08-2022 om 12:02:
Als iemand zegt: "ik bel je zo even", dan verwacht ik binnen een kwartier of uiterlijk een half uur een telefoontje. Maar we zijn nu een uur en een kwartier verder, dat is toch niet "zo"
. Hoe lang duurt het nog zeg... Ik kan nu ook niet echt iets anders gaan doen.
Hier een collega die vanmiddag even binnenloopt.. Ik heb dan toch liever een specifieke afspraak
Rondstruiner
02-08-2022 om 12:38
noas_1993 schreef op 02-08-2022 om 12:37:
[..]
Hier een collega die vanmiddag even binnenloopt.. Ik heb dan toch liever een specifieke afspraak
Ja, gelukkig belde hij net, want ik wilde net gaan mailen of hij een tijd kon noemen. Ik hou daar ook niet zo van.
rionyriony
02-08-2022 om 14:25
Zo spannend bezig dat ik vergeet te eten. Beetje ongelukkige tijd om nu nog te eten
Dolfje
02-08-2022 om 14:49
Altijd weer dezelfde discussie met een eikel op het werk. Gelukkig geen collega maar als hij iets moet komen doen moet ik een leidinggevende bellen. Degene die ik altijd bel is op vakantie en de andere was vanwege lunch buiten de deur en dat wist ik. Dus dat zei ik en dan elke keer weer " ja maar ik kan toch wel even dit en dit doen " Nee dus! Ja dan ga ik bellen zei hij, ja dat moet je doen. Toen kwam ze net binnen en hoor ik hem tegen haar over mij klagen. Ja rot op hoor.