Huiskamer
Elmie
15-07-2022 om 15:52
Rondstruiner schreef op 15-07-2022 om 13:57:
Fruitvliegjes
. Je zet iets neer, draait je even om en er zit een hele meute bovenop. Waar komen ze dan opeens zo snel vandaan? Zitten ze allemaal stil in hoekjes in de keuken hun kans af te wachten? Ruiken ze heel goed en komen ze razendsnel van buiten?
Plant fit ninja bij de ha kopen. Is eigenlijk voor in planten maar werkt ook als een tierelier voor fruitvliegjes!
Regendrup.
15-07-2022 om 15:56
HarleyQuin schreef op 15-07-2022 om 15:25:
Aan alles, mijn lontje is vandaag erg kort. Ik blijf maar binnen, anders ontplof ik
Hier hetzelfde.
Ik kan mijn overbuurman wel vreten vandaag. Twijfel echt of ik een briefje in de bus ga doen, of dat ik de wijkagent eens ga bellen.
Aanbellen heeft geen zin, zo vaak al geprobeerd maar hoort hij toch niet door de kei harde muziek.
lientje69
15-07-2022 om 16:15
Aan een bepaalde forummer die werkelijk op elk topic zogenaamd kritisch commentaar levert maar per saldo gewoon een negatieve forumstijl heeft. Ik ga maar eens zoeken hoe ik deze persoon blokkeer zodat ik haar niet meer lees. Vind het bij meerdere topics een terugkerende ergernis deze persoon.
Poezie
15-07-2022 om 16:16
Regendrup. schreef op 15-07-2022 om 15:56:
[..]
Hier hetzelfde.
Ik kan mijn overbuurman wel vreten vandaag. Twijfel echt of ik een briefje in de bus ga doen, of dat ik de wijkagent eens ga bellen.
Aanbellen heeft geen zin, zo vaak al geprobeerd maar hoort hij toch niet door de kei harde muziek.
Spandoek maken met de tekst:"je bent een lul als je geluidsoverlast veroorzaakt" en met een tractor zijn deur barricaderen.
ProfitableMantis53
15-07-2022 om 16:32
lientje69 schreef op 15-07-2022 om 16:15:
Aan een bepaalde forummer die werkelijk op elk topic zogenaamd kritisch commentaar levert maar per saldo gewoon een negatieve forumstijl heeft. Ik ga maar eens zoeken hoe ik deze persoon blokkeer zodat ik haar niet meer lees. Vind het bij meerdere topics een terugkerende ergernis deze persoon.
Mocht je het nog niet hebben gevonden:
Klik in een post van de forummer op de naam. Dan kom je op het gebruikersprofiel. Rechts boven staan 2 blokjes, waarvan 1 gebruiker blokkeren is.
Schemerlampje
15-07-2022 om 16:46
Dat ik hier door iemand beschuldigd wordt van iets wat ik nog nooit gedaan heb.
lientje69
15-07-2022 om 16:47
Nera schreef op 15-07-2022 om 16:32:
[..]
Mocht je het nog niet hebben gevonden:
Klik in een post van de forummer op de naam. Dan kom je op het gebruikersprofiel. Rechts boven staan 2 blokjes, waarvan 1 gebruiker blokkeren is.
Dank je!
Zilver_gray
15-07-2022 om 16:50
Schemerlampje schreef op 15-07-2022 om 16:46:
Trek het je niet aan Schemerlampje, je weet wie het zegt.
rionyriony
15-07-2022 om 16:59
Phoebe1982 schreef op 15-07-2022 om 13:45:
[..]
Snap ik heel goed.. het is ook een hele foute ergenis, iedereen moet idd zelf weten hoe ze erbij lopen, maar ik erger me daar wel aan.. (dat mag ook, dit is een ergenis topic..)
Ligt er echt aan wat voor figuur je hebt en of je de goede maat aan hebt. Ik vind ze best lekker luchtig zitten in de zomer als het warm is, tenminste de katoenen.
Ik ben ook niet van de modepolitie trouwens. Vrouwen moeten dat elkaar niet aandoen. Onder mannen zie je zelden die haat als ze het over elkaars kleding hebben.
BrightEchidna89
15-07-2022 om 17:20
rionyriony schreef op 15-07-2022 om 16:59:
[..]
...
Ik ben ook niet van de modepolitie trouwens. Vrouwen moeten dat elkaar niet aandoen. Onder mannen zie je zelden die haat als ze het over elkaars kleding hebben.
Mannen zijn daar gewoon niet mee bezig. Het is iets dat vrouwen elkaar aandoen, net zoals hun commentaar op het huishouden of de opvoeding.
Regendrup.
15-07-2022 om 17:36
Poezie schreef op 15-07-2022 om 16:16:
[..]
Spandoek maken met de tekst:"je bent een lul als je geluidsoverlast veroorzaakt" en met een tractor zijn deur barricaderen.
😂 klinkt verleidelijk!
Rondstruiner
15-07-2022 om 18:11
Schemerlampje schreef op 15-07-2022 om 16:46:
Niks van aantrekken joh, daar beschuldigt hij iedereen van.
Xandora
15-07-2022 om 19:20
dat ik door corona geen tot weinig smaak heb op t moment, ik proef bijv bij een blikje cola een hele lichte zoete smaak, en bij m'n broodje speklap van vanmiddag alleen de stukjes gebruind vlees. Bakje hollandse kersen, lekker sappig, maar ook weer niets. Zo is er aan eten ook niets aan.
Evaluna
15-07-2022 om 21:11
Ik erger me dat ik me onrustig voel. Kan niet genieten van het alleen zijn. Kinderen zijn 3 weken bij vader, mis hun.
En met een man aan het daten / relatie opbouwen ( waar ligt de scheiding?) Gister was hij er en mis hem nu, wou dat hij hier was en dat hij bleef slapen. Maar hij kan niet.
Baal en dat komt weer door m'n onrust, anders kan ik dat altijd beter handelen. Hoop dat ik vannacht wel goed slaap want 2 nachten slecht slapen helpt ook niet bij het verhaal.
. Je zet iets neer, draait je even om en er zit een hele meute bovenop. Waar komen ze dan opeens zo snel vandaan? Zitten ze allemaal stil in hoekjes in de keuken hun kans af te wachten? Ruiken ze heel goed en komen ze razendsnel van buiten?