Huiskamer
SuzyQFive
16-06-2022 om 17:32
noas_1993 schreef op 16-06-2022 om 15:55:
En vriendin van me zegt nooit de ziekte kanker voluit, maar noemt het altijd K..
''Hij//zij heeft K''
Nog 1:
1 van mij cooirdinatoren is ziek, iets met zijn maag, onderzoeken en in het ziekenhuis verblijven.
Niet fijn natuurlijk.
Maar goed, we kregen serieus een mailtje met wat er moest gebeuren, wat er exact mis is en als er een update is waar een mail.
Waarom al die ins en outs?
Ohh! Dat deed mijn moeders familie (hervormd/Zuid-Holland/Zuiden van NH) ook, dan werd er bij de begrafenis gefluisterd “hij/zij had K” verder mocht er nooit over gesproken worden waardoor we nooit echt hebben geweten aan wat voor soort kanker ze zijn overleden. Toen mijn moeder eierstokkanker kreeg leek het een geïsoleerd geval. Maar toen kreeg haar zus het ook en blijken we een genmutatie te hebben. Had overigens niet eerder ontdekt kunnen zijn want deze mutatie is nog maar 2,5jr bekend.
Poezie
16-06-2022 om 18:21
https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/06/abbey-hoes-haat-mooiste-vrouw-van-nederland-fhm500-br/
Wat mankeert mensen toch, om hier zo achterlijk op te reageren!
Rondstruiner
16-06-2022 om 18:27
noas_1993 schreef op 16-06-2022 om 15:55:
En vriendin van me zegt nooit de ziekte kanker voluit, maar noemt het altijd K..
''Hij//zij heeft K''
Oh, dat vind ik echt vreselijk en zo raar als mensen dat doen. Ik begrijp het ook echt niet, waarom? De ziekte is niet minder erg als je k zegt ipv kanker, het verandert niets aan de situatie. Eerlijk gezegd noem ik het altijd bewust wel kanker als mensen dat doen: K? Bedoel je kanker?
HAHA!wait..what
16-06-2022 om 18:29
Poezie schreef op 16-06-2022 om 18:21:
https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/06/abbey-hoes-haat-mooiste-vrouw-van-nederland-fhm500-br/
Pff triest! Dat is wel jaloezie lijkt me. Zo hatelijk kunnen mensen zijn he, walgelijk..
redbulletje
16-06-2022 om 18:30
Poezie schreef op 16-06-2022 om 18:21:
Prachtige vrouw die Abbey! Fris en fruitig gezicht!
HAHA!wait..what
16-06-2022 om 18:32
Rondstruiner schreef op 16-06-2022 om 18:27:
[..]
Oh, dat vind ik echt vreselijk en zo raar als mensen dat doen. Ik begrijp het ook echt niet, waarom? De ziekte is niet minder erg als je k zegt ipv kanker, het verandert niets aan de situatie. Eerlijk gezegd noem ik het altijd bewust wel kanker als mensen dat doen: K? Bedoel je kanker?
Ik denk serieus dat ik zou denken dat het een (voor mij) onbekende ziekte is als mensen tegen mij zouden zeggen van; ze was ziek, ze had K. 😬
noas_1993
17-06-2022 om 08:52
Het leek de groenvoorziening hier een goed idee vandaag met een onkruidbrander in de weer te gaan.
Die stank alleen al!
rionyriony
17-06-2022 om 17:45
Wat is Aliexpress duur geworden! Tien keer zo duur.
Ik kijk toch nog maar liever even in de kast voordat ik iets koop. Misschien sowieso een goed idee.
rionyriony
17-06-2022 om 18:51
rionyriony schreef op 16-06-2022 om 15:03:
[..]
Haha nee
, daar is hij veel te breed voor. Zo'n 60 cm. Zulke brede schalen bestaan er niet. Dat het opvalt komt vooral omdat hij tegen het licht in staat. Ook op zijn nieuwe plek. Hij dankt dan een hele tak af en alles wat eraan zat valt naar beneden. Hij maakt wel weer ijverig nieuwe takken, maar ik had liever dat alles eraan bleef zitten.
Ik heb hem toch nog maar eens in verse grond gezet en dat lijkt hem goed te doen. Kennelijk beviel het mengsel van cocopeat en aarde hem niet.
De "bloementuintjes" van AH worden er ook in gezaaid dus ik dacht dat het wel goed zat.
Meer planten die het niet willen dan wel.
Regendrup.
17-06-2022 om 20:30
Helena71 schreef op 16-06-2022 om 17:20:
Aan het feit dat je gelijk als zuur en jaloers wordt bestempeld als je wat kritischer bent op de sugarcoated-rainbowunicorn posts van influencers. Tuurlijk houden ze echt wel van elkaar, daar twijfel ik niet aan. En ik gun ze een prachtig mooi huwelijk. Maar reken maar van yes dat dat droomaanzoek (en de rest van het volledig uitgekiende plaatje) volledig is geregisseerd met het oog op de mooie plaatjes voor extra volgers en de daaruitvoortvloeiende potentiele inkomsten.
Maar goed. Dan ben je dus jaloers.
Is het erg als ik denk dat ik weet over wie dit gaat 😂
Rondstruiner
17-06-2022 om 22:45
Dat het nog zo warm is in huis. Ik wil slapen, maar dan moet ik de meeste ramen dicht doen.
SuzyQFive
18-06-2022 om 00:17
Aan dat ik maar geen goede hor kan vinden voor mijn tuindeur… Ik ben heel allergisch voor muggen. Ik heb echter kunststof kozijnen en daar wil ik niet in boren. Dus mogelijkheden beperkt. Heb al een klem-rolhor gehad. Dat was echt niets. Horren die je moet plakken. Een klem-lamellenhor en nu een magnetische hor. Ook drie keer niets. Ging erop staan toen ie open hing en meteen van zijn klittenband kapot gescheurd. Argg!
Pooh-Bear
18-06-2022 om 07:33
Aan mijn overburen vannacht ging ik om 1 uur naar bed en lag ik wakker omdat er aan de overkant een hoop jongeren in de tuin zaten en binnen met de tuindeur open. Waardoor ik nog heel lang wakker lag. Maar goed het was warm weer mensen zijn jong dus vooruit. En ik kan toch uitslapen.
Uiteindelijk om een uur of 2 in slaap gevallen Maarn lig ik alweer een half uur wakker van zelfde jongeren harde stemmen gillen rare geluiden maken.
Daar gaat mijn uitslapen.
CavernousSanddollar80
18-06-2022 om 07:37
Regendrup. schreef op 17-06-2022 om 20:30:
[..]
Is het erg als ik denk dat ik weet over wie dit gaat 😂
Haha. Ik kwam er per ongeluk langs (Instagram voorstel). En las alle suikerzoete reacties in de trant van: dit zie je alleen maar in een film, echte romantiek.
🤣🤣
, daar is hij veel te breed voor. Zo'n 60 cm. Zulke brede schalen bestaan er niet. Dat het opvalt komt vooral omdat hij tegen het licht in staat. Ook op zijn nieuwe plek. Hij dankt dan een hele tak af en alles wat eraan zat valt naar beneden. Hij maakt wel weer ijverig nieuwe takken, maar ik had liever dat alles eraan bleef zitten.