Huiskamer
HAHA!wait..what
19-06-2022 om 08:54
DGHK schreef op 18-06-2022 om 23:43:
Die leuke buren van 2 huizen verder. Geven een feestje, helemaal prima.
Hele avond nauwelijks last gehad van muziek, je hoorde wel iets, maar niet storend. Dan ga je om 11 uur naar bed, blij dat slapen lukt. Gaat om half 12 de muziek 10 standjes harder. Echt waar idioten, waarom denken jullie dat dat leuk is.
Man kapot moe want hij stond om 5 uur naast zijn bed om te werken. Ik kapot want hoogzwanger en ondertussen knallende hoofdpijn.
Oh wat rot zo'n nacht! Waarschijnlijk bracht de alcohol ze op dat idee 😏 hou je je hoofdpijn wel een beetje in de gaten? (hoog)zwanger en hoofdpijn kan ook te maken hebben met een (te) hoge bloeddruk volgens mij. Wil je niet ongerust maken ofzo hoor, kan natuurlijk gewoon komen door een slechte nacht.. En de warmte! Rustig aan doen maar vandaag 
stokstaart
19-06-2022 om 09:49
Dorestad schreef op 18-06-2022 om 15:13:
[..]
Het is hier 22 graden en bewolkt. En in de wind gewoon fris, ik heb er maar een vest bij aangetrokken
Wat fijn voor jou maar hier was het 27 graden en volle zon. Dus ik hoop voor de hond dat ie deze actie heeft overleeft.
DGHK
19-06-2022 om 10:02
HAHA!wait..what schreef op 19-06-2022 om 08:54:
[..]
Oh wat rot zo'n nacht! Waarschijnlijk bracht de alcohol ze op dat idee 😏 hou je je hoofdpijn wel een beetje in de gaten? (hoog)zwanger en hoofdpijn kan ook te maken hebben met een (te) hoge bloeddruk volgens mij. Wil je niet ongerust maken ofzo hoor, kan natuurlijk gewoon komen door een slechte nacht.. En de warmte! Rustig aan doen maar vandaag
Dank je! Denk dat die hoofdpijn idd door het warme weer kwam en de ergernis van het niet kunnen slapen. Is ook weer weg nu. Ben eigenlijk niet zo bang voor een te hoge bloeddruk, dinsdag was die nog heel goed en heb gelukkig geen andere klachten. Maar ik hou het in de gaten, je weet maar niet tenslotte. Morgen controle dus dat komt wel goed.
Dorestad
19-06-2022 om 11:33
stokstaart schreef op 19-06-2022 om 09:49:
[..]
Wat fijn voor jou maar hier was het 27 graden en volle zon. Dus ik hoop voor de hond dat ie deze actie heeft overleeft.
Dat hoop ik ook, vind het ook echt niet kunnen. Het was hier gisteravond gewoon koud (vond ik)
rooiekater
19-06-2022 om 14:17
Mijn familie
ik vertel iets tegen broer niet extreem vertrouwelijk. Maar waarvan ik weet dat ouders niet blij zullen zijn. En nog geen 24 uur later belt mijn moeder boos op. Zucht....
Tip voor mijzelf vertrouw geen familie meer.
Treurniet
19-06-2022 om 18:40
rooiekater schreef op 19-06-2022 om 14:17:
Mijn familie
ik vertel iets tegen broer niet extreem vertrouwelijk. Maar waarvan ik weet dat ouders niet blij zullen zijn. En nog geen 24 uur later belt mijn moeder boos op. Zucht....
Tip voor mijzelf vertrouw geen familie meer.
Sorry ik weet niet of dit mag, dan haal het maar weg.maar ik wilde toch nog even zeggen; Misschien volgende keer je broer vragen of het tussen jullie twee kan blijven.
TanSwallow86
19-06-2022 om 18:45
Aan mijzelf. Mijn moeder is vannacht overleden en ik ben er niet eens rouwig om. Ook niet toen mijn vader mij belde vanochtend . Geen traan niks, ik heb wel mijn oudste zus gebeld , zij zei, dat komt wel, misschien bij het laatste afscheid of pas later. Geef het de tijd. Dan doe ik dat dan maar.
Het komt gewoon niet binnen.
Had morgen een gesprek hebben met spv'er, geappt dat niet doorgaat
Moxxie
19-06-2022 om 18:53
HarleyQuin schreef op 19-06-2022 om 18:45:
Aan mijzelf. Mijn moeder is vannacht overleden en ik ben er niet eens rouwig om. Ook niet toen mijn vader mij belde vanochtend . Geen traan niks, ik heb wel mijn oudste zus gebeld , zij zei, dat komt wel, misschien bij het laatste afscheid of pas later. Geef het de tijd. Dan doe ik dat dan maar.
Het komt gewoon niet binnen.
Had morgen een gesprek hebben met spv'er, geappt dat niet doorgaat
Dat herken ik, dat gevoel dat je in tranen uit zou moeten barsten maar het gebeurt niet, je voelt gewoon niks. Ik ga dan ook heel erg aan mezelf twijfelen, denken dat ik niet normaal ben of een koud persoon. Maar dat verdriet komt uiteindelijk altijd, het duurt alleen wat langer.
TanSwallow86
19-06-2022 om 19:07
Moxxie schreef op 19-06-2022 om 18:53:
[..]
Dat herken ik, dat gevoel dat je in tranen uit zou moeten barsten maar het gebeurt niet, je voelt gewoon niks. Ik ga dan ook heel erg aan mezelf twijfelen, denken dat ik niet normaal ben of een koud persoon. Maar dat verdriet komt uiteindelijk altijd, het duurt alleen wat langer.
Precies, zo voel ik mij nu ook. Ik ga dinsdag naar mijn vader. Aks het goed is, is hij nu thuis bij mijn oudste zus.
Moxxie
19-06-2022 om 19:11
HarleyQuin schreef op 19-06-2022 om 19:07:
[..]
Precies, zo voel ik mij nu ook. Ik ga dinsdag naar mijn vader. Aks het goed is, is hij nu thuis bij mijn oudste zus.
Nou ja, je bent dus niet de enige die dat heeft
. Geef jezelf maar gewoon over aan dat lege gevoel, het verdriet komt vanzelf. Sterkte.
TanSwallow86
19-06-2022 om 19:20
Moxxie schreef op 19-06-2022 om 19:11:
[..]
Nou ja, je bent dus niet de enige die dat heeft
. Geef jezelf maar gewoon over aan dat lege gevoel, het verdriet komt vanzelf. Sterkte.
Ik heb net een aparte topic geopend.
Evaluna
20-06-2022 om 06:29
Het weekend veel te druk geweest en nu zo moe en onrustig dat ik om half 6 wakker was. Lig me op te vreten over m'n zus waar ik om 22 uur de hond niet meer mocht halen en nu om 7 uur MOET.
Zeg dat dan, dan regel ik het dat ik er eerder ben ipv me zo voor het blok te zetten.
Soms denk ik dat ze het uit jaloezie doet. Na een uitputtend weekend worden de kinderen nu dus ws 45 minuten eerder wakker dan normaal.
Het kan ook nooit normaal bij dat mens.
rooiekater
20-06-2022 om 06:41
Treurniet schreef op 19-06-2022 om 18:40:
[..]
Sorry ik weet niet of dit mag, dan haal het maar weg.maar ik wilde toch nog even zeggen; Misschien volgende keer je broer vragen of het tussen jullie twee kan blijven.
Had ik gevraagd maar hij kon het blijkbaar toch niet laten