Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 01-07-2022 om 20:50:

[..]

Met alle IKB moet je het eerst voorschieten toch, fiets wel iig.
Toeslagen moet je altijd zelf in de gaten houden. Heb je dit jaar ook huurtoeslag? Anders snel kijken of je gegevens goed staan, anders krijg je volgend jaar weer zo’n brief.

We gaan er morgen naar kijken, ik krijg ook dit jaar huurtoeslag en zal er gelijk naar kijken!

Vorige week wel mijn inkomstengegevens veranderd naar aanleiding van een brief van de Belastingdienst, wel eerlijk uiteraard

Zou heel zuur zijn als ik geen huurtoeslag meer zou krijgen

Als een collega iets aan mij vraagt, en ik uitleg geef (die gewoon correct is btw), hoef jij er niet met je irritante snebbel overheen te gaan om vervolgens precies hetzelfde te vertellen. Ze vroeg MIJ iets, niet JOU. Stom achterbaks mens. Echt, ik ga nog ontslag nemen vanwege jou - en vervolgens een leukere en beter betaalde baan vinden. Stomme snob. Achterlijke koe. 

de nieuwe vriend van mijn zus een macho en maakt domme grapjes

Waarom zo vroeg wakker?

Ik heb me de hele week verheugd op uitslapen, maar ben een uur vroeger wakker dan normaal, echt klaarwakker! En lig me dus al een tijdje te vervelen in bed, ik heb geen zin om op te staan 

Auwereel schreef op 02-07-2022 om 07:40:

Ik heb me de hele week verheugd op uitslapen, maar ben een uur vroeger wakker dan normaal, echt klaarwakker! En lig me dus al een tijdje te vervelen in bed, ik heb geen zin om op te staan

Vervelend in bed? Je kunt me altijd appen hoor. 09-12345678

Dan kom ik langs om in bed een boekje voor te lezen.

(en nu gaan een hoop mensen zich ergeren)

Helaas Willem, mijn man werd wakker was was je voor met "voorlezen"!

Auwereel schreef op 02-07-2022 om 12:30:

Helaas Willem, mijn man werd wakker was was je voor met "voorlezen"!

Ik heb ook altijd pech he.

willem1959 schreef op 02-07-2022 om 13:46:

[..]

Ik heb ook altijd pech he.

ging je brommer niet snel genoeg? 

Auwereel schreef op 02-07-2022 om 12:30:

Helaas Willem, mijn man werd wakker was was je voor met "voorlezen"!

Dat Bol zo irritant duur is. Ik heb weleens een goedkoop badmatje gekocht bij vermoedelijk Action, en nu wou ik weer iets dergelijks kopen, maar bij Bol is zoiets minimaal 1000% van de prijs en vermoedelijk nog duurder. Misschien wel 20x zo duur.

Voor een stom kleedje!

rionyriony schreef op 02-07-2022 om 14:25:

Dat Bol zo irritant duur is. Ik heb weleens een goedkoop badmatje gekocht bij vermoedelijk Action, en nu wou ik weer iets dergelijks kopen, maar bij Bol is zoiets minimaal 1000% van de prijs en vermoedelijk nog duurder. Misschien wel 20x zo duur.

Voor een stom kleedje!

Ikea heeft ook wat goedkopere varianten in verschillende kleuren!

Wobbelkont schreef op 01-07-2022 om 23:27:

Als een collega iets aan mij vraagt, en ik uitleg geef (die gewoon correct is btw), hoef jij er niet met je irritante snebbel overheen te gaan om vervolgens precies hetzelfde te vertellen. Ze vroeg MIJ iets, niet JOU. Stom achterbaks mens. Echt, ik ga nog ontslag nemen vanwege jou - en vervolgens een leukere en beter betaalde baan vinden. Stomme snob. Achterlijke koe.

Zo. Luchtte het op?   

Ik erger me aan m'n man. Hij zit te mopperen dat hij het niet gezellig vindt dat ik vanavond wegga. Afgelopen weken ben ik alleen maar bezig geweest met hem en kinderen. Hij had een heleboel verplichtingen waardoor hij veel avonden weg was en ik bij de kinderen bleef (logisch, en dat is ook prima).. Dus ja, niet zeuren als het dan ook eens andersom is hoor 

dat ik hoofdpijn heb

rionyriony schreef op 02-07-2022 om 14:25:

Dat Bol zo irritant duur is. Ik heb weleens een goedkoop badmatje gekocht bij vermoedelijk Action, en nu wou ik weer iets dergelijks kopen, maar bij Bol is zoiets minimaal 1000% van de prijs en vermoedelijk nog duurder. Misschien wel 20x zo duur.

Voor een stom kleedje!

Zeeman

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.