Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-07-2022 om 12:48

Phoebe1982 schreef op 15-07-2022 om 12:45:

[..]

Dat is iets waar ik mij dus ook aan erger... ook al ben ik zelf een vrouw. Oww en doe ik het zelf ook want nu het weer jurkjes en rokjesweer is zie ik weer heel veel vrouwen die een legging dragen onder hun rok of jurkje en dat is een zeer nutteloze ergenis, I know maar ik erger me er wel aan want het ziet er niet uit. Daarom mijn oproep: Vrouwen van Nederland, laat je benen zien en smijt die k**** leggings weg.

Nou.... ik ben dus helemaal geen jurkjesmens,  maar heb er nu toch maar eens eentje gekocht. Hartstikke leuk enzo, tot ik naar mijn knieën kijk. Wat zijn knieën toch eigenlijk lelijke dingen! Je zou er bijna een legging van gaan aantrekken..... 

Maar nee, je hebt gelijk: leggings kunnen echt niet! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-07-2022 om 13:04

Mug schreef op 15-07-2022 om 12:48:

[..]

Nou.... ik ben dus helemaal geen jurkjesmens, maar heb er nu toch maar eens eentje gekocht. Hartstikke leuk enzo, tot ik naar mijn knieën kijk. Wat zijn knieën toch eigenlijk lelijke dingen! Je zou er bijna een legging van gaan aantrekken.....

Maar nee, je hebt gelijk: leggings kunnen echt niet!

Owww maar ik snap het heel goed, mijn knieën zijn ook niet mooi en je bent natuurlijk ook onzeker over Marilyn-Monroe-momenten (Ik doe daarom fietsbroekjes onder jurkjes enz. Die zie je niet maar voelt toch fijner) maar echt bij geen 1 vrouw die ik ermee zie staat het charmant, het verpest je hele outfit en is i.m.o 100 x lelijker dan knieën...

Trouwens, grappige anecdote, mijn moeder is 75 maar kleed zich nog steeds erg goed. Had ik zondag met haar afgesproken, we gingen ergens heen en ze stond bij de bushalte al op mij te wachten. Ik zie haar in de verte staan ik denk 'Hé zie ik het nou goed, heeft ze een witte legging (de allerergste) aan onder een rok?? Neeeeee! No way dat ik zo met haar over straat ga, ze gaat maar naar huis om hem uit te trekken'...  Echter het was een, hoe heet zo'n ding, een steunverband om 1 knie 

[..]

Dat is iets waar ik mij dus ook aan erger... ook al ben ik zelf een vrouw. Oww en doe ik het zelf ook want nu het weer jurkjes en rokjesweer is zie ik weer heel veel vrouwen die een legging dragen onder hun rok of jurkje en dat is een zeer nutteloze ergenis, I know maar ik erger me er wel aan want het ziet er niet uit. Daarom mijn oproep: Vrouwen van Nederland, laat je benen zien en smijt die k**** leggings weg.

Ik heb echt een hekel aan benen die tegen elkaar aanzweten en daarnaast dat ik dan vaak op de fiets in mijn onderbroek zit 🤣. Probeer wel vaak een aan te doen die je net niet ziet. 

[..]

En hier erger ik me aan. Laat mensen lekker zelf weten of ze een legging aantrekken of niet. 

JtM

JtM

15-07-2022 om 13:39 Topicstarter

Ik heb altijd een broekje onder een jurkje of rokje aan. Ideaal, geen schurende benen meer. Van de Hema

Ergenis: het factuurprogramma doet niet wat ik wil... heel frustrerend. Heb de laptop maar uitgezet voordat 'ie vliegles krijgt 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-07-2022 om 13:45

Poezie schreef op 15-07-2022 om 13:35:

[..]

En hier erger ik me aan. Laat mensen lekker zelf weten of ze een legging aantrekken of niet.

Snap ik heel goed.. het is ook een hele foute ergenis, iedereen moet idd zelf weten hoe ze erbij lopen, maar ik erger me daar wel aan.. (dat mag  ook, dit is  een ergenis topic..)

Fruitvliegjes . Je zet iets neer, draait je even om en er zit een hele meute bovenop. Waar komen ze dan opeens zo snel vandaan? Zitten ze allemaal stil in hoekjes in de keuken hun kans af te wachten? Ruiken ze heel goed en komen ze razendsnel van buiten?

Rondstruiner schreef op 15-07-2022 om 13:57:

Fruitvliegjes . Je zet iets neer, draait je even om en er zit een hele meute bovenop. Waar komen ze dan opeens zo snel vandaan? Zitten ze allemaal stil in hoekjes in de keuken hun kans af te wachten? Ruiken ze heel goed en komen ze razendsnel van buiten?

Ik heb hier een glas staan met balsamicoazijn erin. Daaroverheen wat plasticfolie waar je wat gaatjes inprikt. Werkt echt heel goed.

watertoren schreef op 15-07-2022 om 14:00:

[..]

Ik heb hier een glas staan met balsamicoazijn erin. Daaroverheen wat plasticfolie waar je wat gaatjes inprikt. Werkt echt heel goed.

Dat vind ik dan weer zielig😂. Ik heb net naar vliegenkappen zitten googlen, ga zo wel even bij de Blokker kijken. Mijn fruit goed afdekken zal ook wel helpen denk ik. Hoop ik.

Ik ging vandaag maar eens uitgebreid stofzuigen voordat het echt bloedjeheet is, dus ook overal onder en achter. Schuif ik de koelkast over mijn kleine teen, met teenslippers aan, aagh! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-07-2022 om 14:17

Rondstruiner schreef op 15-07-2022 om 14:05:

[..]

Dat vind ik dan weer zielig😂. Ik heb net naar vliegenkappen zitten googlen, ga zo wel even bij de Blokker kijken. Mijn fruit goed afdekken zal ook wel helpen denk ik. Hoop ik.

Ik heb zo'n kap bij Xenos gekocht wat ik over mn fruitchal heb.. Kost geen drol en scheelt een hoop. (En idd fruitvliegjes zijn irritant...)

Rondstruiner schreef op 15-07-2022 om 14:05:

[..]

Hier gebruik ik die herbruikbare groente- en fruitzakjes van de AH. Tot nu toe met succes

Ik heb geen zin in warmte. Waar blijft de herst???

TanSwallow86

TanSwallow86

15-07-2022 om 15:25

Aan alles, mijn lontje is vandaag erg kort. Ik blijf maar binnen, anders ontplof ik

Ik heb vakantie, maar de dagen vliegen mij veel te snel voorbij ☹

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.