Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


rionyriony schreef op 02-07-2022 om 14:25:

Dat Bol zo irritant duur is. Ik heb weleens een goedkoop badmatje gekocht bij vermoedelijk Action, en nu wou ik weer iets dergelijks kopen, maar bij Bol is zoiets minimaal 1000% van de prijs en vermoedelijk nog duurder. Misschien wel 20x zo duur.

Voor een stom kleedje!

Heb je al op Amazon gekeken?

Friezinnetje schreef op 02-07-2022 om 13:51:

[..]

ging je brommer niet snel genoeg?


60 euro voor een bureaustoel? Tweedehands? Echt niet!!

niet een grote ergernis, maar zie een kennis op FB hashtag doen, alleen zoals zij het doet heeft het geen zin, want # lekker even weg  # mooi weer 

Aan dat ik drie keer per dag mail krijg van Smart Alarms. Ik hoef die zooi niet! En al wou ik het, dan nu niet meer! Geblokt. Rust. 

Moxxie, Treurniet en Redbulletje, bedankt; ik ergerde me voornamelijk aan het absurde prijsverschil. 't Is echt wat de koper ervoor overheeft en dat wordt dan uitgebuit.

Jeetje muts!
Hoezo,  ik vind dit werk te zwaar,  ik ga dit niet doen. Je weet toch verdorie  waar je op solliciteert! Het is je 2e dag notabene.  
Echt.  
En je stond er al om bekend. Maar iedereen verdient een nieuwe  kans zegt de manager.
Nou
Dikke doei.
We zijn er mooi klaar mee. Weer de hele sollicitatieprocedure  opnieuw  starten. En ondertussen kunnen wij ons de tandjes werken om al het werk op te lossen.

Dat is niet leuk Lientje!!!

Mijn ergernis, mijn ex. Ik vraag hem iets, of hij de kinderen ergens op wil halen, dit heeft hij vaker gedaan dus niet zo'n probleem dacht ik.
Nou, fout, hij wil er weer vanalles uitslepen.... Ik ga er alsnog vanuit dat hij het gewoon doet, want er hangt veel vanaf voor mij, maar waarom altijd dat gedoe. Ik weet wel dat hij autistisch (of wat dan ook) is, maar ben zo klaar met dat dwangmatig problemen maken van hem 

We hadden vandaag een jubileumfeestje waarop het koppel aan het eind van de avond nog 'even' ging speechen. We liepen er net heen om afscheid te nemen omdat we mijn ouders als oppas wilden aflossen (die wilden op tijd naar huis om voor het donker thuis te kunnen zijn). Nee zei het paar, we gaan mpnog even speechen. Nou 5 a 10 minuten kan nog wel dacht ik. Alleen duurde de speech 25 minuten! Sorry maar ik was nog amused want weglopen doe je dan ook niet snel.

iemand deed alsof haar neus bloed

Dat een vlieg me op mijn handpalm geprikt heeft en het jeukt en doet pijn

Muggenbulten op mijn enkel.

ik zweet me kapot en ik kan geen tshirt met korte mouwen aan vanwege zonne allergie.
Er is weer iemand op Vinted die wil afdwingen op mijn zo goed als nieuwe badpak van 4 euro voor 2,50 euro

de kinderen zitten tv te kijken en man meent dat hij ondertussen een filmpje op zijn tablet moet kijken met geluid behoorlijk luid.
Heel irritant, herrie van 2 kanten 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.