Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dorestad schreef op 18-06-2022 om 15:13:

[..]

Het is hier 22 graden en bewolkt. En in de wind gewoon fris, ik heb er maar een vest bij aangetrokken

Bij ons ook. We zaten bij de zwemplas maar in de schaduw was het niet lekker… Mijn vriend vond van wel maar ik had het te koud. 

Ik zit Pinkpop te kijken: na een fantastisch optreden van Frank Carter&the rattlesnakes nu een vreselijk slecht en saai optreden van Crowded House😫

muggen 

Aan de smaak van Pringles flame extra hot cheese en chili. Ik hou van chips, van kaas, van hot, van chili en toch hebben ze het voor elkaar gekregen om hier iets onwaarschijnlijk goors van te maken. Nu moet ik drop eten om de vieze smaak weg te krijgen Dat lukt nog niet echt, dus ik moet nog even doorzetten... *pakt nog een handje drop*

vertelsel schreef op 18-06-2022 om 16:42:

Aan de smaak van Pringles flame extra hot cheese en chili. Ik hou van chips, van kaas, van hot, van chili en toch hebben ze het voor elkaar gekregen om hier iets onwaarschijnlijk goors van te maken. Nu moet ik drop eten om de vieze smaak weg te krijgen Dat lukt nog niet echt, dus ik moet nog even doorzetten... *pakt nog een handje drop*

Ugh, drop- en chipssmaak door elkaar, hoe verzin je het. En dan straks ook nog je tanden poetsen zeker?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-06-2022 om 16:47

Moxxie schreef op 18-06-2022 om 16:46:

[..]

Ugh, drop- en chipssmaak door elkaar, hoe verzin je het. En dan straks ook nog je tanden poetsen zeker?

Spoelen met cola zou ik dan doen 😁

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-06-2022 om 16:48

pringles Flame hot bbq oid zijn wel erg lekker! 

watertoren schreef op 23-05-2022 om 16:53:

Nu zie ik dat hij ook nog een ban heeft gekregen. Dat vind ik niet terecht. Het ging over een vrouw in dienst nemen .

Zie je bericht nu pas. Ja, ik had een ban. Kritisch schrijven over vrouwen mag niet. Ik vraag me af waarom niet maar het werd in ieder geval gezien als provocatie en discriminatie. Eigenlijk te gek voor woorden.

Ik had vandaag naar het naaktstrand willen gaan maar het is er geen weer voor.

Moxxie schreef op 18-06-2022 om 16:46:

[..]

Kun je nagaan hoe vies die chips zijn, dat ik dit als oplossing zie!

dat zijn idd smerige chips terwijl de smaakcombinatie zo lekker kan zijn

Aan man, en hij aan mij   We praten beide een beetje onsamenhangend vandaag blijkbaar (door de warmte?). Dus ik snap niks van zijn verhaal en moet wel 100 keer vragen wat hij bedoelt. Dat vindt hij heel irritant natuurlijk.. Maar andersom is het dus precies hetzelfde en snapt hij niks van mijn verhalen! In mijn hoofd klopt het allemaal wel natuurlijk  
Ik denk dat we elkaar vandaag maar gewoon met rust moeten laten 

redbulletje schreef op 18-06-2022 om 17:14:

dat zijn idd smerige chips terwijl de smaakcombinatie zo lekker kan zijn

Nu wil ik ze ook proeven.

Aan mijn ex, die, terwijl ik zoon op het video bellen heb, luidkeels schreeuwt dat ie géén vaderdag wil, géén cadeautjes, géén bezoek.

Nee lul, dat wil je nooit, dus heb ik netjes niets gekocht en wilden we morgen alleen de knutsel van zoon brengen. Die zoon die gelijk met een wit gezichtje de camera in keek.

En vervolgens denkt zoon dat híj fout zit omdat ik hiervoor een tip geapt had voor het leren van de toets van zijn zus,waarbij hij alleen het stukje had voorgelezen (hij had de telefoon van zijn vader) waarin ik schreef dat ik een nichtje met diezelfde toets had geholpen. Ja, omdat ik nú bij dat nichtje ben, en morgen dezelfde tijd aan mijn dochter kan geven. Het was maar een tip hoor! Waarvan ik al dacht dat ie verkeerd zou vallen nadat het telefoontje verkeerd verliep. En dan verdorie zoon die zich schuldig voelt, dit ligt totaal en helemaal niet aan dat lieve ventje! 

Donder op, blij dat ik gescheiden ben. Ik vergeet weleens waarom (in de aard is dat dikke varken echt een aardige vent) maar inderdaad, dit is echt beter voor de kinderen. Blij dat ze weer thuis zijn. En geniet van je rust, morgen.

Die leuke buren van 2 huizen verder. Geven een feestje, helemaal prima.
Hele avond nauwelijks last gehad van muziek, je hoorde wel iets, maar niet storend. Dan ga je om 11 uur naar bed, blij dat slapen lukt. Gaat om half 12 de muziek 10 standjes harder. Echt waar idioten, waarom denken jullie dat dat leuk is.
Man kapot moe want hij stond om 5 uur naast zijn bed om te werken. Ik kapot want hoogzwanger en ondertussen knallende hoofdpijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.