Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moe van het weekend dus nu ernstig last van studie ontwijkend gedrag. Wat ik dan weer stom vind van mezelf omdat ik er daardoor langer mee bezig ben. 

Ik erger me aan mijn kruimelzuiger die zijn krachtige motor niet weet te benutten voor een fatsoenlijke zuigkracht.

Ik erger me dat ik altijd zo vaak moet plassen als het niet handig is. Zitten bij de gate te wachten en ik ben al naar de wc geweest maar het zit in mijn hoofd dat ik weer moet voor we het vliegtuig in gaan.

Aan al die berichten in onze Teamsgroep.
Misschien is het gewenning, maar ik word er erg onrustig van.

Helena71 schreef op 18-06-2022 om 07:37:

[..]

Haha. Ik kwam er per ongeluk langs (Instagram voorstel). En las alle suikerzoete reacties in de trant van: dit zie je alleen maar in een film, echte romantiek.

🤣🤣

En dit is net zo geregiseerd als in een film.

Aan de kranen van sommige van de wc's in mijn kantoor, sommige zijn uitgerust met modieuze kranen die ook je handen kunnen droogblazen. En dat droogblazen komt neer op in je gezicht geblazen worden en dat vind ik zo vies.

Dolfje schreef op 20-06-2022 om 10:50:

Ik erger me dat ik altijd zo vaak moet plassen als het niet handig is. Zitten bij de gate te wachten en ik ben al naar de wc geweest maar het zit in mijn hoofd dat ik weer moet voor we het vliegtuig in gaan.

Ik ken dat, maar niet aan toegeven. Tenzij je afgelopen 2 uur meer dan liter gedronken hebt 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

20-06-2022 om 20:37

Zusterclivia schreef op 20-06-2022 om 12:21:

[..]

En dit is net zo geregiseerd als in een film.

Nou inderdaad. Mensen zijn zo naïef. 

JtM

JtM

21-06-2022 om 09:29 Topicstarter

Ik heb zo'n last van mn rug Toch maar even een fysio bellen, de hoop dat het vanzelf overgaat is wel vervlogen.

Aan mijn collega

''Dit en dat stond nog in de mailbox, waarom heb je dat laten staan?''

Omdat het voor mij even geen prio had en het allemaal even niet meer overzag.

Ik ben echt toe aan vakantie..

Ik heb een lamp en die verpest elk plezier erin door voortdurend scheef te gaan staan.  Je krijgt ze tegenwoordig in een bouwpakket waarbij je de middenstang in de voet moet draaien en dat kan maar op één manier maar hoe stevig je ook draaide hij stond daarna niet loodrecht.

Je gaat hem dan corrigeren door hier en daar een blokje hout eronder te leggen maar je hoeft hem dan maar even per ongeluk aan te raken of hij hangt weer scheef.

Aan een koerende duif die 24/7 Doorgaat voor mijn gevoel.

Elmie schreef op 21-06-2022 om 16:58:

Aan een koerende duif die 24/7 Doorgaat voor mijn gevoel.

Is meestal liefdestaal, dacht ik. Heeft met partner, nest en kinderen te maken. Ik houd er ook niet van.

De plant waar ik het een paar dagen geleden over had, is helemaal hersteld. Hij wordt steeds groener. Het is een vergevend type.

rionyriony schreef op 21-06-2022 om 17:09:

[..]

Is meestal liefdestaal, dacht ik. Heeft met partner, nest en kinderen te maken. Ik houd er ook niet van.

De plant waar ik het een paar dagen geleden over had, is helemaal hersteld. Hij wordt steeds groener. Het is een vergevend type.

Mooi 😁

Ik vind het normaal echt een heerlijk "zomergeluid" maar het mag van mij wel een keer stoppen 😆

BrightEchidna89

BrightEchidna89

21-06-2022 om 21:40

Enkele hectische dagen achter de rug waardoor ik sinds zaterdag "vergeten" ben om mijn medicatie te nemen (AD en anti-psychotica). Lag er vannacht pas om 5u30 in, vandaag enorm opgejaagd en druk in mijn hoofd. 
Straks braafjes mijn medicatie nemen en op tijd erin kruipen in de hoop dat het morgen weer rustiger is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.