Huiskamer
GroenTuintje
14-07-2022 om 18:06
aan de tokkies in de speeltuin vandaag, brutale mond die kleine kinderen, en ouders nergens te bekennen
rionyriony
14-07-2022 om 18:19
Tweede zoetstofloze (zoetjesloze) dag. Alles is nog steeds bitter zonder zoetstof maar nu ik er op voorbereid ben en niets zoets meer verwacht drink ik braaf alles op. Maar ja, niet met plezier. Je moet nu eenmaal drinken.
HAHA!wait..what
15-07-2022 om 00:26
Aan de vreselijke jeuk in mijn knieholte. Waarschijnlijk gestoken door een insect, een week geleden. Het begon met een redelijk kleine bult maar nu is het helemaal een rare grote vlek geworden
Loop al te smeren met aloë vera maar helpt niks! Mochten jullie nog geniale tips hebben? 
Poezie
15-07-2022 om 00:32
HAHA!wait..what schreef op 15-07-2022 om 00:26:
Aan de vreselijke jeuk in mijn knieholte. Waarschijnlijk gestoken door een insect, een week geleden. Het begon met een redelijk kleine bult maar nu is het helemaal een rare grote vlek geworden
Loop al te smeren met aloë vera maar helpt niks! Mochten jullie nog geniale tips hebben?
Was het geen teek?
BrightEchidna89
15-07-2022 om 01:43
HAHA!wait..what schreef op 15-07-2022 om 00:26:
Naar de huisarts gaan voor zekerheid.
Lijkt veel op de symptomen van een tekenbeet.
AggressiveReindeer87
15-07-2022 om 06:33
Ik erger me aan mn kat, die voor de deur gaat zitten miauwen zodra ik wakker ben. (En niet eens koffie voor me haalt...nou ja zeg...)
HAHA!wait..what
15-07-2022 om 08:46
Valdemar schreef op 15-07-2022 om 01:43:
[..]
Naar de huisarts gaan voor zekerheid.
Lijkt veel op de symptomen van een tekenbeet.
Lief dat jullie meedenken! Ik ben bij de huisarts geweest en ze vond het geen klassieke tekenbeet maar kwam wel het dichtst bij in de buurt. Ik kon een antibioticakuur krijgen maar dat durf ik niet aan.. De laatste en enige keer dat ik antibiotica kreeg ben ik een half jaar doodziek geweest en de kans is groot dat dat weer gebeurt
Afgesproken dat ik over een aantal weken ga bloedprikken op lyme. Vond het een hele lastige afweging!
Maar vergeten te vragen naar iets wat helpt tegen de jeuk
Treurniet
15-07-2022 om 09:20
HAHA!wait..what schreef op 15-07-2022 om 08:46:
[..]
Lief dat jullie meedenken! Ik ben bij de huisarts geweest en ze vond het geen klassieke tekenbeet maar kwam wel het dichtst bij in de buurt. Ik kon een antibioticakuur krijgen maar dat durf ik niet aan.. De laatste en enige keer dat ik antibiotica kreeg ben ik een half jaar doodziek geweest en de kans is groot dat dat weer gebeurt
Afgesproken dat ik over een aantal weken ga bloedprikken op lyme. Vond het een hele lastige afweging!
Maar vergeten te vragen naar iets wat helpt tegen de jeuk :bonk
Azijn
CavernousSanddollar80
15-07-2022 om 09:55
Valdemar schreef op 14-07-2022 om 14:56:
[..]
Het spijtige probleem met vrouwen: ze hebben een hele duidelijke mening over andere vrouwen.
Leef en laat leven zou ik zeggen.
Daarom spreek ik die mening ook niet uit.
Regendrup.
15-07-2022 om 10:47
En ja hoor, daar komen de eerste corona maatregelen alweer voor bij ons op kantoor. Het was een kwestie van afwachten.
Rondstruiner
15-07-2022 om 10:48
Regendrup. schreef op 15-07-2022 om 10:47:
En ja hoor, daar komen de eerste corona maatregelen alweer voor bij ons op kantoor. Het was een kwestie van afwachten.
Oh echt? Wat een ellende. Welke?
rionyriony
15-07-2022 om 11:05
Ik erger me er (een tikkeltje) aan dat de koffie of thee niet lekker meer smaakt. Ik ben een beetje "mijn huis kwijt". Gewoonten van vele jaren had je niet voor niks.
AggressiveReindeer87
15-07-2022 om 12:45
Valdemar schreef op 14-07-2022 om 14:56:
[..]
Het spijtige probleem met vrouwen: ze hebben een hele duidelijke mening over andere vrouwen.
Leef en laat leven zou ik zeggen.
Dat is iets waar ik mij dus ook aan erger... ook al ben ik zelf een vrouw. Oww en doe ik het zelf ook
want nu het weer jurkjes en rokjesweer is zie ik weer heel veel vrouwen die een legging dragen onder hun rok of jurkje en dat is een zeer nutteloze ergenis, I know maar ik erger me er wel aan want het ziet er niet uit. Daarom mijn oproep: Vrouwen van Nederland, laat je benen zien en smijt die k**** leggings weg.